Benny D

Super hotel

5,0 van 5 bollen7 jun 2024 beoordeeld
Voor de 2de keer in dit hotel, super hotel! We hadden een kleine miscommunicatie maar dankzij de trainee Kyra hebben we het probleem opgelost. Super!!
Wij komen zeker nog eens terug. Al het personeel is super vriendelijk. Zeker een aanrader.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
  • Official Website
  • Vio.com
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 18 mei 2024

Niet te geloven nu reeds 29 keer dit hotel bezocht , steeds meer een gevoel van thuis komen in Sabila 👌🏻 een woord topy , in Augustus gaan wij terug ! Nr 30 . Steeds een ontgoocheling dat we terug naar Belgie vertrekken ! Tot in Augustus . Hasta pronto

Beoordeeld op 18 mei 2024

Zeer mooi en schoon hotel, goede service en heel vriendelijk personeel. Voor een extra toeslag is de Star Prestige upgrade zeker aan te raden! De extra’s die dit met zich mee brengt is het dubbel en dwars waard! Zeer gevarieerd aanbod aan A-merken drank en eten.

Beoordeeld op 16 mei 2024 via mobiele applicatie

Het is een heel verzorgd hotel: nette kamers, mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en alles is heel netjes. Het restaurant heeft een ruime keuze. Kwaliteit van het eten is heel goed, veel verse en lokale gerechten.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vragen worden direct afgehandeld. Het personeel weet veel.

We hebben een aantal excursies gedaan (duiken, bezoek aan de Teide en een boottocht). Dit wordt heel professioneel begeleid vanuit het hotel.

Kamertip: Het hotel kan je goede tips geven over excursies.
Beoordeeld op 13 mei 2024

Een heel goed hotel, ongelooflijk goede service. Het restaurant is zeer uitgebreid, er is voor ieder wat wils. 'S avonds in de gourmet market zijn we meerdere keren iets gaan drinken, een top service!
Het zwembad is ook super en Santi de lifeguard was enorm vriendelijk, en hielp ons met het verplaatsen van de parasols elke dag. Een top aanwinst!

Beoordeeld op 11 mei 2024

Een prachtig hotel, het eten in het restaurant is geweldig. We hebben een zeer mooie kamer met side sea view.
We zijn meerdere keren in de gourmet market iets gaan drinken, heel gezellig! We zijn zeer goed ontvangen door Kyra. Al het personeel in de market was super vriendelijk! Zeker Isaac heeft ons zeer goe geholpen en bediend! Maar ook de barman Alberto en Sergio.
Echt een super hotel, zeker aan te raden.