Vio.com
StayForLong
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gewoonweg fantastisch! Massage laten doen door een zekere Miss Izaskun in Vitanova, het wellnesscomplex van dit hotel. Hemels!
Tophotel met supervriendelijk personeel!
Het eten is absoluut het beste van gans Adeje

Datum van verblijf: augustus 2018
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Beste Bert S,

Ten eerste, het is een plezier voor ons om gasten te hebben die iets delen over hun fijne vakantie op TripAdvisor. Hartelijk bedankt voor het fijne commentaar over Gran Tacande.

We zijn blij om te horen dat u een geweldig verblijf had in ons hotel en het is super dat u ons goede personeel bovenaan zette. Zoals je misschien hebt gezien, zijn hoffeljikheid en behulpzaamheid twee fundamentele kenmerken van ons team, die altijd bereid zijn om aan alle wensen van de gast te voldoen.

Daarnaast, bedankt voor het melden van onze luxe Vitanova Spa. We zijn blij om te weten dat u heeft genoten van een perfecte wellness ervaring en dat u kon relaxen met een massage. In onze spa bieden we ook gepersonaliseerde behandelingen met aromatische geuren en essentiële oliën.

Het vult ons met blijdschap om te weten dat u van ons gastronomisch aanbod hield en dat u ons restaurant het beste van heel Adeje vindt. We zijn blij dat u uw verwachtingen heeft bereikt!

Om een conclusie te trekken, we hopen dat dit uw eerste van de vele bezoeken aan Gran Tacande is en dat we u snel weer kunnen verwelkomen in ons hotel voor een andere hele mooie ervaring.

Beste wensen.

Beoordeeld op 11 augustus 2018

We hebben dit hotel eind juni bezocht. Dit was de tweede keer dat we hier waren. De renovatie is echt geslaagd. Ik had een beetje bang voor de "open badkamer" maar dit viel reuze mee. Het ontbijt is echt geweldig. Het avondeten is ook lekker, maar na een weekje heb je het wel gehad. (maar ik denk dat dat overal wel zo is). Eén minpuntje bij het ontbijt en het diner is dat de muziek nogal hard staat en té aanwezig is. De klant staat centraal in dit hotel. Iedereen van het personeel is bijzonder vriendelijk en gedienstig. Men houdt rekening met je wensen. Wij hadden 2 kamers geboekt en gevraagd of deze in mekaars buurt zouden liggen en in een rustige omgeving. Wij heben dit ook zonder probleem verkregen. Guestrelations doet ook al het mogelijke om je op alle gebied te helpen. Ik heb al in vele hotels verbleven, maar de service die je hier krijgt, krijg je nergens anders.

Datum van verblijf: juni 2018
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beste anna0109293,

Aller eerst bedankt voor het delen van uw mening over uw verblijf in Gran Tacande op TripAdvisor en voor het feit dat u ons hotel voor de tweede keer hebt gekozen als bestemming van uw vakantie.

We zijn erg blij dat u het nieuwe uiterlijk van ons hotel op prijs stelde, dat na de recente renovatie werken nog eleganter en verfijnder zijn geworden. Zoals u al zei, is onze kamer ruimer en helderder met een nieuw open ontwerp idee, wat voor veel mensen zeer comfortabel is omdat alles binnen handbereik is en meer ruimte biedt in zowel de slaapkamer als de badkamer.

Het is een genot om te weten dat ons buffet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze chef-koks zijn altijd in staat om onze gasten te verbazen en ze een keuze aan gerechten te bieden die eindeloos lijken. Ook zorgt de kwaliteit van onze ingrediënten en de goede service van onze obers voor een sublieme culinaire ervaring voor al onze gasten.

Heel erg bedankt voor uw geweldige opmerking en over ons fantastische personeel. We zijn u zeer dankbaar voor het merken van de toewijding van onze medewerkers. Zoals u kon zien, is geen enkel verzoek teveel voor ons team, die altijd hun uiterste best doen om te voldoen aan de Eisen en wensen van onze gasten.

Tot slot zijn we heel blij dat we positief hebben bijgedragen aan uw vakantie. Het is geweldig om te weten dat onze inspanningen productief zijn geweest. We hopen u volgend jaar weer te zien in Gran Tacande!

Beste wensen

Beoordeeld op 31 juli 2018

Voor een weekje relaxen raden we Gran Tacande zeker aan. Heel mooi resort voorzien van alle gemakken. We hadden een prachtige schone kamer die net gerenoveerd was. Het ontbijt en buffet hebben ontelbare opties, teveel om op te noemen. Ook het personeel is uiterst vriendelijk. We hebben meerdere excursies geboekt via het hotel. Boottrip, El Teide, Jungle Park en Loro Parque zijn een must do. Via een poort loop je zo de boulevard op met een klein winkelcentrum op 1 minuut afstand. We zouden hier zeker nogmaals terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2018

Beste Mandy V,

Vanuit het hele team van Gran Tacande willen we u bedanken voor het delen van uw geweldige ervaring op TripAdvisor.

Het is een plezier voor ons om te weten dat u genoten heeft van onze gerenoveerde kamers. Wij hebben de kamers ruim en modern gemaakt met een nieuw open ontwerp idee, dat voor veel mensen zeer comfortabel is omdat alles binnen handbereik is en het meer ruimte biedt in zowel de slaapkamer als de badkamer.

Wij zijn zeer tevreden over het harde werk van onze medewerkers een gemotiveerd team dat niet genoeg kan doen voor onze gasten. Verder was het een goed idee om onze guest experience te raadplegen om uw activiteiten op het eiland te boeken, omdat onze medewerkers u altijd zullen adviseren over de meest opwindende ervaringen, waardoor vervoer en reserveringen zo snel en gemakkelijk mogelijk worden gedaan.

Het doet ons veelplezier dat ons buffet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Elke dag bereiden onze chefs een breed scala aan heerlijke gerechten om onze klanten te verbazen en tevreden te stellen.

Aan het einde zijn we meer dan blij om te horen dat u graag terug wilt komen naar onze Gran Tacande hotel. We kijken er naar uit om u weer te zien en u een fantastische ervaring te bieden.

Beste wensen

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

14 nachten verbleven, het hotel is pas gerenoveerd, wat betekende dat bijna alles splinternieuw is.

Kamers: ruim en met een bed van ruim 2 meter breed. De bedden zijn los van elkaar of naar wens als een king size opgemaakt. Aparte douche, bad, toilet en bidet. Ingebouwd Bluetooth audiosysteem in de kamer en ruime slaapbank voor 2 kids.

Zwembaden: alle met zout water, even wennen maar beter voor de huid! Enorme baden inclusief ruime jacuzzi met hydro jets. (Alle verwarmd)

Eten & drinken: ontbijt subliem, zeer uitgebreid en alles in kleine hoeveelheden en vers bereid zelfs verse jus en vruchtensappen. Diner: idem ontbijt, afwisselend (iet wat ongezellig terras, maar daar wordt aan gewerkt)

Personeel: Alle even vriendelijk en er wordt uitgebreid aandacht besteed ook aan de kids. De afdeling guest experience staat 24/7 paraat en regelen alles voor je, dagje weg, restaurants of transfers.

Liging: aan de boulevard alles op loopafstand, strand, winkelcentrum, markt alles binnen 5 a 10 minuten. Ideaal.

2 puntjes van aandacht:

• Bell boy aan de ingang de je helpt in en uitladen of een taxi voor je belt (zou er moeten zijn maar is vaak niet op zij plek)
• aankleding van het terras (ontbijt en diner) een kaarsje en kleedje op tafel geeft het overheerlijke eten en live muziek net wat meer sfeer voor 5*****.

Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2018
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Beste Jannick P,

Vanuit het hele team van Gran Tacande, we stellen het zeer op prijs dat u een deel van uw tijd heeft genomen en uw positieve mening over ons Wellness & Relax-hotel hier met ons op TripAdvisor heeft gedeeld. Het is een genoegen voor ons om te weten dat u een fijne vakantie heeft gehad!

Zoals u al zei, hebben we de renovatie van ons hotel afgerond, inclusief het prachtige zwembad, de ruime kamers en het fantastische buffet met de Zurron-markt. Al onze mooie kamers zijn uitgerust met alles wat u nodig heeft tijdens uw verblijf, zoals televisie, een volledig uitgerust bad met toiletartikelen en een groot en comfortabel bed. Verder vind je bij ons grote zwembad niet alleen de zwembaden en jacuzzi's, maar ook een aantal ligbedden en een bar met een aantal exclusieve hapjes en cocktails.

Voor de perfecte start van de dag kunnen onze gasten alles vinden bij ons ontbijtbuffet zoals verschillende soorten brood, verschillende ontbijtgranen, vers fruit, zelfgemaakte pannenkoeken, churros, marmelade, zalm en nog veel meer, maar ook 's avonds kunnen ze genieten van de heerlijke vers bereide maaltijden voor het diner.

Tot slot zijn we heel blij dat we positief hebben bijgedragen aan uw vakantie. Het is een genoegen om te weten dat onze inspanningen productief zijn geweest. We hopen u volgend jaar weer te zien in ons hotel Gran Tacande!

Vriendelijke groeten!

Beoordeeld op 27 maart 2018 via mobiele applicatie

Wat moet ik zeggen? Alles is perfect! Het ontbijt is zo uitgebreid dat je met geen mogelijkheid alles kunt proeven! Het personeel is super vriendelijk, het hotel ligt aan de boulevard, winkelcentrum om de hoek, prachtig uitzicht op de ondergaande zon in de zee vanaf de nieuwe bar op het dakterras, dit jaar hadden ze nog een extra zwembad toegevoegd. De wellness hebben we niet uitgeprobeerd omdat ze deze aan het verbouwen waren. Verderop richting het westen is men bezig een geheel nieuw strand aan te leggen dat bijna klaar was. Absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde met vrienden

Beste Miranda D,

Als eerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons Gran Tacande hotel om uw vakantie door te brengen en om de tijd te nemen om uw uitstekende ervaring met ons op TripAdvisor te delen. Het is altijd een plezier om een positieve opmerkingen zoals die van u te lezen, ontzettend bedankt!

Het voltallige personeel is zeer verheugd over het horen van uw mooie woorden over hun werk, wat ze graag doen. U kunt het voelen en zien, want ze zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en willen altijd al uw wensen vervullen.

Zoals u al zei, het hotel ligt zeer centraal, dichtbij het strand Playa del Duque, op slechts een steenworp afstand van het winkelcentrum, boulevards waar je leuk en gezellige restaurants kunt vinden.

Ten slotten zijn wij meer dan blij om te weten dat u snel weer terug zult komen. We verheugen ons op deze dag, dat wij u kunnen verwelkomen in ons hotel Gran Tacande voor nog een geweldig verblijf!

Vriendelijke groet!