Beoordeeld op 29 juni 2018

Verzorgd hotel, rustig gelegen en prima bereikbaarheid van de hoofdstad.
Alle faciliteiten aanwezig in de kamer en een verzorgd zwembad met Jacuzzi.
Uiterst charmante barman Vasilis ! en vriendelijk personeel aan receptie en bediening.
Prijs/ Kwaliteit absoluut een aanrader !

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

We waren hier voor 1 overnachting. De kamers zijn gerenoveerd en smaakvol ingericht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een minpuntje is de ligging. Het ligt net te ver van het centrum (2,5 km) en in de buurt valt er niks te beleven. Maar voor een nachtje of 2 is dit zeker een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel die onze verwachtingen ruimschoots invulden.
Supervriendelijk personeel zorgen ervoor dat de gasten van een rustig verblijf genieten. Zeer mooi en dagelijks onderhouden zwembad met voldoende voorzieningen voor alle gasten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017

In Corfu Mare genoten wij van een heerlijke vakantiepauze. Het personeel is enorm vriendelijk: aan de balie, in de bar, aan het zwembad, bij de maaltijden... altijd en overal! De sfeer is het grootste pluspunt van het hotel: aangenaam, vriendelijk en ongedwongen. Het 16+ concept was nieuw voor ons en een fijne ervaring: we konden zelf 200% van het zwembad genieten. De maaltijden waren uitstekend... al kan je in de stad wel iets goedkoper eten. De kamer was goed in orde en iedere dag weer piekfijn... enkel de douche had zijn beste tijd gehad. De ligging is niet geschikt voor wie een strandvakantie wil, maar ideaal zo dicht bij de stad: met de bus geraak je overal.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 januari 2017

Het hotel is erg goed verzorgd, en lekker rustig omdat er geen kinderen toegestaan zijn.
Onze vlucht was met 12 uur vertraagd en we mochten zonder problemen nog een nachtje blijven.
Mocht ik weer terug gaan naar Corfu, dan zal ik zeker weer naar terug gaan.

Datum van verblijf: september 2016