Hans en Marion

Goed hotel op een perfecte locatie

Beoordeling van H10 Costa Adeje Palace
4,0 van 5 bollen17 mei 2024 beoordeeld
Het H10 costa adeje palace is een goed hotel en zijn 4 sterren zeker waard.
Goede kamers met stevige bedden (vinden wij persoonlijk erg prettig) , het ontbijt en buffet zijn goed met erg vriendelijk personeel.
De locatie is erg goed omdat je links de drukke boulevard op kunt lopen het toerisme in, ga je rechts kun je naar het rustige en pittoreske dorpje la Caleta.
Je kunt ook met een gratis transferbusje naar het H10 conquistador worden vervoerd en dan ± 8km terug wandelen via de boulevard naar het hotel, dit kun je boeken via de (op je telefoon te installeren ) hotelapp in services > courtesybus
Ook het eerste strandtentje Chirinquito Coqueleche rechts naast het hotel is een aanrader voor een lekker drankje met soms live muziek en hier landen vaak deltavliegers.
Het enige negatieve wat wij over het hotel kunnen melden is dat de drankjes aan de beachbar te duur zijn, ± €10,- voor een gin-tonic in een plastic beker.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
María Lorenzo, Otros van H10 Costa Adeje Palace, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 20 mei 2024
Geachte Gast,

Wij warderen Uw opinie na Uw verblijf in ons hotel H10 Costa Adeje Palace en dat U ons gekozen heeft om van Uw vakantie te genieten.
Wij zijn zeer trots dat wij aan Uw verwachtingen voldaan hebben. Onze hoofddoelstelling is dat U tevreden bent .

Word beloond met One Key
1.5 km van H10 Costa Adeje Palace
3.3 km van H10 Costa Adeje Palace
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 15 april 2024

Met het gezin een week hier verbleven in de 2de week van april.

Zwembad en faciliteiten: zeer goed, veel zwembaden (voor elk wat wils), en genoeg ligzetels.

Restaurant El Jable (buffetrestaurant):
Diner: veel keuze (lokaal en internationaal, eten miste vaak de gepaste afkruiding. Het meest vervelende was echter de zéér beperkte beschikbaarheid van tafels van 5 personen. Het werd evenmin toegestaan om kleinere tafels te verschuiven, waardoor we een aantal keer aan aparte tafels dienen aan te schuiven...
Net tegenover het hotel bevindt zich een restaurant waar het goed toeven is, en aangenaam zitten.
Ontbijt: zeer ruime keuze en prima

Vriendelijk personeel en zeer beschikbaar.

Datum van verblijf: april 2024
María Lorenzo, Otros van H10 Costa Adeje Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2024

Beoordeeld op 1 februari 2024 via mobiele applicatie

Prachtige ligging op de rand tussen Adeje en La Caleta, rustige omgeving, schitterend hotel met mooie tuin en vele zwembaden. Vakkundig supervriendelijk personeel. Alle voorzieningen die men zich maar kan wensen. Gratis parkeren of in de ondergrondse gärage voor 4 euro per dag. Echt een toplocatie, slechts een opmerking, het eten kon beter. Toch een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2024
María Lorenzo, Otros van H10 Costa Adeje Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2024

Beoordeeld op 30 januari 2024

Prachtig hotel op evenzo mooie plek. Wel links en rechts wat upgrades nodig (oude toiletruimtes). Vooral de service rond de Gym kan beter, de schoonmaak kan beter en een 4 sterrenhotel mag wel een welkomstdrankje schenken na een lange reis..
Als laatste kritiekpunt de persoonlijke ervaring dat de matrassen in de bedden erg hard waren.
Verder niets dan complimenten. Voor de 3e keer geweest en de servicegraad nog steeds dikke prima. met niet te vergeten een heerlijk ontbijt - en dinerbuffet. Toch 1 van de beteren die we hebben ervaren in 20 jaar Kanaries

Kamertip: kies voor zwembadzijde en voor de infinitypool aan de boulevardzijde. Maak een account aan bij de H10 club en spaar punten voor een upgrade
Datum van verblijf: januari 2024
María Lorenzo, Otros van H10 Costa Adeje Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2024

Beoordeeld op 9 januari 2024

Wij hadden heerlijk verblijf , beste hotel van alle 5 vorige 4 * hotels al gedaan. Vlak aan zee gelegen , in rustige buurt maar wel op wandelafstand van drukke dijk . Prachtige piano live muziek elke avond in mooie ruime bar . Hotel zelf ook heel mooi , ruime zwembaden . Paraglide landingplaats op strand naast hotel was leuk om te beleven . Voor kinderbad met glijbanen wel warmte pakje nodig want niet verwarmd . Eten heel lekker maar niet echt fijnkeuken . Prachtige zeilboot Blue Jack gehuurd met drie gezinnen op advies van tui service ( geen overbevolkte catamaran )

Datum van verblijf: januari 2024
María Lorenzo, Otros van H10 Costa Adeje Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2024

Beoordeeld op 30 december 2023

Twee weken verbleven met partner net vóór Kerstmis in dit fantastisch hotel in privilege - half pension. Ondanks twee minpuntjes, toch de maximum score. Ik begin met het eerste minpuntje, een beetje slordig onthaal: geen welkomstdrankje en even later bleek dat toegang tot de privilegelounge niet was geactiveerd. De koffers werden door een zeer vriendelijke medewerker naar de kamer op de 5e verdieping gebracht. De kamer was ruim en badkamer met inloopdouche en mooi uitzicht op de oceaan. Het ander minpuntje vonden wij het diner in La Tosca. We hebben na drie reservaties gekozen om steeds te lunchen op het buitenterras van het hoofdrestaurant en dat was wel zeer goed! Ook twee keer in Sakura gegeten: het gaat zeer snel, maar lekker en gezellig! Het ontbijt in La Tosca was dan wel zeer goed: deels à la carte en een klein buffetje. Een mooie privilege lounge met zeer ruime openingsuren, alles zeer goed aangevuld en ruime keuze aan dranken (ik miste enkel Aperol in het aanbod) De grootste troef van het hotel is wel de ruimte rond de zwembaden. Ik merkte dat er op elk moment van de dag er voldoende vrije bedjes waren. Ook genoten we van de privilegezone met verwarmd zwembad en comfortabele ligbedjes. Maar het grootste pluspunt van deze zone was de steeds enthousiaste Margarita. Ze verwende ons van 11u tot 17u met hapjes, drankjes en een gulle lach. We maakten ook vaak gebruik van het gratis busje naar Playa de las Americas dat je eenvoudig kon reserveren via de hotelapp. Verder apprecieerden we het dat we als privilegegasten de kamer op de dag van vertrek konden houden tot 15u. Als we nog eens naar Tenerife komen zal het zeker terug in H10 Costa Adeje Palace zijn.
(Voor de geïnteresseerden: taxi van de luchthaven naar het hotel kost +/- €42)

Kamertip: De formule privilege is de moeite waard
Datum van verblijf: december 2023