Royal Garden Villas
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotel Suite Villa Maria(La Caleta)
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
Castalia Vistamar(Costa Adeje)
Hotel bekijken
H10 Costa Adeje Palace(Costa Adeje)
  • Aan het strand
  • Inclusief ontbijt
Baobab Suites(Costa Adeje)
FilterenAlle talen
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een weekje heerlijk genoten!

De villa was ruim. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Wifi werkte correct.

Onze villa rubi was helemaal op het einde van de "gang". Wat ervoor zorgde dat er nauwelijks geen voorbijgangers kwamen.

Het eten was fantastisch! Geen wonder dat ze in de bib gourmand staan!
Het was een kleine kaart maar door de eigen verbeelding van de kok kreeg je telkens een ander bord met dezelfde ingrediënten.
Mike en zijn team hebben ons altijd perfect ontvangen.

De menu op donderdagavond was excellent! Kreeft, coquilles st jacques, .. Top!

De live acts vind ik persoonlijk een absolute meerwaarde!
Hiervan hebben we écht genoten!

Het enige "nadeel" is dat het hotel toch iets buiten het centrum bevind. Maar het kan zeker en vast ook als voordeel beschouwd worden.

De poolservice zou in principe elke dag op een vast tijdstip mogen komen.

Onze kamer had zeezicht maar lag wel aan de straat. Waardoor we regelmatig auto's hoorden voorbij rijden.

Niettegenstaande daarvan hebben we een top vakantie beleefd! We komen hier zeker en vast graag nog eens terug.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
Fiona , Hotel Manager. van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Beste gasten.
Ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor de beoordeling.
Vriendelijke groeten.
Fiona.
Hotel manager.

17 februari 2016 beoordeeld

Opnieuw hadden we onze wintervakantie geboekt via silverjet. En wat een goed advies hebben ze ook deze keer gegeven. De Royal Garden Villa's is werkelijk een oase van rust en van alle gemakken voorzien. Het hele complex bestaat uit meerdere luxe villa's.voor de receptie bevindt zich een gezamenlijk zwembad. Verder zijn er een gym, uitstekende spa en squashbaan. Maar het mooiste is toch wel de villa. Met eigen zwembadje, keuken met apparatuur, woonkamer met gezellige zitgelegenheid, eettafel, twee slaapkamers, twee badkamers. Prachtig uitzicht vanaf een groot balkon met liggelden , aparte eettafel, balinees bed. Zeer fraai aangelegde tuinen... Een heerlijk oord als je helemaal wil bijkomen van alle rompslomp van het dagelijkse leven. Voor de golfliefhebbers een golfbaan recht tegenover het hotel. En had ik de uitstekende keuken al genoemd? Erg goede roomservice!!!

Kamertip: Ik zou een villa nemen die hoger gelegen is, net iets verder weg van de weg die langs het hotel loopt.
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Fiona , Director General van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2016

Beste gasten,
Ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor de beoordeling. Vriendelijke groeten.
Fiona, Hotel Manager.

30 mei 2015 beoordeeld

In dit hotel wordt je zeer gastvrij ontvangen. De villa was geweldig, net als het ontbijtbuffet. Het personeel zorgt erg goed voor je en is super attent. De villa was super schoon en de wandeling erheen was door een prachtige gang met fantastische planten. Mooie doorkijkjes, alles is helemaal af. Ook het zwembad gedeelte wordt perfect bijgehouden

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
Fiona , Director General van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2015

Dear Guests,
I have translated your beautiful comments and would just like to say thank you before we answer you in your correct language!
Many thanks,
The Management.

11 oktober 2014 beoordeeld

Heerlijk in de watten laten leggen in Royal villa gardens. De kleinste villa is super de luxe, met ruime kamers en luxe keuken en badkamer. Compleet zelfvoorzienend mocht je willen. Niet nodig echter, want ontbijt en roomservice zijn meer dan prima. Jammer genoeg geen restaurant met buiten, wel een heerlijke pool met uitzicht. Personeel vriendelijk en behulpzaam, kom hier graag terug!

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
30 juli 2014 beoordeeld

in juli 2014 verbleven wij met 4 personen in royal garden villas. er was een 2 kamer villa geboekt die werd ge upgrade naar een 3 kamer villa die vanzelf sprekend ruimer was.
de royal villa waarin wij zaten overtrof alle verwachtingen, mooie inrichting, zeer schoon, erg ruim en een geweldig terras met groot zwembad.
ook de service was super, even een belletje en het was er.
alle personeel was zeer behulpzaam en erg vriendelijk.

het hotel op zich is erg mooi ingericht, het voelt alsof je constant door een grote showroom loopt.
alles is zuiver en goed onderhouden. geen hoekje is over geslagen.

van de in andere reacties genoemde weg hebben wij in het geheel geen last gehad.
na 20.00 uur was er toch al niet veel verkeer meer.
de afstand naar de boulevard was voor ons ook geen minpunt, je weet van te voren dat het hotel iets verder van de kust ligt.
met de taxi echter was je voor €6,= in caleta en voor €10,= in las americas, ook niet echt ver dus.

enig minpuntje was het sunblast festival recht voor de deur, van 15.00 uur tot middernacht bonkende bassen.
geen normale muziek alleen bassen, om gek van te worden.
het hotel loste dit op door de taxi naar elders en terug te betalen.
ook kregen we na afloop een fles champagne en mochten we op de vertrekdag in de villa blijven zolang als nodig.

kortom een geweldig hotel waar ze weten wat gastvrijheid is.
een echte aanrader voor de verwende gast.

fam. Suijkerbuijk
Rucphen