Beoordeeld op 4 oktober 2018

Super animatie team. Zowel voor jong en oud.
Vriendelijk personeel.
Ruime kamers, alleen de badkamer is krap.
Ruim assortiment in het restaurant.
Minpuntje, handdoeken leggen om een lig zetel te reserveren.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

Vanaf de binnenkomst in het hotel wordt je direct duidelijk waar dit hotel om staat! Kwaliteit , service en vriendelijkheid!
Wij hadden star prestige geboekt en werden direct apart vriendelijk ontvangen aan aan aparte "star prestige" check in.
Kregen een glaasje champagne en een vriendelijke uitleg hoe en was alles werkt en erna een persoonlijke rondleiding in gans het hotel met al zen faciliteiten!
Erna naar onze kamer gebracht!
Mooie frisse gerenoveerde kamers met heerlijke bedden , een mooie badkamer met inloop douche.
Ook super tof dat er niet meer gekozen werd voor zeepjes en shampoo uit plastiek tubes of potjes maar het waren grote flessen die in de douche en badkamer hingen waar je moest op drukken en er zeep uitkwam !
Heerlijk geurende producten van een hoogstaande kwaliteit!
Ook stond er water en fruit klaar op de kamer , was de minibar gratis gevuld en hadden we een nespresso apparaat met capsules.
Ook mooi balkon met een onbetaalbaar fenonomenaal uitzocht over gans tenerife!
De star prestige ruimtes waar je over beschikt voor te liggen gedurende de hele dag beschikken over mooie ligbedden met super zachte kussens.
Waterval en regendouches buiten waar je kan onder staan , open bar met drank je neemt wat je wilt.
Vanuit de star prestige ruimte is een speciale trap om naar het gewone zwembad te geraken.
Ook hadden wij in de star prestige ruimte jacuzzi.

Beneden had je dan ook nog een "star prestige" area lounge waar je ook buiten frisdranken en koffie allerlei soorten echte merk alcohol dranken kon nemen zoveel je wenst en er allerlei hapjes en koekjes en taartjes stonden om te eten
Ook kwamen ze in de star prestige smiddags rond met ijsjes en kwamen ze vragen of je een cocktail wou en die gingen ze voor je halen en brachten ze naar je ligbed!
Prima en luxe service ten top!
Maar het allerbeste was hun eten! Nog nooit zo een uitgebreide en verfijnde buffetten gegeten in het hotel! Het eten was werkelijk subliem! Alles vers en lekker en de koks aan de showcooking maakte alles met de glimlach voor je klaar!

Graag onze extra dank aan volgende mensen:
PATRICIA EN RAFAEL van de guest relation service star prestige voor de super vlotte incheck en de uitmuntende service gedurende onde verblijf!
LUCIA van het restaurant! Altijd super vriendelijk en attent en maakte de heerlijkste pannenkoeken en hamburgers voor je!
LETTICIA van de bediening op het terras van de star prestige om te eten! Ze was super vriendelijk en gaf ons telkens en gevoel dat we daar echt thuis waren. Super vriendelijk en toffe meid!

Wij komen hier zeker terug!! Dit is een top hotel dat zelf 5 sterren verdiend in onze ogen!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is toch wel een beetje verouderd en de kamers niet echt proper. Het eten is voor een grootkeuken wel lekker maar toch liever kleine restaurantjes. Het personeel is super vriendelijk maar zodanig gedrild en op de vingers gekeken. Ze moeten echt er alles aan doen om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Soms er wat over. Maar een dikke pluim voor hen.

Beoordeeld op 26 juli 2018

Voor de eerste keer in tenerife geweest en gekozen voor dit hotel.
Het was echt geweldig.Het hotel bevind zich op een schitterende locatie met uitzicht op de zee en vlakbij de boulevard.
Het eten is heel erg gevarieerd en zeer goed van smaak.
Tevens was er een fantastisch animatie team,deze gaven s’avonds een show voor de gasten en ook overdag hielden ze de gasten goed bezig en dit alles altijd met een glimlach.
Het personeel wat er werkt is ook allemaal vriendelijk.
Kamers worden goed schoongemaakt en ook de rest van het hotel is schoon en goed onderhouden.
Wij komen hier graag weer terug.

Kamertip: Mooie kamers met zeezicht of zijzeezicht.
Beoordeeld op 23 juli 2018

Ondanks de grootte van het hotel voelt het absoluut niet massaal aan. De medewerkers doen hun uiterste best je in de watten te leggen en zijn ontzettend vriendelijk. Alles erg schoon en opgeruimd. Eten was heerlijk en iedere dag voldoende keus.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar