Barney3962
Wijk bij Duurstede, Nederland

Eens maar nooit meer!!!!

1,0 van 5 bollen19 jun 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vreselijk hotel! Bij binnenkomst bleek je niet geholpen te worden door iemand van de receptie. Deze was er gewoon niet! Maar gebeld kwam! er iemand naar de receptie die een envelop uit een soort en met kluisje toverde, daar zat mijn pasje van de kamer in. Er wordt niet uitgelegd je moet naar boven, nee zoek het maar uit de receptionist was al weer weg. Op de kamer gekomen werkt internet niet echt snel erg langzaam. Er staat een tv op de kamer. Een van de allereerste vierkante LCD tv, denk 25 jaar oud je heb een verre kijker nodig om te kijken. als hij het doet! Er staat onder een sarelietbox even oud, deze wil niet op starten. Receptie gebeld. De receptionist kan men ook niet aan de praat krijgen. Waarop ik vraag om een kamer met werkende tv. Hij gaat helemaal uit zijn dak. Nog nooit zo onbeschoft te woord gestaan. Hij had duidelijk geen zin in. En wilde weg. Zoek het maar uit, was zijn reactie. Echt helemaal perplex nog nooit op deze schandalige manier te woord gestaan. Eens maar nooit meer. Echt vergane glorie!
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
9.1 km van Biznis Hotel - Brouwershof
13.6 km van Biznis Hotel - Brouwershof
Restaurant
Meer hotels in Lokeren bekijken
Beoordeeld op 26 december 2021

Betrof: diner met de familie (15 personen) - 3 gangen menu met formule 'aangepaste wijnen'.
Lekker eten in gezellige restaurant ruimte.
Vriendelijk personeel, correct onthaal.
Het énige minpunt, maar wàt voor één: de formule 'aangepaste wijnen'.
Deze bleken de gewone huiswijnen te zijn, met telkens één (vrij zuinig gevuld) glas per gerecht. Bovendien niks 'aangepast' aan het dessert: dezelfde rode wijn als bij het (wild)hoofdgerecht!
O ja, toch nog ééntje: het dessert bleek een minuscuul bolletje ijs…

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 6 maart 2021

De mogelijkheden die een ZAKEN hotel zou moeten hebben hadden wel iets inventiever gekund.
Wij komen op veel vergelijkbare locaties, ook lager geprijsd, waar toch al het mogelijke gedaan wordt om binnen de huidige beperkingen een iets persoonlijker service te verlenen dan enkel een lege balie, een donker restaurant/bar gedeelte en een karig zelfbediening diepvries 'diner' voor de microgolf oven aan te bieden... Het lijkt hier of er alles aan gedaan is het huidige leven nog saaier te maken dan het al is. (Zelfs ons televisie toestel op de kamer was met geen mogelijkheid op een ander beeld te krijgen dan de melding dat er geen verbinding met de buitenwereld mogelijk was.)
Erg jammer, en een gemiste kans!
Wij hebben hier voorheen altijd voortreffelijk kunnen dineren en een plezierig verblijf gehad.
Ten aanzien van voorkoming van Corona besmetting vonden wij bijzonder weinig aanwijzingen of hulpmiddelen, enkel een flaconnetje hand ontsmetter in de ontbijtzaal, maar bij de entree bijvoorbeeld niets(?)
Een tip: de verdiepingen zijn voorzien van branddeuren die iedere gast handmatig zal moeten openen. Een automatische deuropener kan hier gemakkelijke besmetting voorkomen!
De communicatie per mail en telefoon was overigens wel vlot en dik in orde!

Datum van verblijf: maart 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 september 2020

Ik kan niks zeggen over het hotel, maar wij waren maakte hier een tussenstop om onze Tesla weer bij te laden. Mijn Filet pure (tounedous) was perfect en de bernaise saus ook heerlijk, omdat het allemaal zo smaakte ook maar een dame blanche besteld en natuurlijk zoals het hoort met warme chocoldae saus apart geserveerd. Bij een volgende doorreis stoppen wij hier zeker.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Vanaf de boeking (coronatijd) tot de in- en uitcheck, waren wij uiterst tevreden. Wij waren blijkbaar de eersten die een fietsarrangement boekten dit jaar (3 nachten van woensdag tot zaterdag). We kenden de streek niet maar de Molsbroek onthulde een nog niet ontgonnen stukje natuur in eigen land. Van de receptie tot de kelners waren uiterst vriendelijk en waren er ergens problemen dan werden die onmiddellijk opgelost. Het diner was telkens een explosie van smaken en meer dan royaal. Het ontbijtbuffet werd opgediend in kartonnen dozen omwille van de coronamaatregelen. De kamers voldeden aan alles wat we wensten. Van ons krijgen het hotel/restaurant dan een dikke grote onderscheiding.

Kamertip: Geen voorkeur
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

We waren al meermaals in dit hotel voor vergaderingen en mochten ook al van de lekkere keuken genieten.

Deze keer hadden we ook een overnachting. Mooie kamer, proper, goede bedden. Niets op aan te merken. Heel vriendelijke bediening. Én's morgens lekker ontbijt...

Prima hotel!

Datum van verblijf: december 2019