Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Op de plaatjes ziet het er mooier uit dan in werkelijkheid helaas. Kamer was 'een van hun mooiste kamers', maar qua onderhoud zeker toe aan renovatie. Ontbijt was erg karig en ook niet echt lekker. Zwembad is heel klein... Personeel niet heel vriendelijk, leken erg vermoeid alsof ze er geen zin in hadden.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 augustus 2017

Mykonos Beach Hotel heeft zeer vriendelijk personeel, verzorgd een goed ontbijt en alles is zeer netjes. Snelle, gratis, WiFi (ook in de kamers). Lunch en avondeten ook mogelijk, prima te eten.

Verbeterpunten:
- Kamers zijn niet heel netjes afgewerkt;
- Tweepersoons bed is veel te klein;
- Bad in badkamer heel erg klein.

Samengevat: goed hotel om een week of anderhalf in te verblijven. Dicht bij de stad, makkelijk om de rest van het eiland te ontdekken. Ideaal voor als je hier niet perse komt om te feesten, zoals ik. Verwacht niet te veel luxe: het is een doorsnee hotel. Ontbijt is goed en tot 10:15 (uitslapen dus redelijk mogelijk). Zwembad is erg schoon, wel heel erg koud (had misschien een beetje verwarmd mogen zijn).

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is wat gelegen op een berg, net buiten het gezellige Mykonos stad. De weg wordt gedeeld met hardrijdende automobilisten en scooterrijders, wat wel een nadeel is als je s avonds in het donker loopt vanuit de stad naar je hotel. Het hotel heeft kleine kamers maar met een geweldig uitzicht op de zee en zonsondergang. Het zwembad heeft een jacuzzi waar we pas ingingen nadat we zagen dat ie was schoongemaakt (zag nogal groen..). Maar met uitkijk op de zee wel geweldige ligging. Er zijn weinig ligbedjes. Dit betekent wekker zetten, vroeg ontbijten en bij zwembad liggen. Handdoek neerleggen gebeurde wel, maar als je er niet ligt, kan de eigenaar gevraagd worden ze te verwijderen. Staat nergens geschreven, maar dat doet ie wel. Prijzen zijn aan de hoge kant, maar dat is in geheel Mykonos. Ontbijt is beperkt, maar wel wat je mag verwachten van het aantal sterren. Wij hadden geen persoonlijk contact met de mensen van het hotel, maar ze spreken goed Engels en we zagen dat ze ook een vliegveldservice hebben. Voor een week, prima verblijf gehad!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Schoon maar zeker 25 jaar gedateerd, bedden klein en iets te hard, badkamer echt te klein, uitzicht super, hek zit los niet tegen aan leunen, gevaarlijk. accommodatie schreeuwt om verf. Ontbijt heerlijk, strand is de weg oversteken en daar zit een uitstekend restaurant nikos voor lunch en diner. Prima om met scooter mykonos te ontdekken, auto is niet nodig en quat ook niet ivm parkeer problemen, wegen zijn slecht pas op. Vrij duur in mykonos stad in de binnen landen veel goedkoper en soms beter. D'angelo is een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 24 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, zoals de titel al zegt. We waren er 3 nachten, dat was goed te doen. Netjes schoon en prima onderhouden. Douche was wel erg klein.
Wij hadden een kamer met zeezicht, geweldig! Ons balkon had ook 2 ligbedden en een zithoekje. We konden de zonsondergang vanaf het balkon zien. Ontbijt was prima.
Loopafstand naar het centrum van Mykonos is goed te doen. Hotel is minder geschikt als je minder ter been bent, het hotel heeft diverse lagen en gebouwen waar je met trappen naartoe moet.

Datum van verblijf: juli 2016