“Droomvakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Royal Garden Villas
Beoordeeld als nr. 1 van 60 hotels in Costa Adeje
13 oktober 2016 beoordeeld

Vanaf het eerste moment aan absolute droomvakantie.
Elk personeelslid was enorm vriendelijk, niets was teveel gevraagd.
Enorm vriendelijke bediening in het restaurant.

De kamer was helemaal zoals de foto's doen lijken, met alle luxe inbegrepen.

Een schitterende ervaring, op en top genoten!

Het enige jammere is dat het hotel ver verwijderd ligt van winkels, strand ed.
Hiervoor is een taxi toch aangeraden.

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Fiona , Hotel Manager van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2016

Beste gasten
Ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor de beoordeling. Vriendelijke groeten.
Fiona,
Hotel Manager.

Schrijf een beoordeling

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een weekje heerlijk genoten!

De villa was ruim. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Wifi werkte correct.

Onze villa rubi was helemaal op het einde van de "gang". Wat ervoor zorgde dat er nauwelijks geen voorbijgangers kwamen.

Het eten was fantastisch! Geen wonder dat ze in de bib gourmand staan!
Het was een kleine kaart maar door de eigen verbeelding van de kok kreeg je telkens een ander bord met dezelfde ingrediënten.
Mike en zijn team hebben ons altijd perfect ontvangen.

De menu op donderdagavond was excellent! Kreeft, coquilles st jacques, .. Top!

De live acts vind ik persoonlijk een absolute meerwaarde!
Hiervan hebben we écht genoten!

Het enige "nadeel" is dat het hotel toch iets buiten het centrum bevind. Maar het kan zeker en vast ook als voordeel beschouwd worden.

De poolservice zou in principe elke dag op een vast tijdstip mogen komen.

Onze kamer had zeezicht maar lag wel aan de straat. Waardoor we regelmatig auto's hoorden voorbij rijden.

Niettegenstaande daarvan hebben we een top vakantie beleefd! We komen hier zeker en vast graag nog eens terug.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
Fiona , Hotel Manager. van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Beste gasten.
Ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor de beoordeling.
Vriendelijke groeten.
Fiona.
Hotel manager.

17 februari 2016 beoordeeld

Opnieuw hadden we onze wintervakantie geboekt via silverjet. En wat een goed advies hebben ze ook deze keer gegeven. De Royal Garden Villa's is werkelijk een oase van rust en van alle gemakken voorzien. Het hele complex bestaat uit meerdere luxe villa's.voor de receptie bevindt zich een gezamenlijk zwembad. Verder zijn er een gym, uitstekende spa en squashbaan. Maar het mooiste is toch wel de villa. Met eigen zwembadje, keuken met apparatuur, woonkamer met gezellige zitgelegenheid, eettafel, twee slaapkamers, twee badkamers. Prachtig uitzicht vanaf een groot balkon met liggelden , aparte eettafel, balinees bed. Zeer fraai aangelegde tuinen... Een heerlijk oord als je helemaal wil bijkomen van alle rompslomp van het dagelijkse leven. Voor de golfliefhebbers een golfbaan recht tegenover het hotel. En had ik de uitstekende keuken al genoemd? Erg goede roomservice!!!

Kamertip: Ik zou een villa nemen die hoger gelegen is, net iets verder weg van de weg die langs het hotel loop ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Fiona , Director General van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2016

Beste gasten,
Fiona, Hotel Manager.

30 mei 2015 beoordeeld

In dit hotel wordt je zeer gastvrij ontvangen. De villa was geweldig, net als het ontbijtbuffet. Het personeel zorgt erg goed voor je en is super attent. De villa was super schoon en de wandeling erheen was door een prachtige gang met fantastische planten. Mooie doorkijkjes, alles is helemaal af. Ook het zwembad gedeelte wordt perfect bijgehouden

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met vrienden
Fiona , Director General van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2015

Dear Guests,
I have translated your beautiful comments and would just like to say thank you before we answer you in your correct language!
Many thanks,
The Management.

11 oktober 2014 beoordeeld

Heerlijk in de watten laten leggen in Royal villa gardens. De kleinste villa is super de luxe, met ruime kamers en luxe keuken en badkamer. Compleet zelfvoorzienend mocht je willen. Niet nodig echter, want ontbijt en roomservice zijn meer dan prima. Jammer genoeg geen restaurant met buiten, wel een heerlijke pool met uitzicht. Personeel vriendelijk en behulpzaam, kom hier graag terug!

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Costa Adeje in overweging
op 2.3 km afstand
op 2.9 km afstand
Jardines de Nivaria - Adrian Hoteles
op 39.1 km afstand
Hotel Botanico & The Oriental Spa Garden
Hotel Botanico & The Oriental Sp ...
nr. 2 van 82 in Puerto de la Cruz
665 beoordelingen
op 13.3 km afstand
RedLevel at Gran Melia Palacio de Isora
Prijzen weergeven

In Royal Garden Villas geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Royal Garden Villas

Adres: Campo de Golf Costa Adeje | Finca Los Olivos, 38670 Costa Adeje, Adeje, Tenerife, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Tenerife > Adeje > Costa Adeje
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Costa Adeje
Nr. 1 spahotel in Costa Adeje
Nr. 1 beste resorthotel in Costa Adeje
Nr. 4 familiehotel in Costa Adeje
Nr. 8 romantisch hotel in Costa Adeje
Prijsklasse: 358 € - 1.000 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Royal Garden Villas 5*
Aantal kamers: 28
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Royal Garden Villas met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Royal Garden Villas Hotel Costa Adeje
Royal Garden Hotel
Royal Garden Resort
Royal Garden Villas Tenerife

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?