“Erg verzorgd en lekker!”
Beoordeling van L'Amuse

L'Amuse
Geclassificeerd als nr. 2 van 96 Restaurants in Ronse
Prijsklasse: € 17 - € 42
11 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie keuze kunnen nemen uit het l'Amuse menu.
Zeer lekker en erg vriendelijke bediening. Groot restaurant, maar toch gezellig ingedeeld!

Datum van bezoek: mei 2024

19 april 2024 beoordeeld

Steeds een aangename culinaire beleving! Bij het binnenkomen word je verwend met een warm welkom in een gezellige sfeer. De kaart is eens "wat anders" en biedt naast "à la carte" nog steeds een betaalbaar menu met variatie aan gerechten ( ook veggie variant ). De bediening is attent en vriendelijk. Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
15 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Met heel de familie genoten van één van hun menu’s. Prijs/ kwaliteit in juiste verhouding. Gezellig buitenterras. Vriendelijke bediening met de nodige uitleg over de wijn.

Datum van bezoek: augustus 2023
21 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, verzorgd, vriendelijk. En waar voor je geld. Dit was wat ons betreft een plek waar we graag terugkomen. Bedankt.

Datum van bezoek: november 2022
20 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had als aperitief een Pinot besteld … een belachelijk klein glaasje kreeg ik gepresenteerd… ook het broodje nadien was mini klein.
Ik dacht eventjes dat ik in de herberg van kabouter Plop zat!!! Schandalig.
Mss in de toekomst de cl bij de aperitieven noteren. Zo weten de klanten wat ze mogen verwachten.
Daarna de tomatensalade met garnalen en garnaalkroketten genomen.
Hier idem: de garnalen moest ik zoeken tussen de 2 kg tomatenstukjes. Ook de 4 garnaalkroketjes hadden een diameter van max 2 cm
Jammer. Al enkele malen daar gaan eten, altijd in orde. Nu grote tegenvaller.
Wel dikke pluim voor de ober die ons bediende. Heel sympathieke jongen.

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die L'Amuse bekeken, bekeken ook

Ronse, Oost-Vlaanderen

In L'Amuse geweest? Deel je ervaringen!