Beoordeeld op 19 september 2021

Helaas wat minder dan vorige jaren, als gevolg van corona, Restaurant van lager niveau. Zwembaden niet voorzien van kussens vanwege corona. Niet of nauwelijks animatie. Hotel organisatie doet haar best.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 4 mei 2021

Super verzorgd hotel, mooie tuinen en schitterende zwembaden. Maaltijden heel lekker en gevarieerd. Bediening op en top professioneel supervriendelijke mensen. Kamers klein maar heel mooi uitgerust en netjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 19 september 2020

Het was een rustige vakantie, maar dat is nu overal het geval.
Iberostar deed wel heel erg zijn best om zich te houden aan alle regels.
Ik heb mij hier heel erg op mijn gemak gevoeld en is zeker een aanrader. Hotel had wel geen volledige bezetting maar daardoor hadden we overal ruimte in overvloed.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 20 januari 2020

Hotel is gelegen op een unieke en rustige residentiële omgeving. Zeer uitnodigende infrastructuur met legio aangename rustige plaatsjes voorzien van zetels met witte kussens. Zeer mooi belevingsgenot van de tuin, het enorme zwembad aan de kustlijn, aan de strandpromenade.
Wij verbleven de 3de keer en vierden er nu onze vijftigste huwelijksverjaardag. Door de hoteldirectie werden wij verwelkomd met een enorm mooi bloemstuk op de kamer en twee flessen cava. Verder elke dag koffie en fles drinkwater.
Op bepaalde avonden werden alle gasten in het restaurant Zeus ontvangen met een aperitief, meermaals na het diner, getrakteerd met een pousse cafe of een praline. Mogelijkheid om buiten te eten, echt romantisch met de gasverwarmers. Diverse show cookings en grote keuze aan klaargemaakte hapjes. Echt attent ten opzichte van alle gasten.
Van harte onze gemeende felicitaties aan de hoteldirectie, aan het personeel van de receptie en aan alle andere medewerkers van restaurant tot en met de kamermeisjes.
Negatief punt: - de afschuwelijke en luide 'muziek' in het restaurant ZEUS bij het ontbijt.
- ons bezoek aan het 'italiaanse Portofino' restaurant 's avonds, was echter een tegenvaller. Niets 'pianissimo' maar een rush van de mâitre d'hotel, kwam op 5 minuten tijd, drie keer vragen of we al gekozen hadden. Een tegenvaller versus de royale bediening in het hoofdrestaurant Zeus.

Kamertip: Kamers in CARMEN (3315), zuidkant ,zeer zonnig tot 15 uur in de periode dat wij er verbleven (4/1-19/1) zicht op oceaan en zwembad.
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 24 december 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel met bijzonder aangename infrastructuur. Zeer goed gelegen. We hadden een ruime, mooie kamer met frontaal zeezicht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekkere tussengerechtjes en desserts. De soep is in het algemeen goed. De warme keuken daarentegen in voor verbetering vatbaar, o.a. weinig variatie in groenten en dikwijls lauw. Kleine stukjes vis (meer graat dan vis) bij de show cooking.
Wat ons dit jaar (4de keer) het meeste teleur stelde, zijn de plastic placemats tijdens het ontbijt en lunch. Niet hygiënisch, schadelijk voor de mouwen van de kleding en onaangenaam. Echt teleurstellend voor een 5 sterren hotel! We mochten wel aan het personeel vragen om ze door tafellopers te vervangen. Was wel een heel gedoe. Een vrouwelijke manager beweerde dat de plastic placemats in alle Iberostar hotels werden gebruikt. Toevallig wisten we dat dat niet het geval was in Iberostar Sabila in Tenerife en eveneens in Iberostar Fuerteventura Palace.

Datum van verblijf: december 2019