Jannick P
Helmond, Nederland

Fantastisch hotel

5,0 van 5 bollen23 jul 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Favoriet van het hotel
De uitstekende service en echte interesse start al voor aankomst, ik belde met Guest Experience voor een goede kamer locatie en restaurant reservering buiten het hotel. Carolina heeft dit fantastisch georganiseerd.

Kamer is ruim en voorzien van alle faciliteiten jacuzzi bad ruim bed als een wolk en goede douche toilet en bidet. Elke dag een fles water

Zwembaden zijn van zoutwater dat is even wennen, we hadden last van gele vlekken in zwemkleding maar dit werd door het hotel kosteloos opgelost zonder commentaar, echt subliem.

Al het personeel is vriendelijk en aardig behulpzaam en lief tegen de kinderen niets is te veel. Golden level is nog extra luxe door mooie kamers en all in drankjes aan het zwembad. Ga je naar Adeje is dit het perfecte familie hotel
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Bel vooraf voor mooie kamer diner in hotel is beste wat we ooit gehad hebben
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • StayForLong
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 30 juni 2022

Heerlijk eten en drinken
Goede service
Medewerkers moesten snel schakelen want onze vlucht was geannuleerd dus kwam ongeveer 200 man aan. Dit ging redelijk vlot
Kamer was schoon en netjes.
We hadden ook mooi uitzicht vanaf de kamer

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 4 juni 2022 via mobiele applicatie

Een prachtig en niet al te groot hotel. De service is geweldig en persoonlijk. We verbleven in kamers met Gold Level. Hierbij zijn de drankjes en hapjes, sandwiches inclusief bij de infinity pool van San Sebastián. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De kamers zijn groot en prettig. Wij verbleven hier voor de tweede maal net onze oudere kinderen. Beide keren kregen we kamers net tussendeur. Beide keren hebben we half pension geboekt. Het eten is heerlijk met veel live cooking. We komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 13 november 2021

De kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien, maar wel wat gehorig, water geluiden en gepraat van de buren. Hotel personeel is overal even vriendelijk, hygiëne is in orde. Grote tv, bank, balkon met bank, kastruimte en zo door. Mooie zwembaden en pal aan de voetgangers boulevard. En hoewel het niet mag moet iedereen zo nodig handdoekje leggen. Personeel moet dat gewoon weghalen en stapelen. Mooie stranden in de directe omgeving. Restaurants en winkels te over (in de directe omgeving). Uitstekend ontbijt buffet, en ook 1 maal van het prima avond buffet genoten. Avond amusement is redelijk, en kreeg niet het bezoek dat het verdiende. Los van de kleine minpuntjes wel dus gewoon 5 op 5.

Kamertip: alle kamers muv de suites zijn even groot (45 m2), dus zaken als zon en of uitzicht bepalen de persoonlijke voorkeur en prijs
Datum van verblijf: november 2021
Responsable Calidad, Otros van Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Beste turk_jt,

Bedankt voor het kiezen van Gran Tacande als uw vakantiebestemming op Tenerife en voor het delen van uw goede indrukken met ons en alle TripAdvisor-gebruikers.

We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van de ruime kamers en dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf dankzij de vele voorzieningen en extra's die beschikbaar waren. Zoals u zegt, al onze kamers zijn ruim en bieden een moderne en gezellige sfeer waarin u kunt genieten van een ontspannen vakantie met alles wat u nodig zou kunnen hebben. Evenzo is het een waar genoegen te lezen dat u de kwaliteit van de zwembaden en het buffetrestaurant, zowel voor ontbijt als diner, heeft benadrukt.

Wij hopen dat u bij uw volgende bezoek aan Gran Tacande opnieuw voor ons hotel zult kiezen om deze uitstekende ervaring voor alle 5 zintuigen te herhalen.

Uw Gran Tacande team

Beoordeeld op 23 augustus 2021 via mobiele applicatie

Excellente bediening door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De animatie is heel erg goed en wordt met passie gebracht door Andrea. Absoluut ongeëvenaard!

De livemuziek gebracht door Alejandro en Tamara zorgen steeds voor een onvergetelijke vakantie!

Wij komen hier zeker nog terug!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 16 augustus 2021

Normaal gaan we steeds naar Iberostar Anthelia in Tenerife, maar besloten deze keer iets anders te kiezen. Zeer mooi hotel, perfect gelegen aan de wandelpromenade. Zeer vlotte check in en ontvangst door Andrei, die trouwens net zijn eerste dag bezig was. Wij hadden de Gold level bijgeboekt: een kamer met jacuzzi op het terras, toegang tot exclusieve zone aan zwembad met een selectie van gratis dranken. Gratis transfer van en naar luchthaven perfect geregeld door hotel. Prachtig ruime kamer en terras, met voldoende opbergruimte, een open badkamer,apart toilet, ruim terras met jacuzzi en zetel, super goed bed (boxspring) en parket op de grond. Zeer vriendelijk personeel over het ganse hotel, van kamermeisje tot bar/-restaurant personeel. Mogelijk tot ontbijten en dineren buiten op terras en zeer lekker eten. Voldoende variatie, lekkere producten en vooral goede kwaliteit.Top ontbijt met verschillende verse sapjes, cava, eitjes, brood, pistolets, gerookte zalm en beleg. De openlucht bar Azotea biedt een mooi uitzicht over de wandelboulevard. Toegang tot de exclusieve zone voor Gold level met kamer kaart in de lift. Zeer goede ligbedden met dikke matrassen, zwembad is 80cm diep met infinity pool over het domein. Zeer goede service door het personeel aan de bar daar. Mogelijkheid to gratis selectie frisdranken, bier en cava en broodjes.
Wat zijn de werkpunten dan?
Wat opviel is dat verscheidene gasten het niet nodig vonden om hun mondmasker te dragen in openbare ruimten van het hotel en vooral restaurant, en dat personeel hier nooit een opmerking over maakte naar de gasten toe. Het is nog steeds Corona! In juni 2021 naar Ibiza geweest (4 sterren hotel Iberostar), en in dit hotel was het ondenkbaar niet met masker rond te lopen en je handen niet telkens te ontsmetten als je het restaurant binnenkwam. Het personeel zou hier strenger moeten op toekijken, zeker in het restaurant. Dan de zone voor Gold level gasten aan het zwembad. Vuilbakken waren s'morgens om 10u nog even vol als de avond voordien en dus niet leeg gemaakt. Ligbedden en bijzettafels waren niet echt proper, zonnecrème resten op de armleuningen, kruimels en stof op tafels. De ligbedden worden niet telkens gedesinfecteerd wanneer gasten weggaan. (in juni 21 in hotel in Ibiza was dit wel het geval). De glazen ramen die voor de infinity pool stonden, waren degoutant vuil. Deze werden 1 x per week schoongemaakt (op zondag), daarna niet meer. 1x per dag zou voor een 5 sterrenhotel toch wel moeten. Oh ja, vanaf 7u waren de eerste gasten op pad om ligbedden te reserveren, zowel bij de exclusieve zone als aan het grote landschapszwembad. Wie na 10u komt, heeft weinig tot geen plaats, of toch, maar dan in een verloren hoekje. En een grote tip om de Gold level op te waarderen, maak deze exclusief voor adults only vanaf 16 jaar. Wij hadden deze gekozen om meer rust te hebben aan het zwembad, maar er waren nogal wat families met kinderen hier die ook "Gold level" hadden. Zij kwamen vroeg hun bedje reserveren en kwamen rond de middag even drinken, eten, even liggen en waren dan terug naar beneden, naar het grote zwembad. Andere kinderen waren dan weer aan het ravotten in het kleine, ondiepe infinity zwembad, wat het voor de volwassenen die daar waren voor de rust, lastiger maakte. Maar zeker een goede vakantie gehad, en wil zeker nog eens terug gaan. Hopelijk zijn de pijnpuntjes dan verdwenen.

Datum van verblijf: augustus 2021