“Etentje met vrienden”

Bokmolenhoeve
Geclassificeerd als nr. 8 van 54 Restaurants in Lokeren
Keukens: Belgisch, Café, Grill
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een etentje onder vrienden is dit een ideale gelegenheid.
Locale specialiteiten op de kaart afgewisseld met klassiekers.
Alles mooi verzorgd, lekker.
Gezellig terras en speeltuigen voor de kinderen.

Datum van bezoek: oktober 2018

19 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten: een als een rosbief versneden chateaubriand (van eigen wit-blauw rund) voor 2 personen, met een kraakverse frisse salade, kroketjes bereid met eigen hoeveëieren, en homemade béarnaise- en champignonsaus. Lekker en meer dan genoeg... Maar tot groot plezier van mijn sympathieke disgenote, net als ik een notoire zoetekauw, werd deze gezellige middag bekroond met een superlekker dessertenbord, uiteraard allemaal artisanaal met lokale producten bereid. Niet onbelangrijk ook: heel goede koffie ook! Een absolute aanrader in onze regio.

Datum van bezoek: oktober 2018
3 oktober 2018 beoordeeld

Leuk voor kinderen omdat er een speeltuintje is dat veilig omheind is dus ook voor kleinere kinderen en ze kunnen ook naar de eenden en kippen en watervogels kijken.
Lekker en verzorgd maar soms iets langere wachttijd en op topdagen zeker reservering gewenst als je wil eten.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 september 2018 beoordeeld

Goeie kok...lekkere gerechten!!!
leuk, gezellig,goeie bediening!!!
Op terras in de zomer, leuk met zicht op de vogelvijver!

Datum van bezoek: augustus 2018
9 augustus 2018 beoordeeld

Hebben hier paardenworsten gegeten; volgens de menukaart 3 per persoon ,ik had er maar 2, mijn vrouw 3 en er mocht wat meer saus bij zijn . De frietjes zaten in een stenen potje in de vorm van een frietzakje. Origineel maar wel niet te veel.
Ze hebben verschillende bieren, maar geen alcohol vrije pils :Spijtig.
De ijscreem was lekker en de bediening vriendelijk.
We zullen hier wel nog komen om een ijsje maar niet meer om te eten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bokmolenhoeve bekeken, bekeken ook

Lokeren, Oost-Vlaanderen

In Bokmolenhoeve geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.