Beoordeeld op 4 mei 2020

Komen al 15 jaar jaar in dit complex. Na de verbouwing is het nog beter geworden dan het al was. Kamers zijn licht en zeer gezellig ingericht en voorzien van alle gemakken. Wij reizen over de hele wereld maar gaan ook elk jaar naar La Pinta naar ons "2e huis" waar vrijwel iedereen, van het altijd zeer vriendelijke personeel je kent en dat geeft een thuiskomen gevoel. Ook voor deze maand hadden wij geboekt maar door het Corona virus is onze reis tot onze grote teleurstelling gecanceld.
We zullen dus jammer genoeg geduld moeten hebben voor een volgend bezoek.

Kamertip: Alle kamers met zeezicht zijn de beste keuze.
Datum van verblijf: oktober 2019
Sjoerd Roosjen, Guest Services / Front Office van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2020

Beste A2411XZpeterd,

Hartelijk dank voor jullie review op Tripadvisor. We hopen dat het allemaal goed gaat met jullie en jullie familie. Berichten zoals deze helpt ons team om gemotiveerd en positief te blijven, na 15 jaar nogsteeds loyaal jaarlijks terug naar uw "2de huis".
Ondanks deze vervelende tijden zullen we er alles aan doen om gasten zoals jullie gerust te stellen en voorbereiden om jullie zo snel mogelijk terug te ontvangen in ons hotel. Voor meerdere informatie kunt u ons altijd contacteren en we blijven open voor vragen.

Sjoerd Roosjen
Guest Experience HOVIMA La Pinta
Beachfront Family Hotel

Beoordeeld op 30 maart 2020

Wij gingen voor de 2e keer naar dit hotel. Terug een zalige vakantie gehad. Onze 2 kinderen van 7 en bijna 5 hebben heel veel plezier gehad. De animatie is heel goed, vooral voor de kinderen. Het zwembad is ook heel leuk, en verwarmd.
Wij verbleven in vol pension, het eten was lekker en gevarieerd. Voor de kinderen was er ook voldoende keuze.
Wij komen zeker nog terug.

Kamertip: Wij hadden een familiekamer, ideaal met jonge kinderen
Datum van verblijf: februari 2020
Eva González, Atención al cliente/recepción van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2020

Geachte wendyhu1601,

Hartelijk dank voor uw geweldige review aan het HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel. Reacties zoals deze helpt ons team gemotiveerd te blijven en jullie de beste service te bieden. We zijn ook allemaal blij dat uw kinderen het naar hun zin hebben gehad. Natuurlijk welkomen wij jullie voor een volgende vakantie met open armen.

Sjoerd Roosjen

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Wederom voor de vijfde keer een heerlijk verblijf gehad. Gewoon goed eten, mooie schone kamer, fijn zwembad, leuke animatie/shows er word veel gedaan om het iedereen naar de zin te maken, vriendelijk personeel en uitstekende service. In november komen we weer 2 weken!

Datum van verblijf: februari 2020
Eva González, Atención al cliente/recepción van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2020

Beste Rocha84,

Graag willen wij u bedanken voor uw keuze voor HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel voor uw vakantie aan de Costa Adeje en voor het publiceren van deze mooie woorden op TripAdvisor!

Allereerst willen we je bedanken voor het benadrukken van onze klantenservice. Het is fantastisch dat onze gasten zich thuis voelen in ons hotel. Al onze medewerkers zijn gekwalificeerd om onze klanten de best mogelijke service te bieden 

Tot slot willen we u bedanken voor uw komst en we hopen u snel terug te zien in onze HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel!

Vriendelijke groeten,
Eva González

Beoordeeld op 3 februari 2020

Top hotel! Erg schoon, personeel super vriendelijk, top animatie, zwembaden schoon en dagelijks gecontroleerd. Kleine problempjes worden gelijk opgelost. Trap naar beneden en je zit op het strand. We hebben alleen ontbijt genomen en die was erg goed met super veel keuze. Hovima la Pinta is echt een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2020
HOVIMAHotels, Guest Relations Manager van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2020

Beste Anntessa,

Hartelijk dank voor deze mooie feedback op Tripadvisor.
Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van het verblijf in ons hotel HOVIMA La Pinta Beachfront Family.
We hopen u weer te zien in de nabije toekomst en dat u weer geniet van een vakantie bij ons!

Met vriendelijke groeten

Tanja Loos

Beoordeeld op 3 januari 2020

We zijn voor de 2e keer in een half jaar tijd bij deze accomodatie en we genieten echt enorm van alles wat Hovima la Pinta te bieden heeft! Het verwarmde zwembad is heerlijk, het eten is er super, de animatie en het personeel is vriendelijk, en alles is super schoon. Echt genieten hier samen met onze kleine kindjes van 0 en 2 jaar oud!
Room 427

Datum van verblijf: januari 2020
HOVIMAHotels, Guest Relations Manager van HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2020

Geachte San6dra,

Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring van uw verblijf bij ons HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel, en natuurlijk voor het kiezen van ons hotel. We zijn erg blij dat u een geweldige vakantie heeft gehad met ons!

We zijn erg dankbaar met al de goede opmerkingen over het hotel en de complimenten naar ons team. Ook zijn we erg blij dat u tevreden was met de selectie van het eten in ons restaurant. In HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel doen we ons uiterste best om onze gasten te voorzien van gevarieërde gerechten die overeen komen met de verschillende smaken van onze gasten. Bedankt voor het benadrukken van onze hotelkamers en de locatie van het hotel. We willen ook graag weten dat het hotel op een goede locatie ligt :)

We willen u hartelijk bedanken voor uw goede beoordeling over HOVIMA La Pinta Beachfront Family Hotel en we verheugen ons erop u nog een keer te verwelkomen in ons hotel om u weer een geweldige vakantie te bezorgen!

Eva González