Beoordeeld op 10 maart 2020

heel clean hotel met alle voorzieningen,goed gelegen als je graag flaneert langs de dijk en houdt van rijen bars en restaurants, lekkere verzorgde gevarieerde maaltijden, star prestige is zeker een meerwaarde

Kamertip: heel nette luchtige moderne kamers voorzien van alle benodigdheden
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 24 februari 2020

Enige minpunt voor een 5* hotel is het handdoeken leggen bij het zwembad...verder een heel goed hotel met goede ligging. Goede bedden en waar voor je geld. Eten goed dus echt een aanrader. Weinig animatie maar dat is een keuze en voor mij prima!

Kamertip: Wil je alle luxe dan moet je een prestige kamer boeken.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooi gerenoveerd hotel. We hadden een kamer priority location, hetgeen een groot terras met zeezicht betekende. Dat was helaas niet echt privé, maar verbonden met eenzelfde terras van een andere kamer en er kwam een vluchtdeur op uit, die geregeld open werd gedaan door gasten. Kamer netjes, badkamer vrij klein, maar met prima douche en afgescheiden toilet. Koffiezetapparaat op de kamer, schoonmaak helemaal prima.
Ontbijt met zeer uitgebreide keuzes, waaronder volop vers fruit en vers sap.
Dakterras (Star Prestige) met flink assortiment zelfbediening snacks en dranken. Zowel beneden als boven bij het zwembad was ‘handdoekje leggen’ het eerste wat sommige gasten na het opstaan deden.
Keuze bij beoordeling was 4 of 5, voor ons zat het er tussenin.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 23 december 2019

Mooie, ruime moderne kamer met voldoende kastruimte, een enorme TV en comfortabele bedden. Genoeg ligplaatsen rondom het zwembad. Prima ontbijt (hele ruime keuze) in een moderne 'zaal'. Badkamer met een douche en toilet (beiden kunnen afgesloten worden) en een grote wastafel.
Ik verbleef hier maar 1 nachtje - vond de omgeving wat druk/hectisch/weinig aantrekkelijk - maar de kamer echt prima.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 22 november 2019 via mobiele applicatie

Wij komen hier voor de tweede keer terug.
Het hotel heeft een uitstekende ligging, de middenweg tussen grote drukte, richting playa de las Américas en grote stilte, richting la caleta. Uiterst vriendelijk, goed getraind en verzorgd personeel. Voor een 5 sterren hotel- resort zou er wat meer comfort mogen zijn, maar daar vallen we niet over. Wij houden het bij kamer en ontbijt wegens de vele lekkere restaurantjes in de dichte of verdere buurt. Tripadvisor, the fork helpen u zeker bij het kiezen van pareltjes die je zelf niet zou ontdekt hebben. Je blijft er door in beweging, je kunt erg veel variëren en de prijzen rijzen zeker en vast de pan niet uit! Maar naast de klassieke buffetten als je half of vol pension neemt, kun het hier ook van woensdag tot zondag genieten van een “vers Market restaurant” zoek het maar even op, ook de moeite.
Mooi en warm zwembad, verzorgde spa en niet te vergeten de vele verschillende activiteiten, van sporten tot je eigen parfum maken. Een goede show ‘s avonds zou er nog wel bij kunnen!
TIP: houd je van een zonnig middagterrasje kies dan voor een kamer zijde straat/ zwembad, (warm)kies je voor een rustige zijde ( frisser)met enkel de avondzon kies dan de tegenoverliggende kant (wellness). De kamers zijn goed geïsoleerd, je hebt geen straatlawaai, maar ja, aan de straatzijde kun je niet met open raam slapen!

Datum van verblijf: november 2019