Beoordeeld op 1 augustus 2018

Half Juli zijn we 2 weken geweest en we waren zeer tevreden over het hotel. We hadden een appartement en we zaten all inclusive. De kamers waren zeer ruim. Erg ruime slaapkamer. Alles was erg schoon en dat gold voor het hele complex, tuinen ook goed bijgehouden, alles eigenlijk. Ruime zwembaden en er waren ligbedden genoeg, 's morgens stonden er wat mensen om 9 uur voor handdoeken te leggen maar dat was niet nodig, je kon wel merken dat het bij onze tweede week drukker werd, Eten was prima, ruime keuze, afwisselend en ook het eerste hotel waar het eten echt warm was. 'S Middags bij het zwembad was er ook een klein buffet met salades en je kon ook in het restaurant eten, flesjes water kon je nemen. Het personeel was erg vriendelijk en ook de animatie. Er werd veel voor kinderen gedaan, ook een paar keer glijbanen en kussens in het zwembad, de laatste avond waren er springkussens enz. Opgebouwd voor kinderen. Het avond entertainment was ook goed en afwisselend, de Plaza Canaria was ook prachtig waar je zat. We hebben ook 1 week een auto gehuurd en het eiland verkend en bij terugkomst was het weer heerlijk vertoeven in het hotel, ligging was ook prima, dichtbij winkels en je was zo bij de zee.
Ik kan ook geen enkel minpuntje ontdekken, dit was echt het beste hotel waar we zijn geweest en je voelt je er ook echt een welkome gast. Bovendien vonden we het ok het mooiste hotel, de Spaanse stijl hoe het gebouwd is met de bungalows. la we weer een keer naar Tenerife gaan dan heel zeker in hotel Isabel.

Datum van verblijf: juli 2018
GFHoteles, Manager van GF Isabel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Beste Gast,
Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.
We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Bedankt voor uw positieve opmerkingen over de netheid van ons hotel, het heerlijke eten en onze vriendelijke en helpende medewerkers.
We hopen uw snel te zien bij een terugkerend bezoek.
Met vriendelijke groeten,
De Manager, GF Isabel

Beoordeeld op 20 juli 2018

Inmiddels verblijven wij elk jaar in dit hotel als wij op Tenerife zijn.
De service en gastvrijheid van de medewerkers is formidabel, de kamers zijn uitgerust voor een prettig verblijf, het is er schoon, het eten is divers en kwalitatief goed, de lokatie ligt centraal en de zwembaden zijn verschillend en dus voor ieders wil.
Elk jaar merken wij verbetering terwijl we denken dat het niet meer kan. Dit jaar merkten wij dat er nog meer aandacht voor het milieu gekomen is en op de valreep werd de centrale toegangsdeur opgepimpd.
Als je als (jong) gezin ontzorgd op vakantie wilt worden, boek dan gerust dit kwaliteit aparthotel.

Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Net terug van vakantie naar tenerife.Echt mooi hotel en eten is ook super.De zwembaden zijn ook top 3 stuks.respect ook voor het animatie team voor de shows .me kleine prinses,ik en me vriendin hebben genoten!!

Datum van verblijf: juli 2018
GFHoteles, Manager van GF Isabel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Beste Gast,
Dank u voor het delen van uw vriendelijke opmerkingen.
We hopen je snel weer te zien.
vriendelijke groeten
Manager, GF Isabel

Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Zijn hier een week in een bungalow geweest. In eerste instantie vond ik 4 sterren wel wat veel. De bungalow is ruim met keuken en 1 slaapkamer, maar de badkamer vind ik vrij simpel. Douchescherm lekte en de aangebrachte kitranden had ik thuis niet geaccepteerd. Overal.was het wel superschoon en alle personeel is erg aardig. Niets is te veel. Wij hadden all inclusive en dit was heel goed. Iedere dag een ander buffet en altijd diverse saladebars. Toetjesbuffet en vers fruit om mee te eindigen. Ook ontbijt was prima met pannekoekjes ed voor de kids. Koffie bij ontbijt was niet lekker. Eten bij de poolbar was redelijk: vooral snacks maar als je goed wilt eten kun je altijd naar het buffetrestaurant. We hebben 1x een lunchpakket mee gehad: dit was geen succes. Verder is er een klein voetbal/volleybalveld met kunstgras en een indoor klimgebeuren voor de allerkleinsten. Zwembad was goed. In de meivakantie was het niet druk. Begin mei kwamen er wel veel gezinnen (Engelsen en Oostblok) met hele kleine kinderen. Dat merkte je wel tijdens het eten. Als je rust wilt hebben dan moet je hier niet heen gaan. Wel wat huilende kinderen nl. Wifi was slecht. Bij de bungalow hadden wij geen bereik. Overall hebben wij een fantastische week gehad in dit familie resort. Ze zijn erg leuk met kinderen. Qua locatie ook prima. Met de taxi naar las americas kost 10 euro enkele reis. Wij zijn ook nog dag naar Siam park geweest. Was duur maar supergaaf. Eten mag je meenemen en uit eten daar viel qua prijs erg mee (hamburger 6 euro).

Datum van verblijf: mei 2018
GFHoteles, Manager van GF Isabel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Lieve Gasten,
Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties. Dat is de beste beloning voor ons werk.
Het doet ons goed om te horen dat u ons hotel zeer geschikt heeft gevonden om u vakantie door te brengen.
We zien dat u onze kamers confortabel vind en u ons buffet en het eten lekker vond.
Graag zouden we u terug zien in een toekomstig verblijf en we zullen ons best doen om u nog meer te verassen.
Manager, GF Isabel

Beoordeeld op 30 april 2018

Qua eten, qua service, qua vriendelijkheid, qua properheid, hier kan ik enkel maar 15 op 10 geven, das gewoon perfect! Zoveel keuze in eten, wat dan ook heel lekker is!! TOP!! Ook de appartementen zijn dik oke, heel veel ruimte! We zijn net terug van een weekje daar, maar ik miste er de rust, .. alles is gebaseerd op kinderen, ... zodat rustig ontbijten of rustig dineren er nooit is van gekomen, steeds was er wel ergens een kind dat weende... Ook aan het zwembad was nergens rust. Dit is spijtig, wel positief is de zonruimte op het dak, hier mss nog een jacuzzi voorzien, of het laatste zwembad enkel voor volwassenen .... Ook veel last s avonds van de plaatselijke karaoke die gelegen is op de hoek naast het hotel. ... tot 23.30 u!! Nog een tip, het rechtste gedeelte van het restaurant voorbehouden aan de alleenreizende volwassenen, de linkerkant voor de gezinnen.... we waren niet het enige koppel dat deze mening deelde....

Datum van verblijf: april 2018