abigailwa

Een sprookje

Beoordeling van Bahia del Duque
5,0 van 5 bollen24 mei 2024 beoordeeld
Voor de 3 de x in dit hotel. Het is en blijft een sprookje. Op en top luxe en extreem vriendelijk personeel! Prachtige tuin goed eten/drinken. Heerlijke ligbedjes en top verzorging wat betreft kamermeisjes 2 x daags nieuwe handdoeken. Veel keuze wat betreft zwembaden warm ,koud ,zoutwaterbad en genoeg heerlijke plekjes om te zonnen.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 mei 2024
Geachte Gast,

We zouden u ten eerste graag willen bedanken voor het kiezen van het hotel Bahia del Duque als u vakantiebestemming. Ook zouden wij u graag willen bedanken voor u commentaar in Tripadvisor. Het doet ons groot genoegen te weten dat u van u verblijf genoten heeft en we hopen u in de nabije toekomst weer mogen begroeten.

Volledig restitueerbaar
0.4 km van Bahia del Duque
2.6 km van Bahia del Duque
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 24 mei 2024 via mobiele applicatie

Mooi hotel, niet massaal, het is net een klein dorpje. Heerlijke ligbedden en vriendelijk personeel. We hebben ook de hele week fantastisch gegeten binnen het resort. Ook voor de glutenvrije eter is er zoveel mogelijk. Het hotel trekt gelukkig niet veel influencers aan, maar families die lekker komen genieten. Er heerst een oase van rust ondanks de hoeveelheid kinderen in de vakantieperiode. Zo ontzettend genoten!

Aandachtspunt:
- De tuin is wel wat gedateerd en na 17.00 uur is er geen drankje te krijgen bij het zwembad.

-Spa is alleen open tussen 12.00 en 17.00 uur.

- Oh en het grote zwembad is echt ijskoud! Bovenin is er wel een verwarmd zwembad maar daar kan je niet bij liggen.

Datum van verblijf: mei 2024
Hotel Management, Director General van Bahia del Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2024

Geachte Gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in het Hotel Bahía del Duque.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen welkom heten.

Met vriendlijke groet.

Beoordeeld op 21 april 2024 via mobiele applicatie

Vooraf door het grote aantal kamers bang voor massaliteit, maar het was verre van dat. Fantastisch, divers complex, met heerlijke tuinen. Niet zo’n gigantisch gebouw met een grote eetzaal, maar allemaal andersoortige gebouwtjes. Net een klein dorpje. Heel relaxte sfeer en goede restaurants en heel erg vriendelijk personeel; oftewel een top vakantie!

Datum van verblijf: april 2024
Hotel Management, Director General van Bahia del Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2024

Beoordeeld op 28 februari 2024 via mobiele applicatie

Mooi hotel, groot complex met veel faciliteiten.
Wij verbleven in het suites gedeelte, erg luxe maar wel weinig personeel waardoor de service niet altijd op niveau was. Fijn zwembad, zeker met kids.

Ontbijt a la carte is top, echt super luxe en de vila’s zijn ook super mooi.
Als je het kan betalen zijn de vila’s het waard.

Op de rest van het bahia del duque complex zijn sommige dingen wel aan vervanging toe, bijvoorbeeld bij de kidsclub.

Restaurants zijn goed en fijne variatie.

Kamertip: Boek voor luxe en rust de suites/vila’s
Datum van verblijf: november 2023
Hotel Management, Director General van Bahia del Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2024

Geachte Gast,

Uw mening is voor ons van groot belang want hierdoor worden wij in staat gesteld verbeteringen aan te brengen met het uiteindelijke doel het volle genot van onze gasten.

We hopen u in de nabije toekomst weer mogen begroeten.

De direktie,

Beoordeeld op 2 januari 2024

Zeer mooi, impossant hotel, maakt indruk van moment één. Men verwelkomt u aan de ingang van het domein, met een grote glimlach.Na een korte check in, naar de kamer gebracht met een electrisch golfkarretje, waar de bellman de bagage in de kamer brengt en een goede uitleg geeft om niet verloren te lopen in het toch reusachtige domein. Eerste indruk top. Eén minpuntjes (belangrijk voor de dames) het douchekapje ontbrak in badkamer. Het duurde meer dan 1 uur voor het gebracht werd. Het ontbijt is fabuleus, elke dag opnieuw, het systeem om het diner te nemen vergt een beetje moeite en organisatie, je dient elke dag opnieuw te reserveren in the Club House waar je kiest uit 5 of 6 restaurants waar je dan kan dineren. Top eten mooi geserveerd en lekker.
Wij hebben genoten en keren zeker terug

Kamertip: Enkel ontbijt buffet, diner a la carte met bediening
Datum van verblijf: december 2023
Hotel Management, Director General van Bahia del Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2024

Beoordeeld op 8 oktober 2023

Prachtig hotel, prachtige ligging. Zalige ontbijt lounge bij de villas. Ideale uitvalsbasis om Tenerife te verkennen. Goede service, vriendelijk personeel, lekker eten, veel mogelijkheden. Kensei en Nub zijn sterke aanrader !

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel Management, Director General van Bahia del Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2023

Dank u wel voor uw mooie woorden! We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons prachtige hotel en dat u de locatie en faciliteiten waardeerde. Het doet ons goed te weten dat u tevreden was over de service, het vriendelijke personeel en het lekkere eten.

We zijn het volledig met u eens dat Kensei en Nub geweldige eetgelegenheden zijn. We hopen dat u ook van de rest van uw tijd op Tenerife heeft genoten.

Als u in de toekomst terugkeert, kijken we er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen. Mocht u specifieke wensen hebben, laat het ons gerust weten.

Hotel Management