Beoordeeld op 18 april 2017 via mobiele applicatie

Gedurende Pasen 2017 hebben ik en mijn vriend doorgebracht in Hotel Regency Club op Tenerife.
Het hotel is niet super groot en ligt op 15 min lopen van het strand. Personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels.
Wat wij zelf een leuke extra vonden van het hotel was het gratis busje was je naar verschillende plekken rondom Adeje bracht.
De kamer was erg koel en wij hadden uitzicht op zee. Hygiene van de kamer was wat minder; we hebben toch een aantal keer kakkerlakken uit de badkamer moeten halen. Iedere avond waren er activiteiten. Tevens was er bij de bar Happy Hour.
We zouden dit hotel aan andere mensen aanraden!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 januari 2017

Zoals wel vaker is een verblijf in een appartement niet alleen maar zonneschijn. RCT is een leuk, levendig appartementencomplex. Het appartement is prima, geen klachten. Mooi ruim balkon ook!. Echter, internet/WIFI is knudde met een rietje, het amusementsprogramma komt niet uit boven kermisvermaak waar Scandinavische dames zich om kapot lachen met een gigantisch geluidsvolume. De directie kan daar niets aan doen, zeggen ze. Ook heel slecht is de parkeergelegenheid. Je komt naar Tenerife, huurt een autootje kan je em niet kwijt bij het hotel. Stevige helling naar beneden rijden en weer tegenop teruglopen. Nee niet goed. De eerste maaltijd werd koud opgediend door ongeinteresserd personeel. Nee, niet echt positief

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Gezellig hotel, sfeervol en elke avond leuke animatie bij het restaurant. Zeer aardig personeel. Het eten in het restautant is ook van goede kwaliteit en niet duur. De studio's zijn voorzien van een mooie badkamer en mooi uitgebreide keuken, waar je goed kan koken. Er is geen bed, alleen een slaapbank. Dat is even wennen, maar je kan hem omvormen tot 2-persoons bed (onderste bedje uitschuiven en ook de standaard omhoog klappen!). Dit slaapt prima. Let er wel op dat het erg warm is in de kamers doordat er niet echt airco is, alleen een ventilator. Kan vervelend zijn, vooral aan het begin!
Roomservice en handdoeken vervangen regelmatig en netjes gedaan. Ook een mooie moderne spa in het hotel, mogelijkheid tot masseren en een gym (grote ruimte met genoeg tools, wel verouderde apparaten).
Verder gaan er elke dag bussen naar verschillende plaatsen bij de kust (naar beneden). Best handig, want doordat het hotel vrij hoog ligt kan het voor sommigen zwaar zijn om dat stuk te lopen. Zelfs voor de sportievelingen is het vrij pittig. Vooral met boodschappen. Om boodschappen te doen kun je daarom het beste naar de Superdino. Wel heb je meer keuze bij de Supermercado bij het winkelcentrum (beneden bij de rotonde). Gebied is leuk, maar wel vrij toeristisch en gemaakt. Wel hele leuke markt op zaterdag met mooie spulletjes voor leuke prijzen. Als je iets meer het eiland wilt zien (autenthieke dorpjes/steden) is het toch aan te raden een auto te huren en richting het noorden te rijden (la Laguna, Puerto de la Cruz, Santa Cruz, Icod de los Vinos. Ook de el Teide vulkaan en Masca zijn de moeite waard!). Al en al een mooi hotel en een mooi verblijf gehad.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 januari 2016

Hier begrijpen ze hoe het in een restaurant moet zijn. Bediening, vriendelijk, professioneel met de juiste uitstraling. Hier lopen zeer vakbekwame gastheren en gastvrouwen rond, niet alleen maar van dat goedkope jonge personeel.
Keuken was zeer goed en zeker als je kijkt naar de prijs die je er voor betaald.
We zijn hier drie keer geweest en geen enkele keer hebben ze ons teleurgesteld, zowel de bediening als de keuken. We overnachten ergens anders, dus hier kunnen wij niks over zeggen. Wij willen jullie zeggen, ga zo door. Jullie zijn een goed leerbedrijf voor vele restaurants op Tenerife.

Groetjes,
Jeroen (manager in hotel nederland)
Sander ( chef kok in restaurant nederland)

Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 augustus 2015 via mobiele applicatie

Pluspunten:
- We werden zeer vriendelijk ontvangen, goed personeel.
- luxe appartement, groot en goed ingericht

minpunten :
-Geen parkeerplaats te vinden in de buurt,
- 300 meter langs zwembad allerlei trappen af met bagage tot appartement
- geen mogelijkheid tot doorluchten appartement vanwege dat de achterkant dicht is
- geen airco in de woonkamer
- andere gasten lopen door je prive terras
- deuren in appartement naar de buur appartementen (zijn wel afgesloten maar voelt vreemd en zorgt voor extra gehorigheid)
- naaste buren en bovenburen zijn duidelijk hoorbaar.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner