“Ons geliefd hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Colon Guanahani - Adrian Hoteles
Beoordeeld als nr. 4 van 61 hotels in Costa Adeje
Eco-leadersNiveau Platina
20 december 2016 beoordeeld

In oktober 2016 waren wij voor de 20ste keer in het hotel Colón Guanahani.
Onze waardering is op alle gebied opnieuw "UITSTEKEND". In ons 3 weken verblijf in de Colón hebben we terug genoten van de rust, het lekker eten, het mooie weer en al wat ons lief was. Het is voor ons bijna als een tweede thuis. Met dank aan de directie en het personeel die ons 100% verwennen.

Kamertip: Kamer met zicht op zwembad, de kust en zongericht
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2016

Heel erg bedankt voor jullie jarenlange vertrouwen in ons.

En uiteraard ook voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen zo mooi neer te schrijven.

Kijken er weer naar uit jullie opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groetjes,

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel dat zich vooral richt op ouder publiek. Alles verzorgd, netjes en prima onderhouden. Centrale gedeeltes zijn wat gedateerd. Kamers zijn eenvoudig maar volledig ingericht. Wifi gratis over het hele hotel. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. In het centrum gelegen maar toch vrij rustig. Eten is gewoontjes maar van goede kwaliteit. Verwacht geen bufetten zoals in Turkije. Wijnen niet te duur met voldoende keuze.
Kortom prima plaats om de koude te ontvluchten.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

Het verheugt ons te vernemen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel.

Heel erg bedankt voor uw feed-back.

Kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten.

De Directie

21 oktober 2016 beoordeeld

Voor de 2de maal in het hotel.
Wederom was alles naar wens!
Uitstekende kamer, het eten was heel goed en heel vriendelijk personeel.
Niks op aan te merken. Kamer steeds proper, ordelijk en netjes opgekuist.
Steeds plaats aan het zwembad omdat je geen handdoeken mag leggen en dan op stap gaan.
Wij gaan zeker nog terug!
René en Christi Hendriks

Kamertip: De kant van het zwembad is een superieur kamer
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Het verheugt ons te vernemen dat u een fijne vakantie heeft gehad in ons hotel.

Heel erg bedankt voor uw mooie feed-back, zullen ons personeel hier zeker van op de hoogte brengen.

Kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten.

De Directie

19 oktober 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel. Kleinschalig, klantgericht, rustig (alleen voor volwassenen).
Daarnaast een prima keuken, mooi zwembad en goede service.
Ligging is goed, ongeveer 200 meter van de boulevard en het strand en voldoende winkels en horecagelegenheden in de onmiddellijke nabijheid.

Kamertip: Heel afhankelijk van de persoonlijke voorkeur. Er zijn kamers gelegen aan het zwembad, gelijkvloers ...
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2016

Heel erg bedankt voor uw opmerkingen.

We hopen u weer bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

24 augustus 2016 beoordeeld

aanrader voor koppels zonder kinderen in de omgeving van strand, winkels
vriendelijk onthaal , drankje bij aankomst
enkel s 'middags beperkte menu aan het zwembad
op sommige momenten kan het zijn dat je lang moet wachten op de bediening

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
GM_Adrian_Hoteles, Director General van Colon Guanahani - Adrian Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Heel erg bedankt voor uw opmerkingen.

We hopen u weer bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

De directie

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Costa Adeje bekeken
Iberostar Anthelia
nr. 5 van 61 in Costa Adeje
2.688 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Colon Guanahani - Adrian Hoteles geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Colon Guanahani - Adrian Hoteles

Adres: Calle Bruselas, 38660 Costa Adeje, Adeje, Tenerife, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Tenerife > Adeje > Costa Adeje
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 hotel aan het strand in Costa Adeje
Nr. 4 luxe hotel in Costa Adeje
Nr. 5 romantisch hotel in Costa Adeje
Prijsklasse: 121 € - 428 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Colon Guanahani - Adrian Hoteles 4*
Aantal kamers: 154
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Colon Guanahani - Adrian Hoteles met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Colon Guanahani - Adrian Hoteles Hotel Costa Adeje
Colon Guanahani Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?