Beoordeeld op 28 december 2013

De studio was zeer ver afgelegen van de voorzieningen zoals restaurant of receptie. Het uitzicht was zielig:een autostrade met heel veel lawaai. ,geen WiFi ontvangst, heel veel trappen zonder lift. In de kamer was het comfort beperkt: klamme lakens, twee handdoeken voor 4 dagen, een bed dat eigenlijk een zetel was. Daarnaast bestond de hulp er in je telkens andere dingen te beloven die meniet inloste.

• Verbleef: december 2013, reisde met familie
diamondresorts, Manager van Sunset Bay Club by Diamond Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2014

Wij zijn zeer droevig om uw commentaar lezen. Wij betreuren het dat u waren teleurgesteld en excuses voor het ongemak. Wij wensen u het allerbeste voor uw toekomstige reizen.

Mariana De Ataide
Resort Manager

Beoordeeld op 7 juli 2013

Op vakantie naar Tenerife voor 5 dagen. Zelf had ik het hotel en de vlucht los geboekt. De ontvangst bij het hotel was zeer goed, een vriendelijke dame legde alles uit over het verblijf. Aangezien ik jong en goed ter been ben vond ik het geen probleem om een kamer op een hogere verdieping te hebben. Links had ik uitzicht op de zee en rechts op de bergen. Van hotel naar het strand was ongeveer 5 minuten lopen, tevens zat je dan op een grote boulevard met veel restaurantjes (wel zeer toeristisch). De kamer was proper en van alle gemakken voorzien (strijkijzer, flatscreen, airco). De airco heb ik nooit aangehad want in de avond koelt het goed af. Ik heb geen gebruik gemaakt van de zwembaden omdat ik liever op het strand lig.

Kamertip: Mocht je slecht ter been zijn, vraag dan een kamer beneden. Een kamer boven is rustiger dan een kamer beneden.
  • Verbleef: juni 2013, reisde alleen
Beoordeeld op 2 augustus 2012

Sunset Bay is een apartementencomplex bestaande uit 9 losse blokken. Er zijn 2 zwembaden (1 grotere met kinderbad en 1 kleine) Er is een winkeltje en een receptie met airco en Wifi. De service en schoonmaak zijn prima.
Wat in de meeste gidsen niet vermeld staat is dat op de begane grond (rondom het grootste van de 2 zwembaden) meerdere restaurants en barretjes zijn. Zeker bij Sebastian kun je uitstekend eten. Deze restaurants horen niet bij het resort. Bijna dagelijks is er live muziek. De appartementen zijn gelukkig goed geïsoleerd. Complex A ligt het verst van de levendigheid. Mensen die slecht ter been zijn kunnen beter iets anders zoeken want er zijn veel trappen (en geen lift). Loopafstand tot strand: 5 minuten. Goed te doen.

Kamertip: Als je rust wilt: vraag om een appartement in compex A of B.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met familie
Beoordeeld op 28 december 2011

Ons vorig verblijf was op Gran Canaria, Arguineguin in het ANFI resort.
Via hen hebben we geboekt bij de Sunset Bay Club. Het verschil in kwaliteit is werkelijk dramatisch. Deze club bestaat uit 9 verschillende complexen, 3-hoog en zonder lift. Het hele complex is goed onderhouden en, alhoewel gedateerd, ziet het er netjes uit.
Doordat aan de voor- en achterzijde allemaal eettentjes zijn, barst het ervan de kakkerlakken. We hebben er drie die in ons appartement binnengedrongen waren, vermoord.
Nog erger zijn de overwegend Engelse gasten die tot 4 uur in de morgen een hoop lawaai maken. Gedurende de avond zijn ze het rustigst als ze op één van de tientallen TV-schermen een voetbalwedstrijd volgen. Daarna vermaken ze zich luidruchtig met bingo en karaoke.

Kamertip: Als u goed kunt klimmen, vermijd dan het D-gebouw
  • Verbleef: december 2011, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 maart 2011

heb er verbleven van 28-2 t.e.m.7-3,appartement is zeer modern ingericht met uitstekende keuken,lcd TV,goede boxsprings.Het terras met 2 ligstoelen van zeer goede kwaliteit is een enorm pluspunt.De club bevat ook verschillende bars en restaurants,ook is er een winkel ter plaatse.Het personeel is zeer behulpzaam wanneer je bvb een excursie wil doen wordt alles goed uitgelegd en geregeld voor je.Het is ook zeer goed gelegen,rustig maar toch centraal en slechts 150m van het strand.Kan echt niets negatief vinden alles was wat mij betreft perfect en is zeker een aanrader.

• Verbleef: maart 2011, reisde alleen