Beoordeeld op 25 september 2018

Wij hadden een erg fijne vakantie in H10 Gran Tinerfe. Het is een goed hotel dat aan de promenade en een strand ligt, in een rustig deel van Costa Adeje maar vlakbij restaurants/winkeltjes en op slechts een paar minuten wandelen van de drukkere stranden en pubs.

Ruime gerenoveerde kamers. Verzorgde, gevarieerde buffetten in het hoofdrestaurant. Het à la carte restaurant Asensen is ook een leuke belevenis. De zonsondergang vanop het terras van het restaurant (of de kamers met zeezicht) is trouwens onbetaalbaar mooi. Mooie zwembaden en gratis handdoekenservice. De adults-only maakt dat het ook qua animatie niet heel druk is. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Alleen jammer dat de badkamer niet beter geventileerd is.

'Special thanks' aan Elvira, die onze kamer steeds proper hield, en aan Slavina die samen met haar team in de restaurants heel goed werk leverde.

Verbleef: september 2018
Relaciones G, Director de Relaciones Públicas van H10 Gran Tinerfe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Geachte gasten, allereerst willen wij u danken voor uw bevindingen van uw verblijf met ons te delen. Het doet ons plezier te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf evenals de restauranten en het personeel. We geven jullie bevindingen zeker door aan de genoemde personeelsleden; Het is steeds het doel van elk van ons om jullie een fantastisch verblijf te verzorgen. We kijker ernaar uit jullie wederom te mogen ontvangen bij een volgende verblijf. U kan ons steeds volgen via de gekende sociale kanalen voor alle nieuwigheden. H10 Management Team

Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Dit is veruit één van de beste hotels die we al bezocht hebben. Je komt aan in het prachtig groot en goed onderhouden gebouw en weet meteen dat je goed zit. De gast staat gedurende de hele reis centraal. Kamer was dik in orde en elke dag weer tip top gereinigd. Buiten kan je genieten van meerdere zwembaden en voldoende ligplaatsen. Animatie voor ieder wat wils doorheen heel de dag. Het avondeten in buffetvorm is super, toch elke dag voldoende afwisseling en ook een stand waar ze vers eten bereiden.
Kamer met zeezicht is hier heel hard aan te raden, het uizicht is adembenemend.

Speciale dank aan al het personeel om steeds zo vrolijk te zijn en in het bijzonder Slavina die ervoor zorgt dat je niets tekort komt!

Wij komen hier zeker nog te terug!

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Relaciones G, Director de Relaciones Públicas van H10 Gran Tinerfe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2018

Geachte gasten,
ten eerste is het een plezier voor ons om gasten te hebben die iets delen over hun fijne vakantie op TripAdvisor. Hartelijk bedankt voor het fijne commentaar over Gran Tinerfe. We zijn blij om te horen dat u een geweldig verblijf had in ons hotel en het is super dat u ons goede personeel bovenaan zette. Zoals je misschien hebt gezien, zijn hoffeljikheid en behulpzaamheid twee fundamentele kenmerken van ons team, die altijd bereid zijn om aan alle wensen van de gast te voldoen. Het vult ons met blijdschap om te weten dat u van ons gastronomisch aanbod hield. We zijn blij dat u uw verwachtingen heeft bereikt en kijken ernaar uit om jullie wederom te mogen ontvangen. U kan ons steeds volgen op de gekende sociale kanalen.
H10 Management Team.

Beoordeeld op 8 september 2018

Prima ligging, centraal in playa de las americas.
Prima keuken,vooral het ontbijt.
Fijn terras, lekker in openlucht eten met prachtig zicht.
Enige klein minpuntje...iets meer keuze in vers fruit.
Personeel heel vriendelijk.
Hier worden nooit smorgens vroeg handdoeken gelegd,mag pas vanaf 10:00hr.
Hadden altijd vrije ligbedjes.
Komen hier zeker nog eens terug

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Geachte Theo L,
wij danken u hierbij alvast om uw bemerkingen van uw verblijf bij ons te delen. Het doet ons plezier te horen dat jullie genoten hebben van het verblijf en jullie ook plannen om terug te komen. U kan onze nieuwigheden steeds volgen op de gekende sociale kanalen.

Beoordeeld op 31 augustus 2018

We hebben in dit hotel geweldige 2 weken gehad. Super vriendelijk personeel in het hele hotel. In het restaurant maakte vooral Salvatore er iedere keer weer iets speciaals van, maar ook de andere mensen (o.a. Violetta) deden heel erg hun best. Altijd even tijd voor een praatje. Dat gaf een heel goed gevoel! Slavina is super in hetgeen wat ze doet, de juiste persoon op de juiste plaats. Via haar hebben we genoten van een heerlijk diner bij Asensen Food & Experience en ook zij was altijd heel attent en geïnteresseerd. De Aquazumba van Alex was top. Hij heeft zoveel energie en is zo leuk en goed in wat hij doet, dat ik iedere keer weer mee wilde doen. Tina van de animatie was ook leuk. Kortom top! Het hotel is goed, alleen zijn sommige dingen wel aan vernieuwing toe. We zouden er zeker nog een keer naar toe gaan.

Kamertip: Renovatie.
Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Geachte gasten, eerst en vooral willen wij u hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft via deze weg enkele mooie woorden neer te schrijven na uw recent verblijf bij ons. Het doet ons veel plezier een enthousiaste review zoals die van u te lezen! Wij zijn heel blij te weten dat u zo tevreden was met onze service, het eten, het entertainment, het personeel enz. Wij appreciëren uw woorden enorm en hopen dan ook dat u een onvergetelijke vakantie achter de rug heeft. U kan ons steeds volgen via de gekende sociale kanalen en we kijker ernaar uit jullie wederom te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 10 augustus 2018

Het hotel is rustig gelegen. De ideale uitvalsbasis om te wandelen.
Nette kamers, zeer veel variatie wat betrefd het eten. Er is ook een nieuw restaurant ašenšen, een beleving voor de zintuigen, je krijgt er een 6 gangen menu gratis aangeboden.Op aanraden van Slavina Rizova hebben we dit restaurant geprobeerd. Het was zeer lekker.
Iedereen in het hotel is zeer vriendelijk. Aan de bali is een nederlandstalige, Mariska De Tollenaere, zij is steeds vriendelijk en behulpzaam!
Het animatieteam is super! Er is voldoende aanbod.
De kamers zijn netjes.
Grote voordeel is ook dat er geen kinderen toegelaten zijn,

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Relaciones G, Director de Relaciones Públicas van H10 Gran Tinerfe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2018

Geachte gast,
wij waarderen uw opinie na uw verblijf in ons hotel H10 Gran Tinerfe en dat u ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten.
Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent. We kijken ernaar uit jullie wederom te mogen ontvangen.