Beoordeeld op 21 september 2018

Wij hadden eerst een ander hotel geboekt maar omdat daar naast een nieuw hotel werd gebouwd had ons reisbureau ons de keuze gelaten om te wisselen. Zo zijn wij hier terecht gekomen en wij hebben daar geen minuut spijt van gehad Heel rustig hotel met zeer mooie kamers. Wij hadden een superieure kamer met zicht op het zwembad.Het personeel is zeer vriendelijk van de receptie tot het poetspersoneel, allen even vriendelijk. Lekker eten, geen uitgebreide keus maar je had elke dag wel iets anders en het was vooral allemaal vers. Het dessertenbuffet was ook zeer lekker. Wij vinden dit een 5 sterren waard,wij gaan zeker terug.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2018

Het verheugt ons te vernemen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons.

Bedankt voor al het lof over onze gastronomie, service, het onderhoud en ons personeel.

Wij verheugen ons erop, u weer te mogen verwelkomen, in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

De Directie

Beoordeeld op 12 september 2018

Een fantastisch hotel, lekkere maaltijden , een pluspunt is de bediening aan tafel voor het hoofdgerecht! Top ! De kamers zijn mooi en zeer goed onderhouden .
Zeer vriendelijk personeel .
We gaan zeker terug!

• Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2018

Dank voor uw positieve feedback.

Het verheugt ons te vernemen dat u wederom een fijne vakantie bij ons heeft gehad.

Aarzel niet ons te contacteren voor uw volgend verblijf zodat wij u kamerwensen zo goed mogelijk tegemoed kunnen komen.

Beoordeeld op 10 augustus 2018

Colon Guanahani staat borg voor de rust die het hotel uitstraalt, de vriendelijkheid van het personeel, de netheid, de service en de kwaliteit van het eten. Het was zalig vertoeven op ons privéterras met Balinees bed.

De persoonlijke service wisten we heel erg te waarderen. Dit hotel krijgt van ons 5 sterren.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2018

De Directie

Beoordeeld op 31 juli 2018

Voor de 3 de keer naar dit hotel geweest. Heel vriendelijk personeel, propere kamers, rustig hotel en goed eten. Vooral hartelijk bedankt voor de bediening van al het personeel in de keuken, kuisploegen en maitre d'hotel, restaurant bediening en vooral een speciale vermelding voor Flavio de barman super toffe vriendelijke man. Volgend jaar komen we niet maar het jaar erop komen we zeker terug naar dit hotel.

Kamertip: Standaard kamers zijn vernieuwd maar superieure kamers zijn iets ouder.
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018

Beoordeeld op 28 juli 2018

Uitstekend hotel, netjes en proper, rustig, zeer vriendelijk personeel, fantastische kamer, heel lekker gegeten met lekkere wijntjes erbij !
Ligging van het hotel is op wandelafstand van het strand.
Veel mogelijkheden.
Hier kun je je lekker laten verwennen.
Superklein 'min'puntje : parking indien je een wagen huurt. Optie : taxi (staan aan de voordeur, dus makkelijk)
Komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Onze kamer was gelegen aan de straatkant, maar we hadden geen hinder van lawaai.
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2018

Het verheugt ons te vernemen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons.

Heel erg bedankt voor al uw lof.

Wij verheugen ons erop, u weer te mogen verwelkomen, in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,