Vandaag geopend: 08:30 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie wandeling

Aangename wandeling in een mooie omgeving, duidelijk pad en voldoende informatie op de tussenstops ... meer lezen

Beoordeeld op 29 maart 2020

Bert B
Sliedrecht, Nederland
Lees alle 1.717 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Tenerife
vanaf 53,92 US$
vanaf 91,90 US$
vanaf 28,72 US$
vanaf 63,18 US$
Beoordeeld op 8 maart 2020

Het was een prachtige wandeling , heen en weer 6,6 km.Met mooie uitzichtpunten. Het eindpunt is de waterval. ER is niet veel water omdat er niet veel regen valt, maar toch kon je er mooie foto's maken.
Als je met de auto bent parkeer zo dichtbij mogelijk in het dorp en rijdt niet naar de ingang toe.
Op de parkeerplaats van het restaurant naast de ingang mag je niet parkeren voor de wandeling.
Het is daar erg steil en dan moet je met moeite keren. Beter is het dus in het dorp de auto te parkeren en dan omhoog te lopen +/- 400m

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
BarrancodelInfierno, Marketing van Barranco del Infierno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Heel erg bedankt voor je uitstekende review. We zijn blij dat je hebt genoten van de ervaring in Barranco del Infierno. De waterval heeft meer water na regenachtige dagen.
Er is een nabijgelegen parkeerplaats naast het gebouw van het culturele centrum van Adeje.

Beoordeeld op 28 februari 2020

Prachtige tocht over een lastige ondergrond.
Moeilijker dan dat de boekjes je laten geloven.
Heenweg is het lastigst.
Maar zeer de moeite waard.
Zorg voor goed schoeisel.
Anders wijzen je de parkwachten hier wel op.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
BarrancodelInfierno, Marketing van Barranco del Infierno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Heel erg bedankt voor je uitstekende review. Het pad is van gemiddelde tot lage moeilijkheidsgraad. Het is ook raadzaam om voldoende water en iets te eten mee te nemen, en het is waar dat goed schoeisel noodzakelijk is.
Met vriendelijke groeten en ik hoop je snel weer te zien

Beoordeeld op 15 februari 2020

Wanding was goed te doen. Goede voorlichting en veel informatie onderweg. Tip sta af en toe even stil om rond te kijken en te luisteren.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
BarrancodelInfierno, Marketing van Barranco del Infierno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2020

Hartelijk dank voor uw feedback en opmerkingen. We zijn blij dat je hebt genoten van de natuur in Barranco del Infierno.

Beoordeeld op 13 februari 2020

Het was een zeer mooie uitstap in de natuur. Voor wandelaars een must., weg van het drukke toeristische gedeelte van het eiland

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
BarrancodelInfierno, Marketing van Barranco del Infierno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2020

Heel erg bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je ons aanbeveelt en dat je hebt genoten van de natuur in Barranco del Infierno.

Beoordeeld op 8 februari 2020

Dit is een niet zo moeilijke wandeling door een prachtig wandelgebied. Het gaat over 6,2km en wij hebben er 3 uren over gedaan.
Wel op voorhand reserveren want de toegang is beperkt tot 300 per dag.

Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
BarrancodelInfierno, Marketing van Barranco del Infierno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Heel erg bedankt voor je uitstekende reactie. De weg is gemiddeld tot laag moeilijk. Het is ook raadzaam om voldoende water, iets te eten en voldoende schoeisel mee te nemen.