Vandaag geopend: 10:00 - 20:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Professioneel en werkt naar de noden van de klant

Zoals iedere keer een rustgevende massage in een rustgevende ruimte. Er wordt gewerkt naar de ... meer lezen

Beoordeeld op 5 maart 2021
993bj_rnn
Heel goede massage

Een heel goeie massage met daarbij een vriendelijk ontvangst . Een aanrader. Ben vaste klant ... meer lezen

Beoordeeld op 23 oktober 2020
GinoV235
via mobiele applicatie
Lees alle 16 beoordelingen

Beoordeeld op 3 december 2019 via mobiele applicatie

Aandacht voor de klant en ook voor de kleine details die uw behandeling top maken! Voor- en nabespreking met een heerlijk tasje thee.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Gedurende drie jaar yoga gevolgd bij kizzy in Melle, jammer dat je verhuisd bent, lessen waren altijd top met een lekker kopje thee

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

Ik ervaarde mijn eerste bezoek als heel professioneel ! Super ontspannen, mooie locatie en Kizzy die met volle overtuiging en een luisterend oor haar behandeling doet.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

ik heb er enorm van genoten , een zeer rustige en lieve mevrouw . echt de moeite waard ik kom zeker nog eens terug en ga haar zeker aanraden bij vriendinnen

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019

Heb mogen genieten van een twee uur durende lichaamsmassage. De massage wordt volledig gepersonaliseerd.Wanneer je ergens last van hebt of bepaalde wensen hebt dan wordt daar rekening meegehouden.Kizzy is een zeer warme persoon en zeer professioneel. Ze weet wat ze doet.Ook wordt er gelet op de details en je voelt je onmiddellijk welkom.Ben blij dat ik Kizzy's massagehuis heb ontdekt. Werkelijk een aanrader. M'n volgende afspraak is al geboekt ;)

Datum van activiteit: juli 2019