“Goede afhaalchinees”

Regal
Geclassificeerd als nr. 29 van 123 Restaurants in Lokeren
Keukens: Chinees
21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste afhaalchinees in Lokeren. Het is geen restaurant meer maar enkel afhaal. De soepen en babi pangang zijn daar het beste.

Datum van bezoek: februari 2016

10 februari 2016 beoordeeld

Sinds jaren klant van Regal. Vroeger kon je hier ook eten al moet ik eerlijk zijn dat ik dit nooit heb gedaan omdat het restaurant er voor mij niet gezellig uitzag. Sinds een tijd kan je hier nu niet meer eten en is het enkele afhaal (of bij je thuis laten brengen)

Datum van bezoek: februari 2016
16 november 2014 beoordeeld

De Regal vind ik persoonlijk de beste Chinees, we halen het meestal af en reserveren de catering menu, voldoende eten en gevarieerd lekker, onlangs heb ik Indische bami erbij genomen. Pikanter dan de gewone maar het bakje was in een mum van tijd op. Een echte aanrader.
De bediening is altijd heel vriendelijk en correct . Bedankt voor het lekkere oosterse eten.

Datum van bezoek: oktober 2014
27 mei 2014 beoordeeld

Het interieur is voorbijgestreefd, het is niet veranderd sinds de jaren '80 toen het openging. Het is er wel proper. Wij halen dan ook meestal af, dit doen de meeste mensen want veel mensen zitten er nooit. Lekkere rijsttafels en je hebt meer dan genoeg

Datum van bezoek: februari 2014
13 augustus 2013 beoordeeld

Vriendelijke bediening
kijken altijd naar wat de klant wil
snelle bediening,
afhaling mogelijk.
Redelijke prijs om deftig te eten.

Datum van bezoek: juli 2013

Reizigers die Regal bekeken, bekeken ook

Waasmunster, Oost-Vlaanderen
Lokeren, Oost-Vlaanderen

Berlare, Oost-Vlaanderen
Lokeren, Oost-Vlaanderen

In Regal geweest? Deel je ervaringen!