Beoordeeld op 28 juli 2018

Het was onze eerste keer in Tenerife en dus ook in het hotel HOVIMA Costa Adeje. Alleen al de aankomst gaf blijk van een geweldig hotel met vriendelijk personeel, goede hygiëne, heerlijk gevarieerd eten, een mooie omgeving en goede service. Ook bij het gebruikmaken van de wellness (tegen betaling) werd een super service geboden. De kamers waren wel erg gehorig, maar daar hebben wij niet echt last van gehad. Verder kan er naar onze mening niet echt worden gesproken van een 'gym' wanneer er nauwelijks apparaten zijn, maar dit is natuurlijk heel persoonlijk. Samengevat kunnen wij stellen dat het een hele fijne vakantie was en een echte aanrader!

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
HOVIMAHotels, Guest Relations Manager van HOVIMA Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018

Beste Menvrow Janssen,

Hartelijk dank voor uw recentelijke bezoek in ons hotel en voor het delen van uw ervaring. Uiteraard heel erg goed om te lezen dat onze service uw verblijf tot een goede ervaring maakte.

We stellen uw gedetailleerde feedback zeer op prijs, het helpt ons om onze services te verbeteren.

We hopen echt dat we het voorrecht hebben om u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen en uw vertrouwen in onze services te herstellen.

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben een geweldig verblijf hier gehad. Het hotel is super netjes, er werken heel vriendelijke mensen en het eten is helemaal top. Er was elke dag voldoende variatie in het eten. Dus voor ieder wat wils.
Het enigste minpuntje is de WiFi, daar heb je slecht bereik mee. Maar dat is dan ook echt het enigste. Dit hotel is een dikke aanrader!

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
HOVIMAHotels, Guest Relations Manager van HOVIMA Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2018

Beste Mevrouw Zita D,

Ik wil u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen ons hotel te beoordelen. Het is fijn te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u ons hotel aan iedereen aanraad!

We zien u graag snel terug in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 20 juli 2018

Het hotel was in één woord geweldig!
Het personeel was erg vriendelijk en ook het eten was erg goed. Hier was niks op aan te merken en heel gevarieerd.
De hygiëne van het hotel kon niet beter.
De kamers en badkamer waren perfect en de bedden lagen prima.
Zelfs toen we naar huis gingen, konden we nog gratis gebruik van de douche en handdoeken.
Alles was vanaf begin tot eind perfect geregeld!

Kamertip: We zaten op de achtste etage, waardoor we een goed uitzicht hadden op zee
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie

Beste Mevrouw Dortmans,

Bedankt voor uw positieve opmerkingen over de Hovima Costa Adeje hotel in Tenerife! Goed om te horen dat de service dat het team verleend heeft boven verwachting was en bedankt voor uw loyaliteit voor de HOVIMA brand. Wij hopen om u weer in de toekomst te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 juni 2018

Het was onze eerste vakantie in dit hotel en hebben echt genoten!
-heel goede service
-vriendelijk personeel
-lekker eten
-leuke animatie
Ook de ligging is ideaal, vlakbij het strand en aan een kilometers lange dijk, met vele winkeltjes, dus kan je s avonds na het eten nog even de benen strekken!
Wel rekening houden met de overmacht van Britse vakantiegangers maar zo hebben we ook nog ons Engels wat kunnen bijschaven :)
De geluidsisolatie tussen de kamers kan beter.

Kamertip: We hadden een kamer op de 7° verdieping met indrukwekkend (zij)zeezicht en rustig
  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
HOVIMAHotels, Manager van HOVIMA Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2018

Beste gast, ontzettend bedankt voor het delen van uw mening op TripAdvisor. Wij zijn blij te lezen dat u hebt genoten van de ligging van het hotel. Het spijt ons dat uw verwachtingen over het geluidsisolatie tussen de kamers niet voldaan zijn. Wij doen er alles aan om onze service standaarden hoog te houden en zullen uw feedback meenemen naar onze volgende team meeting. Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen bij onze Hovima Costa Adeje Hotel.

Met gastvrije groet,
Thomas

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel zag er erg luxe uit. 2 schone zwembaden en veel ligbedjes voorzien van parasols. De kamer die wij hadden was ook prima. De matrassen waren wat aan de harde kant. Airco deed het super! Er was genoeg en gevarieerd eten. Ook het entertainment team is super, erg leuke en spontane entertainers. Enige min punt, bij het uitchecken waren er drankjes op onze kamer geschreven door een ander persoon, waarvan we achteraf de rekening gepresenteerd kregen, deze werd wel netjes kwijtgescholden.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
HOVIMAHotels, Guest Relations Manager van HOVIMA Costa Adeje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Beste Mevrouw Nicole E,,

Bedankt voor het delen van uw feedback!
Wat fijn om te lezen dat u van uw verblijf genoten heeft. Wij gaan uw mooie woorden dan ook zeker met onze collega's delen.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,