Beoordeeld op 20 mei 2018

Vriendelijk personeel, alle infrastructuur aanwezig, mooi sauna complex, proper hotel, lekker eten en heel gevarieerd, mooie kamers, in een aangename omgeving, zowel winkels als ontspanning, kort bij de zee en stranden.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Be Live Hotels
Dir_Hot, Director de Relaciones Públicas van Be Live Experience La Nina - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Marc J,

Bedankt voor het positieve bericht over ons hotel Be Live Experience La Niña. Het is voor ons altijd fijn te horen dat onze gasten genoten hebben van de vakantie. Dank U voor uw lovende woorden.

Wij hopen U dan ook gauw weer hier te mogen verwelkomen !

Met vriendelijke Groet,

Guest Service

Beoordeeld op 16 mei 2018

Heel goed hotel! Perfecte service op alle vlakken. Zeer vriendelijk personeel.
Buffetten zijn verzorgd en zeker genoeg variatie. Badkamer is ruim genoeg en proper. Bedden zijn ook zeer goed met een groot assortiment kussens. Animatie voor zowel kinderen als volwassenen. Ideale ligging: dicht aan zee, tussen de winkels en horecazaken, dicht bij de haven... Voor elk wat wils. Wij zijn vorige week geweest en qua bezetting was het ideaal. We hadden een all inclusief formule genomen in de familiesuite op de 10e verdieping. Uiteraard een prachtig zeezicht langs de ene kant van ons terras en een mooi zicht op de bergen aan de andere kant. Oordopjes kunnen wonderen doen als de karaoke naast het hotel wat buitensporig gaat ;-). Zeker het Siam Park waterpretpark bezoeken (15 min wandelafstand) tijdens de week in deze periode van het jaar. Niet veel volk dus zo goed als geen wachttijden. Wij komen hier zeker terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Dir_Hot, Director de Relaciones Públicas van Be Live Experience La Nina - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Beste nancyvirgil,

Ten eerste willen wij U graag bedanken voor het positieve bericht dat U geschreven heeft over ons hotel Be Live Experience La Niña. Het is voor ons altijd fijn te horen dat onze gasten genoten hebben van de vakantie. Bedankt voor uw lovende woorden over de kamers, het buffet in het restaurant en ons vriendelijk personeel.

Wij hopen U dan ook gauw weer hier te mogen verwelkomen !

Met vriendelijke Groet,

Guest Service

Beoordeeld op 29 januari 2018

Prima hotel! We hadden een mooie kamer op de 7e etage uitkijkend over zee, boulevard, berg, zwembad. Van alle gemakken voorzien. voldoende kussens op de kamer waardoor er altijd wel eentje of meer geschikt is voor je.
het eten was goed verzorgd met genoeg keus! elke dag een ander thema. Personeel was erg vriendelijk en kwamen enthousiast over. Is ook maar net hoe je zelf met het personeel om gaat.
De koffie in de All Inclusive is niet lekker! maar gelukkig voor een euro krijg je verse koffie.

Locatie van het hotel is prima. dicht bij vele winkels en boulevard en het strand.

Zwembad was prima. lekker afkoelen in januari want het water was best koud!

Al met al een top locatie die ik zeker zou aanraden.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Dir_Hot, Gerente van Be Live Experience La Nina - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2018

Geachte Peter,

In naam van het hele team van Be Live Experience La Nina wil ik u graag voor uw vriendelijke commentaar hier op Tripadvisor betreffende uw verblijf in ons hotel. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u een zeer aangenaam verblijf in ons hotel hebt beleefd en dat wij hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen.

Nogmaals wil ik u bedanken voor uw vriendelijke woorden en ik ben blij dat onze diensten, faciliteiten en attente personeel hebben bijgedragen aan de geweldige ervaring die u hebt beleefd in ons Be Live Hotel.

Beoordeeld op 29 december 2017

Leuk, verzorgd en goed gelegen familiehotel met lekker en uitgebreid buffet. Enkel de animatie 's avonds is te luid. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Indien de avondanimatie wat minder luidruchtig wordt, kom ik nog wel eens terug!

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Dir_Hot, Gerente van Be Live Experience La Nina - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2017

Beste Mattias Vercammen,

We vind het altijd leuk om te lezen dat onze gasten met geweldige vakantie herinneringen terug naar huis gingen en we zijn erg dankbaar voor de tijd en moeite die u deed om de ervaring van uw recente verblijf met ons en Tripadvisor-lezers te delen.

We doen al het mogelijke om ons personeel klantvriendelijk op te leiden. We hechten er erg veel belang aan om een individuele en persoonlijke service aan onze gasten te bieden en we proberen altijd om door goede communicatie te weten of er dingen zijn die we voor hen kunnen doen om hun verblijf nog aangenamer te maken. We zijn U dan ook erg dankbaar dat U dit aspect van Uw verblijf in de kijker zette.

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw bezoek aan Be Live Experience La Nina, en hopelijk mogen we U snel weer bij ons verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Sincerely,

Beoordeeld op 13 november 2017

uitstekend hotel zeer vriendelijk personeel, pluspunt dat er iemand in het onthaal nederlands spreekt. had een zeer mooie kamer met een stukje zeezicht ;, badkamer was zeer ruim en netjes. het eten vond ik zeer uitstekend, veel keuze bij het ontbijt en het eten smiddags en s'avond zeer verzorgd en lekker, leuk was dat het iedere avond een ander thema was , zeer vlotte bediening voor het drinken aan de tafel, was daar met halloween en het personeel was verkleed wat wel leuk was.
enig minpunt is dat er niet overal wifi is in het hotel
had formule all inclusief en dat vond ik zeer goed
persoonlijk vind ik dit hotel een aanrader ik heb daar een fantastische vakantie gehad

• Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
Dir_Hot, Gerente van Be Live Experience La Nina - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2017

Beste Martine,

Hartelijk dank voor de uitstekende opmerkingen over Be Live Experience La Nina Hotel in uw recente verblijf.

Dit zijn goede opmerkingen die ons helpen om te blijven groeien en onze klanten het beste van ons krijgen.

Bedankt voor het aanbevelen van ons hotel en we kijken ernaar uit om weer te mogen verwelkomen.