“Erg genoten van de mooie dieren onderkomens.”
Beoordeling van Bokmolenhoeve

Bokmolenhoeve
Geclassificeerd als nr. 8 van 54 Restaurants in Lokeren
Keukens: Belgisch, Café, Grill
3 augustus 2020 beoordeeld

We gingen naar de Bokmolenhoeve om twee kippen te kopen. De pluimveehouderij is netjes onderhouden en je kunt er alle benodigdheden kopen. Het restaurant en de speeltuin zien er netjes uit en het personeel is erg vriendelijk. Een leuk middagje uit!

Datum van bezoek: augustus 2020

19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om met de kinderen naar toe te gaan met goed weer. Er is een speeltuin en je kan er pannenkoeken of andere kleine dingen eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Correct en verzorgd restooke. In de zomer speeltuin en eendjes kijken... Gezellig. Jammer van de ligging (men moet het al weten zijn en kennen om er heen te gaan).

Datum van bezoek: december 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier terecht gekomen. Mooie omgeving, vriendelijk bediening, kaart is niet buitengewoon. Degelijke porties van doordeweekse gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier ‘s middags op het terras gegeten. De bediening is supervriendelijk, het eten heel lekker en dit voor een redelijke prijs. Wel best reserveren, alle tafeltjes waren bezet.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bokmolenhoeve bekeken, bekeken ook

Lokeren, Oost-Vlaanderen

In Bokmolenhoeve geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.