patsydr2016
Lokeren, België

Lekker en genoeg eten op je bord!

5,0 van 5 bollen5 sep 2023 beoordeeld
Lekkere mosselen en smakelijke frietjes! Wel een foutje bij de drank! We hadden graag vers geperst fruitsap en dat hadden ze blijkbaar verkeerd begrepen want we kregen fruitsap uit een fles. De desserten zijn ook heel lekker!
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Lekker restaurant en niet super duur!
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
TWINS
      7.8 km van Biznis Hotel - Brouwershof
      8.4 km van Biznis Hotel - Brouwershof
      Meer hotels in Lokeren bekijken
      Beoordeeld op 5 mei 2023

Zonet op het terras postgevat in de hoop een drankje te kunnen nuttigen terwijl mijn auto aan het laden was. Ik dacht « laat mij het nuttige aan het aangename koppelen. »

Toen ik na 10 minuten nog niemand had gezien ben naar binnen gegaan om te kijken of ik iets kon bestellen. 3 obers aan de toog. Geen die opkijkt tot het meisje teken doet naar haar collega. Die mij dan toch een blik waardig acht. Als ik zeg « kan ik iets bestellen voor buiten? » zegt ie « jaja ». Ik opnieuw « Want ik zat er al een tijdje en niemand is mij komen helpen » waarop hij ostentatief zijn blik van mij afwendt alsof ie wil zeggen «  zie je dan niet dat we het druk hebben » terwijl ze daar met drie staan en er amper 5 man zit. WAT!! Is dat jullie klantenservice?

Gewoon een schande! Terwijl zij er een regelmatige klant bij kunnen hebben? Maar als je natuurlijk liever lui dan moe bent, wil je helemaal geen klanten

Kamertip: Laat het links liggen
      Datum van verblijf: mei 2023
      • Reistype: Reisde alleen
      Beoordeeld op 15 september 2022

Wij zijn hier altijd tevreden over het eten en de bediening. We komen hier regelmatig en het is altijd lekker!
      Ook voor een tasje koffie ben je er steeds welkom en je krijgt er een lekkernij bij. Zeker eens doen!!

Datum van verblijf: augustus 2022
      Beoordeeld op 20 augustus 2022

Wij sliepen onder het dak van het hotel. Het was al een kamer met een upgrade. Het was heel warm op de kamer. Er is geen airco aanwezig of niet opgezet. We waren precies in een sauna. Wij hebben dan maar de veluxramen opengezet maar aangezien het hotel op een drukke baan gelegen is kun je niet slapen. Wij hebben dit probleem gemeld maar is niks mee gebeurd.

Datum van verblijf: mei 2022
      Beoordeeld op 19 juni 2022 via mobiele applicatie

Vreselijk hotel! Bij binnenkomst bleek je niet geholpen te worden door iemand van de receptie. Deze was er gewoon niet! Maar gebeld kwam! er iemand naar de receptie die een envelop uit een soort en met kluisje toverde, daar zat mijn pasje van de kamer in. Er wordt niet uitgelegd je moet naar boven, nee zoek het maar uit de receptionist was al weer weg. Op de kamer gekomen werkt internet niet echt snel erg langzaam. Er staat een tv op de kamer. Een van de allereerste vierkante LCD tv, denk 25 jaar oud je heb een verre kijker nodig om te kijken. als hij het doet! Er staat onder een sarelietbox even oud, deze wil niet op starten. Receptie gebeld. De receptionist kan men ook niet aan de praat krijgen. Waarop ik vraag om een kamer met werkende tv. Hij gaat helemaal uit zijn dak. Nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan. Hij had duidelijk geen zin in. En wilde weg. Zoek het maar uit, was zijn reactie. Echt helemaal perplex nog nooit op deze schandalige manier te woord gestaan. Eens maar nooit meer. Echt vergane glorie!

Datum van verblijf: juni 2022
      Reistype: Reisde alleen
      Beoordeeld op 26 december 2021

Betrof: diner met de familie (15 personen) - 3 gangen menu met formule 'aangepaste wijnen'.
      Lekker eten in gezellige restaurant ruimte.
      Vriendelijk personeel, correct onthaal.
      Het énige minpunt, maar wàt voor één: de formule 'aangepaste wijnen'.
      Deze bleken de gewone huiswijnen te zijn, met telkens één (vrij zuinig gevuld) glas per gerecht. Bovendien niks 'aangepast' aan het dessert: dezelfde rode wijn als bij het (wild)hoofdgerecht!
      O ja, toch nog ééntje: het dessert bleek een minuscuul bolletje ijs…

Datum van verblijf: december 2021