De mogelijkheden die een ZAKEN hotel zou moeten hebben hadden wel iets inventiever gekund.
Wij komen op veel vergelijkbare locaties, ook lager geprijsd, waar toch al het mogelijke gedaan wordt om binnen de huidige beperkingen een iets persoonlijker service te verlenen dan enkel een lege balie, een donker restaurant/bar gedeelte en een karig zelfbediening diepvries 'diner' voor de microgolf oven aan te bieden... Het lijkt hier of er alles aan gedaan is het huidige leven nog saaier te maken dan het al is. (Zelfs ons televisie toestel op de kamer was met geen mogelijkheid op een ander beeld te krijgen dan de melding dat er geen verbinding met de buitenwereld mogelijk was.)
Erg jammer, en een gemiste kans!
Wij hebben hier voorheen altijd voortreffelijk kunnen dineren en een plezierig verblijf gehad.
Ten aanzien van voorkoming van Corona besmetting vonden wij bijzonder weinig aanwijzingen of hulpmiddelen, enkel een flaconnetje hand ontsmetter in de ontbijtzaal, maar bij de entree bijvoorbeeld niets(?)
Een tip: de verdiepingen zijn voorzien van branddeuren die iedere gast handmatig zal moeten openen. Een automatische deuropener kan hier gemakkelijke besmetting voorkomen!
De communicatie per mail en telefoon was overigens wel vlot en dik in orde!