Popke T

Wederom een top verblijf

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Voor de 2e keer een zeer goed verblijf weer gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Waar service en netheid hoog staan. Tevens de glutenvrije opties die er zijn zijn voor ons zeer belangrijk. En hebben deze vakantie weer compleet gemaakt.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en voor uw loyaliteit aan ons hotel. Het doet ons veel plezier te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Wij begrijpen hoe belangrijk dieetvoorkeuren kunnen zijn, en we zijn verheugd dat onze glutenvrije opties uw vakantie weer compleet hebben gemaakt.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

De Directie

• Vio.com
1.9 km van Jardines de Nivaria - ADRIAN Hoteles
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel voor mensen die rust en klasse zoeken

Beantwoord volledig aan onze verwachtingen
Vriendelijk personeel, verzorgde en nette kamers, zeer goede keuken , prachtige tuin met super verwarmd zwembad
We komen sinds de opening (1997) al vele jaren en komen zeker volgend jaar terug

Datum van verblijf: juni 2024
Daniel Adrian Ruera, Owner van Jardines de Nivaria - ADRIAN Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank voor uw positieve feedback en uw jarenlange vertrouwen in ons.

Contacteer ons gerust voor uw volgend verblijf.

De Directie

4 weken geleden beoordeeld

Rustig hotel, rustige gasten, recent gerenoveerde kamers (met sommige kamers is men nog bezig, maar absoluut geen last van gehad), rookvrij (ook geen e-sigaret) in de zwembadzone, comfortabele rokerszone met zicht op zwembad voorzien, minder/niet geschikt voor gasten met kinderen - geen voorzieningen, animatie of speeltoestellen voor kinderen, zeer goed restaurant, buffet iedere dag andere gerechten en thema's, aan te raden: de gerechten die aan tafel worden geserveerd tijdens diner (in de prijs inbegrepen), Prijzen drank en wijnen normaal. Zeer vriendelijke en gedienstige medewerkers overal. Sommigen spreken zelfs enkele woorden NL en aan de receptie (voormiddag) zijn er enkele dames die perfect Nederlands spreken.

Kamertip: Geen reservatie van ligbedjes aan zwembad of tuin. Wordt discreet ingegrepen. Proef zeker de gerechtjes die aan tafel worden geserveerd.
Datum van verblijf: juni 2024

Bedankt voor uw gedetailleerde feedback! We zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

De directie

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel , eten is super en personeel ook. Zeer attent. Complimenten !!!

Keuze te over met ontbijt en avondeten...in buffet vorm maar s avonds ook bediening aan tafel mogelijk.
Het geheel mag wel een opfrisbeurt gebruiken.....een nieuwe laag verf.
Heeft niet de grandeur van een 5 sterren hotel.
Van een 5 sterren hotel verwacht ik ook :
- een strijkplank en strijkijzer op kamer
- 2 haakjes om je jas op te hangen
- voldoende kledinghangers
- een ruime badkamer , deze is echt te klein. Ook mag je voor deze prijs een regendouche verwachten.
Kortom , van een duur hotel verwacht ik meer........erg jammer.....

Kamertip: Gratis parkeergarage onder hotel. Prima !!
Datum van verblijf: juni 2024

Bedankt voor uw eerlijke en gedetailleerde feedback.
We waarderen uw complimenten en nemen uw suggesties ter harte.

De directie

Beoordeeld op 12 juni 2024

Wij zijn in juni voor de 22 ste keer naar hotel Jardines de Nivaria geweest .
Dat zegt genoeg hè .
We hebben weer met volle teugen genoten , van alles wat er aanwezig is .
‘s morgens van het lekkere ontbijt , alles aanwezig wat je maar kan bedenken . Dan de geweldige mooie zwembaden met zowel verwarmd als eentje met koud water , de jacuzzi ,de rustige en groene omgeving Dat is genieten , we hadden een superieure kamer met zee en zwembadzicht .
We konden kijken tot in Las Américas .
Eén super goed bed met een kussen naar maat ….het is gewoon teveel om op te noemen !
Dit hotel is zeker een aanrader voor de mensen die van rust houden .
Wij , gaan zeker nog terug .

Datum van verblijf: juni 2024
Daniel Adrian Ruera, Owner van Jardines de Nivaria - ADRIAN Hoteles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank voor uw lovende recensie over uw verblijf bij ons in hotel Jardines de Nivaria.

We zijn verheugd te lezen dat u voor de 22e keer van een geweldige vakantie heeft genoten bij ons. En dat u heeft genoten van ons lekkere ontbijt, de prachtige zwembaden en jacuzzi, en de rustige groene omgeving.

We waarderen uw aanbeveling en kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 juni 2024

Super hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontbijt buffet met zeer veel keuze en verse producten.
Ligging aan de boulevard die te bereiken is met een lift zodat je niet de helling op en af hoeft te lopen.
Volgende vakantie aan Costa Adeje gaan wij zeker weer naar dit 5* hotel.

Kamertip: Zoek niet verder dit is een top hotel maar laat wel een kamer voor ons over.
Datum van verblijf: juni 2024

Bedankt voor uw lovende recensie.. en hoe fijn te lezen dat u volgende keer weer naar ons toe komt. We kijken er naar uit.

Met vriendelijke groeten,