“Heel goed”

Onshi Sushi
Geclassificeerd als nr. 4 van 123 Restaurants in Lokeren
Keukens: Sushi, Aziatisch
24 maart 2022 beoordeeld

Eten altijd lekker. We gaan hier regelmatig naar toe, soms even noodles eten die erg lekker zijn maar ook met familie en vrienden voor uitgebreidere maaltijden. De kwaliteit is heel goed zeker voor de prijs! Een aanrader!
Om dan een verbeterpunt te noemen;
wat groene planten in de zaak zouden niet misstaan maar het gaat om het eten uiteindelijk. Dus een dikke plus voor ons.

Datum van bezoek: maart 2022

13 februari 2022 beoordeeld

Zowel afhaal als ter plaatse eten is dik in orde.
Gepaste porties en vol smaak bereid, niet enkel de sushi maar ook de andere gerechten.
Vriendelijk personeel en correct.

Datum van bezoek: december 2021
4 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker vers en verzorgde sushi gegeten. We bestelden de sushi boot voor twee personen. Aanrader! Portie was zeker groot genoeg.

Datum van bezoek: september 2021
16 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker, verfijnd, vriendelijk, stipt in afhaal. Één van de betere sushi-resto’s in de streek. Ok

Datum van bezoek: januari 2021
14 februari 2020 beoordeeld

Vandaag reserveerden we voor 4 personen. Na 1 uur kregen we het voorgerecht. Nadien kreeg 1 persoon eenhoofdgerecht. Na twee uur zijn we vertrokken omdat de drie andere hoofdgerechten nog niet klaar waren.

De bediening was sympathiek, maar de keuken kon het aantal afhalingen duidelijk niet aan. In de twee uur dat we moesten wachten hebben we vele mensen hun bestelling zien afhalen, spijtig genoeg vond de kok het geen prioriteit om ons ook eten te geven.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Onshi Sushi bekeken, bekeken ook

Lokeren, Oost-Vlaanderen

In Onshi Sushi geweest? Deel je ervaringen!