Beoordeeld op 17 februari 2016

Opnieuw hadden we onze wintervakantie geboekt via silverjet. En wat een goed advies hebben ze ook deze keer gegeven. De Royal Garden Villa's is werkelijk een oase van rust en van alle gemakken voorzien. Het hele complex bestaat uit meerdere luxe villa's.voor de receptie bevindt zich een gezamenlijk zwembad. Verder zijn er een gym, uitstekende spa en squashbaan. Maar het mooiste is toch wel de villa. Met eigen zwembadje, keuken met apparatuur, woonkamer met gezellige zitgelegenheid, eettafel, twee slaapkamers, twee badkamers. Prachtig uitzicht vanaf een groot balkon met liggelden , aparte eettafel, balinees bed. Zeer fraai aangelegde tuinen... Een heerlijk oord als je helemaal wil bijkomen van alle rompslomp van het dagelijkse leven. Voor de golfliefhebbers een golfbaan recht tegenover het hotel. En had ik de uitstekende keuken al genoemd? Erg goede roomservice!!!

Kamertip: Ik zou een villa nemen die hoger gelegen is, net iets verder weg van de weg die langs het hotel loopt.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Fiona , Director General van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2016

Beste gasten,
Ontzettend bedankt om de tijd te nemen voor de beoordeling. Vriendelijke groeten.
Fiona, Hotel Manager.

Beoordeeld op 30 mei 2015

In dit hotel wordt je zeer gastvrij ontvangen. De villa was geweldig, net als het ontbijtbuffet. Het personeel zorgt erg goed voor je en is super attent. De villa was super schoon en de wandeling erheen was door een prachtige gang met fantastische planten. Mooie doorkijkjes, alles is helemaal af. Ook het zwembad gedeelte wordt perfect bijgehouden

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
Fiona , Director General van Royal Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2015

Dear Guests,
I have translated your beautiful comments and would just like to say thank you before we answer you in your correct language!
Many thanks,
The Management.

Beoordeeld op 11 oktober 2014

Heerlijk in de watten laten leggen in Royal villa gardens. De kleinste villa is super de luxe, met ruime kamers en luxe keuken en badkamer. Compleet zelfvoorzienend mocht je willen. Niet nodig echter, want ontbijt en roomservice zijn meer dan prima. Jammer genoeg geen restaurant met buiten, wel een heerlijke pool met uitzicht. Personeel vriendelijk en behulpzaam, kom hier graag terug!

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2014

in juli 2014 verbleven wij met 4 personen in royal garden villas. er was een 2 kamer villa geboekt die werd ge upgrade naar een 3 kamer villa die vanzelf sprekend ruimer was.
de royal villa waarin wij zaten overtrof alle verwachtingen, mooie inrichting, zeer schoon, erg ruim en een geweldig terras met groot zwembad.
ook de service was super, even een belletje en het was er.
alle personeel was zeer behulpzaam en erg vriendelijk.

het hotel op zich is erg mooi ingericht, het voelt alsof je constant door een grote showroom loopt.
alles is zuiver en goed onderhouden. geen hoekje is over geslagen.

van de in andere reacties genoemde weg hebben wij in het geheel geen last gehad.
na 20.00 uur was er toch al niet veel verkeer meer.
de afstand naar de boulevard was voor ons ook geen minpunt, je weet van te voren dat het hotel iets verder van de kust ligt.
met de taxi echter was je voor €6,= in caleta en voor €10,= in las americas, ook niet echt ver dus.

enig minpuntje was het sunblast festival recht voor de deur, van 15.00 uur tot middernacht bonkende bassen.
geen normale muziek alleen bassen, om gek van te worden.
het hotel loste dit op door de taxi naar elders en terug te betalen.
ook kregen we na afloop een fles champagne en mochten we op de vertrekdag in de villa blijven zolang als nodig.

kortom een geweldig hotel waar ze weten wat gastvrijheid is.
een echte aanrader voor de verwende gast.

fam. Suijkerbuijk
Rucphen

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 18 november 2013

Als je in november op zoek bent naar een paar dagen zon, niet te ver vliegen van NL, dan kom je al snel op de Can Eilanden terecht. Als je dan ook nog rust en privacy wil is het even zoeken in Tenerife. Maar we hebben het gevonden! Tenerife verdient wat ons betreft geen schoonheidsprijs (wat een massatoerisme) maar het hotel: Royal Garden villa's is een klein, romantisch, paradijsje, waar je je vanaf binnenkomst welkom voelt en verwend wordt. Met maar 28 luxe 'villa's' biedt het alle privacy, rust en comfort die je je maar kan wensen. En niet al te ver van het vliegveld. Heerlijke, luxe, ruime appartementen met indrukwekkend uitzicht over de vulkanische bergen links en het vreselijke massatoerisme met vreselijke torenhoge hotels van 'Los Americas' en Costa Adeje (waar je gelukkig net ver genoeg vanaf zit). Met een geweldig terras en eigen (!) zwembad een verademing van luxe. In ons appartement La Luna (upgrade naar 4p app) zelfs een romantische buitendouche, eigen keuken en meerdere zit-of loungeplekken binnen en vooral buiten. Met ook nog een (betaalbare) roomservice, gym en spa (aan de overkant van kamer) met zeer vriendelijke service en bediening hoef je eigenlijk je villa niet uit en het terrein niet meer af... Voor golfliefhebbers (zoals wij) aan de overkant van de straat een mooie aangelegde 18 holes golfbaan. Tip: reserveer je starttijd vantevoren, want wij wisten niet dat november (!) hoogseizoen is op Tenerife en alle golfcourses afgeladen vol (helaas) zijn. Tip 2: Ja er bestaan zo waar ook nog leuke authentieke plekjes op Tenerife en toevallig in de buurt van dit hotel. Zo'n 20 min lopen richting zee is een klein haventje Caleta met een gelijknamig restaurantje aan zee 'La Caleta'. Nog op een authentieke manier gerund door een familie, dus met zelf gevangen verse vis op heerlijke wijze klaargemaakt (lekker lunchen of dineren dus, nog betaalbaar!) Aanrader!
Minpuntje: voor het hotel lijkt net een nieuwe weg te zijn aangelegd, waar best veel gebruik van wordt gemaakt, dus echt muisstil tijdens het zonnen of relaxen op je terras is het helaas niet (meer).

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner