“Kerstbestelling”

Regal
Geclassificeerd als nr. 29 van 123 Restaurants in Lokeren
Keukens: Chinees
25 december 2020 beoordeeld

2 weken op voorhand de bestelling op papier gaan afgeven, alles in orde, savonds ook nog gebeld of alles in orde was. We mochten om 18 u de bestelling ophalen. Weten ze van niks als we daar toekomen, daarom die moeite gedaan 2 weken op voorhand voor niks, hier bestellen we nooit meer, hadden betaald en komt ze terug niet wetende hoeveel geld we gegeven hadden lol... speelt met een ander zijn voeten.

Datum van bezoek: december 2020

6 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekkere nasi en de beste foe yong hqi die ik in jaren gegeten heb . Ruime porties . Het kippevlees was heerlijk mals en de ananas lekker vers . Top kwaliteit ! Ze hebben er een klant bij 😀

Datum van bezoek: juli 2020
8 december 2019 beoordeeld

Sinds jaar en dag klant en sinds jaar en dag het eten slechter en de hypernerveuze uitbaatster onbeschofter zien worden. Uitbrander krijgen aan de telefoon omdat ‘alle mensen op hetzelfde uur bellen en willen bestellen’. Dat is alvast één vaste klant minder.

Datum van bezoek: december 2019
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en niet duur. Zal hier zeker nog komen afhalen.kikkerbilletjes, -super goe!
Bami en rijst me kip ook zeer lekker

Datum van bezoek: augustus 2018
27 augustus 2017 beoordeeld

Vanaf de beginperiode van dit restaurant zijn wij er heel regelmatig gaan eten of lieten we het naar huis brengen. Nu is het jammer dat het alleen nog afhaalchinees is - maar dat probleem is ook opgelost : met plezier brengen zij het eten naar huis - zelfs voor 1 persoon. En het is nog steeds zeer goed verzorgd en nog dezelfde lekkere en ruime porties als voorheen !

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Regal bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen
Lokeren, Oost-Vlaanderen

Berlare, Oost-Vlaanderen
Lokeren, Oost-Vlaanderen

In Regal geweest? Deel je ervaringen!