“Samenkomst”

Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
9 november 2023 beoordeeld

Aangenaam interieur.
Prijs-kwaliteitverhouding ok.
Spijtig dat de kwantiteit van eten en wijnen miniem was.

Datum van bezoek: november 2023

6 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was super en lekker vers en onze borden waren heel mooi gepresenteerd!
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu op vrijdagavond en waren inderdaad echt positief verrast. Super!
Een aanrader !

Datum van bezoek: februari 2023
5 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van een collega zijn we voor het eerst bij ‘t Vier Emmershof in Lokeren gaan dineren. Wij wonen niet direct in de buurt en kenden de zaak daarom ook helemaal niet. Maar het is een heel leuke nieuwe ontdekking geworden. De chef geeft een zeer persoonlijke toets aan de hele culinaire beleving en komt ook zelf bij de gasten aan tafel de menu voorstellen. Alle gerechten waren van begin tot einde geslaagd te noemen : verfijnd, lekkere combinaties van smaken, perfecte porties, … Ook de Spaanse wijnen die er bij geserveerd werden waren top ! Ook het hele kader is zeer aangenaam vertoeven met een open keuken in het midden van de zaak. Alsof je in je eigen woonkamer zit … We kijken dan ook terug op een geslaagde avond onder collega’s en komen graag nog eens terug naar deze mooie zaak.

Datum van bezoek: februari 2023
16 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste maal hier op aanraden van vrienden en geloof me t is de moeite waard
leuk kader superfijne bediening sommelier die zijn vak kent en en het eten meer dan lekker zeer creatief dank aan gans deploeg

Datum van bezoek: september 2022
2 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden voor de kreeftenmenu all in gekozen op donderdag,
Een geweldige meevaller op alle gebied, zeer verfijnd, lekkere wijntjes,we konden het dessert ruilen voor een kaasbordje met aangepaste wijn. Super leuke ontvangst van chef Pierre, alles was top!!
Wij komen zeker terug.👌

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die Restaurant T'Vieremmershof bekeken, bekeken ook

Lokeren, Oost-Vlaanderen
Zele, Oost-Vlaanderen

Lokeren, Oost-Vlaanderen
Belsele, Oost-Vlaanderen

In Restaurant T'Vieremmershof geweest? Deel je ervaringen!