Kim H
Ridderkerk, Nederland

Goed familiehotel!

Beoordeling van GF Fanabe
4,0 van 5 bollen12 jun 2023 beoordeeld
Ons verblijf hier was prima, goed hotel voor gezinnen! Over het algemeen zitten er veel britten, schotten en ieren in het hotel maar we hebben ook wat landgenoten gespot ;-)
Pluspunten
+ Op de 5e etage kan je heerlijk relaxt zitten en zonnen, adults only.
+ De tafels werden snel en netjes opgeruimd door het aanwezige personeel, op je tafel kon je een plaatje omdraaien waardoor het gelijk duidelijk was dat de tafel bezet is.
+ De ligging was top, we waren zo aan de boulevard.
+ Bedjes reserveren was hier absoluut niet toegestaan, ze hebben een zeer oplettende auxiliar (medewerker), man met een petje op en die was zeer nadrukkelijk aanwezig :-)
+ kwaliteit van het eten was hier prima.
+ bedden en kamers waren prima! Bed lekker groot!

Minpunten
- Het parkeren, wat een ramp was dit. Hou hier rekening mee indien je komt met een huurauto.
- Vond het een tegenvaller dat we op de laatste dag niet meer konden lunchen, dit was zo omdat we op de dag van aankomst al een diner hadden gehad (we zaten HP) Ik vind het dan een stukje service van het hotel als je dan nog even mee kan eten maar we moesten hier dan pp 22 euro voor betalen. We zijn maar aan de boulevard gaan eten. Ook vond ik het niet netjes dat er bij het uitchecken niet gevraagd werd hoe we het gehad hadden, vind ik wel een standaard vraag wat je moet stellen.
Datum van verblijf: juni 2023
Kamertip: Hou er rekening mee dat parkeren in deze buurt een uitdaging is. Zeker als er markt is op...
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
GF Hoteles, General Manager van GF Fanabe, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 jun 2023
Beste Kim,

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde en leuke commentaar,
allereerst zijn we erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel, het is net zo geschikt voor gezinnen met kinderen als u zei.
Het is heerlijk om te horen dat u genoten heeft van de zonnige plekjes op de 5e verdieping.
We zijn ook blij dat u het personeel leuk vond en waardeerde. Het klinkt ook goed dat het eten erg lekker is en dat de kamers erg netjes en schoon zijn, precies zoals het hoort.
We zijn ook blij om te horen dat u genoten heeft van de locatie van dit hotel en het prachtige uitzicht dat het biedt.
Het hotel ligt inderdaad dicht bij vele mooie stranden, winkelgebieden en winkels.
Aan de andere kant spijt het ons dat het parkeren niet zo goed ging als u had gewild. Het spijt ons ook dat er niet naar uw welzijn werd gevraagd op de dag van vertrek, wat we proberen te verbeteren.
Ik hoop dat u van uw vakantie heeft genoten en ik kijk ernaar uit om u weer te zien.

Vriendelijke groeten

• Trip.com
2.1 km van GF Fanabe
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 13 november 2022

Het eten was alleen gericht op Engels publiek.Wij hadden een junior suite,hebben zeep en shampoo gaan kopen omdat er 2 papierenzakjes met zeep lagen.Gaan zeggen tegen de receptie nadien kregen we meer van die zakjes. We hadden een bubbelbad maar daar kan je alleen in en uit met hulp van je partner er was ook geen douche. Sorry zeker geen hotel voor Belgen.

Datum van verblijf: november 2022
GF Hoteles, General Manager van GF Fanabe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2022

Beste klant,

We willen u bedanken voor uw aandacht en de tijd die u heeft genomen om de details van uw recente verblijf met ons te delen.

Het spijt ons dat de gastronomische verscheidenheid van onze restaurants niet overeenkwam met uw persoonlijke smaak. We bieden een breed en gevarieerd buffet om aan de smaak van al onze internationale klanten te voldoen, maar we waarderen uw feedback en deze zal worden beoordeeld met onze chef-kok.

Al onze suites hebben, zoals geadviseerd op onze webpagina, een bad en het spijt ons als u problemen heeft gehad met in- en uitstappen.

Binnen ons duurzaamheidsbeleid vermijden we zoveel mogelijk onnodig afval; we doen ook een beroep op de bijdrage van onze gasten in deze taak van milieuzorg, waarbij we aangeven (zoals uitgelegd in de informatie die beschikbaar is in de kamers en de verschillende ondersteuningen) dat de voorzieningen volledig tot uw beschikking staan, volgens uw behoeften, en voor hiervoor hoeft u alleen maar de receptie te bellen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen je weer te zien.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 5 september 2022

Perfect hotel, weinig op te merken. Goede en verzorgde kamers, die iedere dag gepoetst worden. Vriendelijk personeel, goede en warme keuken met heel veel variatie, met zelfs veel nadruk op de vegetariërs (ben er geen, maar viel op).
Het uitzicht van buiten lijkt wel gedateerd, maar van binnen ziet het er prima uit. Toen ik er was, werden alle bedden, inclusief matrassen vernieuwd.
Om terug te gaan, ondanks het feit dat de meerderheid van de gasten Engelsen zijn, met hun 'tradities', bvb. het links aanschuiven aan het buffet en de toaster bezetten !

Datum van verblijf: augustus 2022
Samuel Andreu, General Manager van GF Fanabe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2022

Beste klant,
Hartelijk dank voor het laten weten van uw ervaring in onze GF Fañabé.
We zijn blij om te weten dat u een goed verblijf heeft gehad en dat alles aan uw verwachtingen voldeed.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet, Sandra, directeur, GF Fañabé.

Beoordeeld op 23 maart 2022

Goede ligging dicht bij zee, mooie kamer zeer compleet - zithoek, balkon, frigo, zeer goede bedden, badkamer wel wat verouderd. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Keuken gevarieerd en goed . Mooi groot zwembad. Voldoende ligbedden. Restaurant wel wat refterachtig.

Datum van verblijf: maart 2022
Manager GF Hoteles, General Manager van GF Fanabe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2022

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.
We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Bedankt voor uw positieve opmerkingen We hopen uw snel te zien bij een terugkerend bezoek.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

We hebben hier 10 dagen verbleven en hebben ervan genoten.
Het was voor ons de eerste keer dat we all-in deden en dit is goed meegevallen.
Het buffet was goed en ook altijd wat anders, zowel 's middags als 's avonds.

Er zijn ook verschillende zwembaden waar je kan ontspannen. Aan het hoofdzwembad stond de muziek vaak erg luid. Soms net iets te luid om elkaar nog goed te verstaan.

Het zwembad op het dak is dan weer ideaal om tot rust te komen. Voor ieder wat wils dus.

Ondanks deze vreemde tijd (corona), was het toch erg aangenaam. De tafels, liften, ligbedden en dergelijke werden de hele dag door ontsmet. Ook mondmaskers waren verplicht in het hele hotel waardoor alles wel veilig kon verlopen.

Op het eerste zicht lijkt het hotel aan de buitenkant vrij standaard of verouderd. Wanneer je binnenkomt zie je dat dit eigenlijk totaal niet het geval is. De kamers zijn ook erg netjes en worden elke dag schoongemaakt.

Op 5 à 10 minuutjes wandelen ben je aan het strand. Aan de overkant van de straat staan er ook altijd taxi's klaar. Goede locatie.

Datum van verblijf: september 2020
Manager GF Hoteles, General Manager van GF Fanabe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2020

Lieber Gast,
Vielen Dank, dass Sie Ihre Bewertung mit uns teilen.
Wir sind sehr erfreut, dass Ihnen Ihr Aufenthalt so gefallen hat. Wir freuen uns Sie bald wieder zu sehen.
Mit freundlichen Grüssen,
Direktor, GF Fañabe

Beoordeeld op 11 december 2019

ruime kamer gelukkig, aan de zijkant gelegen zodat we geen last hadden van optredens die elke avond plaats vonden. We waren te vroeg om in te chechen maar mochten toch al op de kamer omdat ze toch al gepoetst was. Goede bedden, ruime badkamer, ruimte genoeg op het balkon.
Ontbijt krijgt voor ons een lagere score. Er wat zowat alles aanwezig maar van mindere kwaliteit en klein assortiment ivan sommige produkten zoals bv kazen, confituur. De ontbijtgranen waren al aan de taaiere kant.

Kamertip: zeker niet aan de voorkant , ook niet aan de binnenkant van het zwembad wegens optredens
Datum van verblijf: november 2019