MLB2015
België

5sterren waardig

5,0 van 5 bollen8 apr 2024 beoordeeld
Warm hartelijk onthaal, drankje bij onthaal. Buffet beperkte keuze maar zeer lekker (thema avonden) en verfijnde gerechten in kleine kommetjes . De 2 restaurants Yakuza en Seen ook zeker de moeite. Mooie ruime standaardkamers . Toen airco in 1 kamer niet werkte kregen we wel 2 upgrades ook de 2e kamer.
Vriendelijke service, bediening personeel. Zeer net/proper domein.
Waar er nog kan op verbeterd worden:
* bij alle gerechten bordjes uitleg bij buffet
* sneller tafel afruimen in buffetrestaurant
* temperatuur zwembad 23° wat aan de frisse kant
* soms verschillende soorten muziek door elkaar , van diverse bars afkomstig
We komen zeker terug.
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 mei 2024
Geachte MLB2015,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
We zijn blij te horen dat u uw verblijf als vijfsterrenwaardig heeft ervaren en dat u een warm en hartelijk welkom hebt gekregen. We waarderen uw complimenten over ons welkomstdrankje.
Uw feedback over de verbeterpunten waarderen we zeer. We zullen er zeker naar kijken om bordjes bij alle gerechten te plaatsen en de tafels sneller af te riumen in het buffetrestaurant. Ook uw opmerking over wat firsse temperatuur in het zwembad en de verschillende soorten muziek nemen we mee voor verdere verbetering.

Namens het gehele team kijken we er naar uit u weer bij ons te mogen verwelkomen.
Julia Tenczyk

1.1 km van Tivoli La Caleta Tenerife Resort
3.1 km van Tivoli La Caleta Tenerife Resort
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 26 maart 2024

We werden er goed onthaalt en voelden ons er onmiddellijk thuis. Aan properheid in het volledige hotel valt er niets op te merken, zéér netjes. Mooie en ruime kamer met schitteren zicht op zwembad, tuin en zee. Zéér lekker ontbijt, diner mocht iets uitgebreider zijn, maar het aangeboden eten was lekker. Prijs van de dranken aan de buitenbar was aan de hoge kant voor sommige dranken, doch goede bediening aan het zwembad. Algemeen kan gesteld worden dat de bediening van het hotelpersoneel top was ! De locatie van het hotel is zeer rustig, maar misschien iets te afgelegen (uiteraard is dit een persoonlijke keuze).

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Yaiza De La Rosa Rämö, Guest Services / Front Office van Tivoli La Caleta Tenerife Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2024

Geachte PETERq6679AF,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons.

Het was ons een groot genoegen om u als gast te mogen ontvangen en wij waarderen het ook enorm dat u uw ervaring met ons deelt.
We zijn verheugd te lezen dat u tevreden was met uw mooie kamer met prachtig uitzicht.
Betreft het diner, uw feedback is van grote waarden, dit geeft ons namelijk inzicht in de gedachten van onze gasten en helpt ons altijd daarbij om de faciliteiten te verbeteren !
Names het gehele team van Tivoli La Caleta verwelkomen wij u graag weer terug !

Julia,

Beoordeeld op 18 maart 2024

Goed hotel,buffetrestaurant in de avond was slecht
Ook kamer 1 keer niet schoon gemaakt,na 3 keer met de receptie bellen werd deze schoongemaakt, jammer het hotel was erg prachtig.
Mooi gelegen en vriendelijk personeel ,behalve bij de receptie

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Yaiza De La Rosa Rämö, Guest Services / Front Office van Tivoli La Caleta Tenerife Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2024

Beste Yvonne,

Bedankt dat u tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Ik ben blij te lezen dat u heeft genoten van onze locatie.

Mijn oprechte excuses voor het feit dat uw kamer niet schoongemaakt was en dat het buffetrestaurant niet aan uw verwachtingen voldeed.

Wij hopen ondanks de minder prettige ervaring, toch nog eens te mogen verwelkomen bij ons en zullen er dan alles aan doen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Julia Tenczyk

Beoordeeld op 10 februari 2024 via mobiele applicatie

Totaal onverwachts bleek dit een recent gerenoveerd hotel te zijn. En er is echt een fortuin uitgegeven aan de upgrade. Geweldig schoon, luxe en mooi. Als deze plek je geen vakantiegevoel kan geven.. Extreem lekker ontbijt en zelfs avond buffet. Personeel te over om je te bedienen met een lach. Ga aub een weekje chillen hier, de zwembaden zijn insane, net als de padel baan.

Datum van verblijf: februari 2024
Yaiza De La Rosa Rämö, Guest Services / Front Office van Tivoli La Caleta Tenerife Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2024

Dear lucheerkenss,
It sounds like you had a great experience! It i's fantastic to hear that you appreciated the recent renovations, the cleanliness, the luxury, and the beauty of the Tivoli La Caleta Tenerife Resort. It seems that the staff also made an impression on you with their service. It is always nice to hear that guests enjoy the breakfast and the evening buffet at our Gusto Restaurant. Thank you for sharing your experience and I hope you will have many more enjoyable stays!
Sincerely,
Yaiza De La Rosa Rämö,

Beoordeeld op 28 november 2023 via mobiele applicatie

Bij aankomst word je bagage direct aangenomen. Bij de receptie word er een drankje of glasje cava aan geboden. De kamers is niets op aan te merken.
Ontbijt is dik in orde. Juist aan de zwembaden is er nu muziek dat had je vroeger niet in de sheraton, de muziek is gezellig maar het staat verschrikkelijk luid zeker aan de bars als je vraagt of het stiller kan zegt het gewoon personeel dat zij dat niet stiller kunnen zetten. Wel jammer dit. Voor de rest is dit wel een top hotel wel wat prijzig.

Datum van verblijf: november 2023
Yaiza De La Rosa Rämö, Guest Services / Front Office van Tivoli La Caleta Tenerife Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2023

Dear OnAir66553733968,

Thank you for your trust choosing us for your recent stay at Tivoli La Caleta Tenerife Resort and for your feedback about your stay at our hotel. We are happy to hear that you were satisfied with the welcome on arrival, the rooms and the breakfast, one of our brilliant basics to start the day on a good way!

We understand your concerns about the volume of music at the pools and bars. We strive to create a pleasant atmosphere for all our guests and we take your comments seriously.

Even though it is true that Tivoli La Caleta wants to offer a hotel with different ambient, all of them with a professional work behind, thinking in the details. Music has been chosen thinking in the area, time of the day and style that we want to create in each different area of the hotel, however our target is to ensure a comfortable and enjoyable experience for all guests this is why we take your feedback, very seriously and we are still working to make adjustments to ensure a more pleasant atmosphere for everyone.

We appreciate your patience and understanding in this matter and hope that you will give us another opportunity to improve your experience in the future.

Yours sincerely,
Yaiza De La Rosa Rámö,

Beoordeeld op 28 november 2023

Wij gaan al meerdere jaren naar het vorige Sheraton. We waren dan ook heel benieuwd naar het vernieuwde Tivoli. Het hotel heeft een mooie upgrade gekregen . Maar de muziek aan de bars zijn overdreven luid . Als je ‘s middags of ‘s avonds iets gaat drinken moet je bijna roepen tegen elkaar om verstaanbaar te zijn. Zelf na meerdere malen aan te geven of het mogelijk is om de muziek stiller te zetten blijft deze ongewijzigd .

Datum van verblijf: november 2023

Dear X3995UBst_phanieg

Thank you for your feedback about your experience at the renovated Tivoli La Caleta Tenerife Resort. We are happy to read that you appreciate the hotel upgrade.

We understand your concerns about the noise level of the music at the bars. It is important to us that all our guests have a pleasant experience and we take your comments seriously.

Kind regards,
Yaiza De La Rosa Rämö,