Beoordeeld op 11 januari 2018

Ieder jaar komen wij met genoegen hier terug en worden wij door de aardige receptie ontvangen. De zon van Tenerife lijkt hier in de winter het meest te schijnen. Het appartement is altijd schoon en van alle gemakken voorzien. Wij ontbijten graag op het balkon of dakterras en maken onze eigen koffie. Naast de accommodatie is heel dichtbij een niet al te grote (Dino) supermarkt, maar wel met alle nuttige producten. Toen wij er waren kreeg je bij aankoop van € 20,- boodschappen bij het tonen van de kassabon € 2,- terug bij de volgende aankoop van € 20,-. De accommodatie is ideaal gelegen buiten het rumoer van Playa de las Americas. Het ligt dichtbij het strand en vele goede, goedkope en gezellige restaurantjes. Nog 1 tip wil ik meegeven. Wij hebben heel vaak een auto gehuurd, maar als je niet het hele eiland meer hoeft te ontdekken, haal je dat er nooit uit. Zelf gebruiken wij alleen de taxi voor van en naar het vliegveld. Met een buskaartje ergens gekocht in een sigarenwinkel van € 15,- kan je 7 keer heen en terug naar Los Christianos.

Kamertip: Meer uitzicht bij kamer met dakterras. Minder validen beneden etage.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 mei 2017

Alles netjes en appartement lag aan het zwembad .
Het is er wel duur .
Ligt aan drukke weg en moeilijk parkeren .
Als je naar het strand loopt moet je goed ter been zijn .
Het is timesharing hotel appartementen .

Kamertip: Aan de voorkant bij de ingang het beste uitzicht maar drukke weg
  • Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 27 januari 2017 via mobiele applicatie

Heb echt genoten van mijn 10 dagen vakantie maar het enige wat we spijtig vonden is dat we het derde jaar op rij al verbouwingen hadden in de maand januari maar begrijp wel dat ze moeten vernieuwe maar 3 jaar op rij is toch veel hoor maar voor de rest niks te klagen

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 mei 2016 via mobiele applicatie

Kom hier meer als 10 jaar en het is heel goed apertement ge voelt u echt thuis daar de mense zijn der vriendelijk wat moet ge als mens meer hebbe. Het animatie team mag voor s avond iets meer afwisling hebbe want na 10 jaar kent ge het wel maar voor de rest alles supper goed

Verbleef: juli 2015
Beoordeeld op 26 maart 2016 via mobiele applicatie

Prima resort gunstig gelegen vlak bij het strand en de boulevard van Fanabe; ruime appartementen met terras. Prachtig zwembad. Geschikt voor zowel stellen als gezinnen. Alle faciliteiten (waaronder supermarkt) vlakbij. Aanrader!

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner