Anja C

Warm en gezellig hotel.

5,0 van 5 bollen7 apr 2024 beoordeeld
Heel leuk hotel, warm ingericht, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Voor ons ook goed gelegen zodat we dagelijks wandelingen konden maken vanuit het hotel. Fitness was een pluspunt.
We hadden het gevoel dat we met al onze vragen terecht konden aan de balie en werden goed geadviseerd.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 7 apr 2024
Beste klant 9anjac,

We willen u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaring bij ons. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in Vincci Selección La Plantación del Sur. Het is een eer voor ons om uw vriendelijke woorden te lezen over ons warme en gastvrije hotel, evenals ons vriendelijke en toegewijde personeel.

We zijn blij te horen dat u heeft genoten van ons heerlijke ontbijt en onze fitnessfaciliteiten tijdens uw verblijf. Het is voor ons belangrijk dat onze gasten zich comfortabel voelen en alles vinden wat ze nodig hebben voor een aangenaam verblijf.

Weet dat ons receptieteam altijd beschikbaar is om uw vragen te beantwoorden en u de beste adviezen te geven om optimaal van uw verblijf op Tenerife te genieten.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen voor een andere onvergetelijke ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Restaurant
2.5 km van Vincci Seleccion La Plantacion del Sur
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 29 maart 2024 via mobiele applicatie

Heel kindvriendelijk en verzorgd hotel, het enige wat nog ontbreekt is een klein speelpleintje!
Ruime buffet keuze s avonds.

We genoten van een leuke week met ons dochtertje van 2 jaar.
Isabella and Patricia from the vinkey club are lovely ladies!

Datum van verblijf: maart 2024
Sara Gabbanini, Atención al cliente/recepción van Vincci Seleccion La Plantacion del Sur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2024

Beste Dreamer 082333368293,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons. We zijn verheugd te horen dat u hebt genoten van uw familieverblijf in ons hotel en dat u onze accommodatie gastvrij en kindvriendelijk vond. Uw feedback is waardevol voor ons, en we nemen uw suggestie voor een speelplaats graag ter harte.

We zijn ook blij te horen dat u genoten heeft van de ruime keuze aan buffetten 's avonds en dat uw dochter heeft kunnen genieten van de activiteiten aangeboden door Isabella en Patricia van de Vinkey Club. We zullen uw vriendelijke woorden zeker aan hen overbrengen.

We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u een nog memorabelere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 2 februari 2024 via mobiele applicatie

Het ontbijt was perfect 'ooit zo een uitgebreide keuze gezien. De zwembaden en tuinen zeer goed onderhouden. De lucht aan het zwembad was beperkt maar afwisselend. Een zeer goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. De kamer en het personeel waren elke dag opnieuw in perfecte staat en uiterst vriendelijk

Datum van verblijf: februari 2024
Oualid Maouhoub, Atención al cliente/recepción van Vincci Seleccion La Plantacion del Sur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2024

Beste Guy D,
We zijn erg blij om te horen dat uw ervaring bij ons zo positief was! Bij ons staan het comfort en het welzijn van onze gasten voorop, en we zijn verheugd dat u uw kamer ruim en comfortabel vond. Daarnaast doen we ons best om een gevarieerd en heerlijk ontbijt aan te bieden om de dag goed te beginnen.

Uw complimenten over onze goed onderhouden zwembaden en tuinen raken ons recht in het hart, want we streven ernaar om een aangename en ontspannen omgeving te creëren voor onze gasten. We zijn ook blij om te horen dat u genoten heeft van de interactie met ons personeel. Dit betekent veel voor ons, want we doen ons best om onze gasten een warme en attente service te bieden. Uw vriendelijke woorden zijn een echte beloning voor onze inspanningen.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden, en we hopen u weer te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek!

Met vriendelijke groeten,
Oualid Maouhoub

Beoordeeld op 11 december 2023 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier en opnieuw bevestiging wat een fantastisch hotel!!! Heerlijk grote kamers, prachtig uitzicht, fantastisch ontbijt en super vriendelijk en fijn personeel! Met mijn verjaardag heel attent verrast met cava en taart, hoe mooi! Hebben hier heerlijke dagen met mijn ouders gehad en echt vakantie gevierd. Thank you!

Datum van verblijf: december 2023
Luz Rodriguez, Atención al cliente/recepción van Vincci Seleccion La Plantacion del Sur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2023

Dear @FlesjeNL,

Thank you for your wonderful feedback!
We're delighted to hear that you had a great time during your break at our hotel. It's always a pleasure to welcome back returning guests like you, and we're thrilled to be your choice for the second time.

Our dedicated staff works hard to provide excellent service and make your stay enjoyable.

We can't wait to have you stay with us again in the future. We'll be here to ensure another memorable visit.
Thank you for your continued support, and we look forward to welcoming you back!

Kind regards,
Luz Rodriguez

Beoordeeld op 24 november 2023

Dit hotel straalt klasse uit. Het hele team begroet je met de glimlach. Het eten is er heerlijk. De kamers super comfortabel. Aan de receptie worden al je wensen en vragen ingelost.
Hier krijg je waar voor je geld.
Een aanrader in het zuiden van Tenerife!

Datum van verblijf: november 2023
Sofia Taboada, Atención al cliente/recepción van Vincci Seleccion La Plantacion del Sur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2023

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post a review of our recent stay with us. We are so happy to hear that you enjoyed your time Vincci La Plantación del Sur. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know.
We hope to see you soon!

Kind regards,
Sofia Taboada,
Guest Experience.

Beoordeeld op 7 november 2023

Dit hotel is zeker geen 5* waard. Vooral de bufetten 's avonds waren van teleurstellende kwaliteit. Men werkte heel veel met resten van maaltijden die de vorige avond op het buffet lagen. Het eten was NOOIT warm maar altijd lauw DUS koud als je ermee aan je tafel kwam. Vroeg je een glas huiswijn dan goot men dikwijls een bijna lege fles in je glas en vulde daarna aan met een andere fles die ze dan nog snel gingen halen (nog nooit meegemaakt in een 5*). Wachttijden voor een tafel konden oplopen tijdens piek-uren (men zei dat het hotel té vol zat....). De focus ging meermaals naar een groep mensen die hun trouw daar kwamen vieren; een groot deel van de staff was daar dan al vroeg op de dag mee bezig en dan zag je dat ook aan het eten op het buffet....verwerkte resten die in potjes of op schaaltjes voorgesteld werden met wat sla, pasta...opsmuk dus maar smakeloos. Het tentoongestelde fruit op het buffet was van matige tot slechte kwaliteit (platte kiwi, pruimen met vlekken, gevlekte bananen....) Noch onze smaakpapillen, noch onze darmen werden daar verwend, enkel heel erg veel geld voor betaald....

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Vincci Hoteles
Luz Rodriguez, Atención al cliente/recepción van Vincci Seleccion La Plantacion del Sur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2023

Estimado Huésped,

Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con toda la comunidad.

Nos disculpamos por no brindar un servicio excelente y no ofrecer una calidad de buffet de su agrado. Lamentamos que sus vacaciones no hayan sido lo que esperaba.

En Vincci La Plantación del Sur siempre buscamos mejorar, por lo que si estuviera dispuesto a compartir más sobre su experiencia se lo agradecería mucho. Puede ponerse en contacto utilizando los datos de contacto que aparecen a continuación.

Si alguna vez regresa a la zona, ¡sería un honor recibirlo nuevamente!

Saludos cordiales,
Sofia Taboada,