Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 23 juli 2018

Ondanks de grootte van het hotel voelt het absoluut niet massaal aan. De medewerkers doen hun uiterste best je in de watten te leggen en zijn ontzettend vriendelijk. Alles erg schoon en opgeruimd. Eten was heerlijk en iedere dag voldoende keus.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 17 juli 2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad in dit hotel.
Kamer en vooral badkamer, in vergelijking met andere hotels, aan de kleine kant.
Kluis is betalend en late check-out is ook mogelijk tegen betaling ( 39 eur voor 3 uurtjes langer op kamer te mogen blijven, wat jammer is als je met kleiner kind reist en pas ' avonds terugvlucht hebt)
Eten was lekker, veel variatie bij het ontbijt en avondeten, lunch minder ( wij hadden all -inn).
2 grote zwembaden en 1 kinderbadje, voldoende ligzetels en parasols.
Strand op wandelafstand.
Heel vriendelijk personeel, behalve aan het onthaal.

Beoordeeld op 15 juli 2018

Een leuk hotel. Onze kamer was basic maar zeer proper en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Het eten was su-per! Er was altijd voldoende plaats aan het zwembad, het was aangenaam druk. De locatie is top! je ligt op 5min wandelen van het strand. Randactiviteiten in het hotel waren zeer leuk, het was eens iets anders dan de avond op de boulevard door te brengen. De Mojito in het hotel is een aanrader! Bediening was zeer vriendelijk!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Heb heel wat beoordelingen doorgenomen, ook van dit specifieke hotel. Toch heb ik, tijdens mijn verblijf, van 3/6 tot 10/6, pure gastvrijheid ervaren. Niets is teveel, overal een lach en immer informerend en zelfs herkennend, terwijl er toch zeker meer dan 350 gasten verblijven.
Ik had voor een mooie prijs star prestige half pension geboekt. Kende het concept uit Lanzarote, maar had dat daar niet geboekt. Wat krijg je ervoor? Een soort all-inclusive, maar zonder lunch en officieel tot 18:00 uur. Je krijgt een luxere kamer, beter uitzicht, ook betere ligbedden op rustigere plekken, snacks, drank - fris en alcohol, koffie - Nespresso - en thee, 2 keer een jacuzzi, aparte eetruimte en adults only.
Hotel is prima gelegen en ja het is groot, ja er zijn handoekenleggers - geen last van bij Star Prestige - en ja het eten is massaal. Maar zeker verzorgd, veel keuze en elke dag een ander thema met dito gerechten.. Er ontbrak mij er aan nix.
Via de uitgang van de tuin ligt het hotel vlak bij de lange boulevard en ja daar heb je ‘s nachts ook gehoor van.... Ik wist dat en vind het prima! We hebben een top vakantieweek gehad, iedereen was vriendelijk, ze hebben het ons naar de zin gemaakt, niets was te veel. En Juan bedankt!

Beoordeeld op 17 juni 2018

Prima hotel, vriendelijk personeel, star prestige gereserveerd
Animatieteam verzorgt de hele dag door dat er iets te doen is in het hotel, en niet alleen voor kleine kinderen, maar ook voor volwassenen. je kunt zien dat het team iedere animatie voorstelling getraind heeft. Hun enthousiasme en toewijding is prijzenswaardig!
Eten en drinken zijn prima geregeld en erg goed. Op de drie "star prestige" relax etages is er een minibar met alcohol, fris en koffie onbeperkt aanwezig, ook zijn hier betere ligbedden en een jacuzzi aanwezig. kinderen zijn op deze etages niet toegestaan. Star prestige kamers zijn niet in prijs kwaliteit verhouding. wellicht waren het gerenoveerde kamers, maar was verder niet bijzonder, eerder aan de kleine kant, lag aan de zee-straatzijde, op vrijdag en zaterdagavond tot 24.00 rumoerig door de omliggende bars en kroegen, daarna rustig.
Service op de star-prestigekamers was wel weer prima, goede schoonmaak, diverse keren aanvullende service als chocolaatje, extra handdoek, wijntje, fruit enz. enz.
Wanneer er iets ontbreekt wordt dit per ommegaande opgelost. De rondleiding vanuit star-prestige bij aankomst was handig wegens de omvang van het hotel en getrapte verdiepingen.

Kamertip: 9de tot en met 11e verdieping is star prestige dur geen kinderen