Bahia del Duque
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
  • Gratis parkeren
Iberostar Grand El Mirador(Costa Adeje)
Altamira Apartments(Costa Adeje)
GF Victoria(Costa Adeje)
Baobab Suites(Costa Adeje)
Altamira(Costa Adeje)
HOVIMA Altamira(Costa Adeje)
Iberostar Anthelia(Costa Adeje)
26 november 2017 beoordeeld

We hadden geboekt voor zeven overnachtingen bij Bahia del Duque
op donderdag 16 november 2017 tot en met 23 november 2017 voor een romantische week maar tevergeefs kamers voor 420€ de nacht verwacht je iets meer. Maar troffen aan geretoucheerd muren en pladond, vuile witte silcone voegen in de wc, in de kamer vloertegels beschadigd, ongedierte (Kak) in onze kamer. Badkamer waar de body soap en alle shampoo flesje niet werden aangevuld, Mijn vrouw en ik namen minstens 2 maal een douche per dag waar geen nieuwe shampoo of zeepflesjes aanwezig was (niet aangevuld). Het hotel is zeer verouderd (afgeleefd hotel.) en moet grondig gerenoveerd worden, want voor die prijs zit je beter bij Bahia Princess waar je het zelfde krijg en veel goedkoper. PS: Probeer kamer 316 te vermijden want dit was ons kamer. ZEKER NIET VOOR HERHALING VATBAAR!

Kamertip: Probeer kamer 316 te vermijden
  • Verbleef: november 2017, reisde met familie
3 oktober 2017 beoordeeld

Gran Hotel Bahia del Duque is qua architectuur één van de mooiste hotels die we al bezocht hebben.
We hadden een kamer met zeezicht geboekt in de Casas Ducales en die zijn hun meerprijs meer dan waard: aparte check-in, aparte receptie, apart ontbijt indien gewenst (men kan ook gebruik maken van het gigantisch buffet ontbijt in restaurant Bernegal), gratis tea time tussen 16 en 18 uur, de ganse dag door gratis drank in de ontvangstzaal van Casas Ducales (cava, wijn, sterke drank, bier, frisdrank, thee, koffie, enz...).
Het hotel is uitgestrekt en het vraagt toch een dagje voor men het een beetje begint te kennen. Opgelet: veel trappen en hoogteverschillen.
Half pension kan gebruikt worden ofwel in het buffet restaurant Bernegal (centraal gelegen), of in één van 6 restaurants: La Brasserie (Franse keuken o.l.v. de Belgische sterren chef Pierre Résimont), SUA (Baskische keuken), Asios (Spaans), La Trottoria (Italiaans), La Haciënda (Mexicaans) en Las Aguas (Cullinaire Canarische keuken). Verbonden aan het hotel is ook het Japans restaurant Senzu, doch hier geldt geen HP-formule.
Het hotel beschikt over alle comfort die men zich kan wensen: grote SPA, tennisvelden, uitgestrekte zwembaden, 's middags kan men lunchen in de Beach Club. Overdag en 's avonds worden er events gepland (aqua gym, optredens, enz...). In Casas Ducales heb je geen last van het lawaai van de optredens.
Het hotel beschikt ook over een sterrenwacht die men kan bezoeken na afspraak.
In de Casas Ducales kamers is alle comfort aanwezig: regen douche, kluisje, TV, minibar, airco, terras, butlerservice, gratis krant van de dag, enz... Gratis WIFI met aparte login en paswoord in het ganse resort.
Het personeel is uiterst vriendelijk en gedienstig (zeker in Casas Ducales).
Bahia del Duque behoort niet voor niets tot The Leading Hotels of the World.

Kamertip: De Casas Ducales zijn hun meerprijs meer dan waard.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten 12 nachten in 'las villas' en kan niet anders zeggen dat het echt geweldig was. Mooie schone villa, heerlijke bedden waren neergezet voor onze kinderen. Eten is overal voortreffelijk. Overal een oase van rust en super service van roomservice tot buggyservice enz.. kortom wij komen zeker terug!

Verbleef: september 2017, reisde met familie
GHBDR, Management van Bahia del Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

Dear Guest,

We are so happy to know that you have had a great time in Las Villas at the Hotel Bahía del Duque. It is really an exclusive part of the Hotel, where you can delight with the best of our offer and enjoy a relaxing and private holidays. It was a nice choice.

In addition, thank you for your kind words regarding to our staff and services. We hope to welcome you back again as soon as possible.

With kind regards,

Hotel Management

18 augustus 2017 beoordeeld

Wowww wij hebben er net een heel goede vakantie op zitten!

Wij logeerden in een villa en voor wie van rust kan genieten is dit een aanrader!
Het personeel is overal super vriendelijk.
Kinderen voelen hun hier de koning ter rijk!
Dolores aan het ontbijt doet het super goed.
Eten is zeer lekker en verzorgd.

Misschien kleine negatieve puntjes: soms moest je lang wachten op een buggy, openbare toiletten mochten iets vaker gepoetst worden, tijdens ons ontbijt in de villa op de dag van vertrek waren de confituurpotjes al gebruikt.

Maar hoe dan ook wij komen zeker terug!!!!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
GHBDR, La Dirección van Bahia del Duque, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Geachte Gast,

Wij danken u voor u comentaar over uw ervaring in het Hotel Bahia del Duque.

Het is een plezier te weten dat u genoten heeft van u verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen welkom heten.

Met vriendlijke groet.

De Direktie.

28 juni 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke ontvangst, mooi hotel maar had er meer van verwacht . Onze kamers gaven ons niet zo een frisse indruk . De kar met kuisprodukten bleef s nachts (2 nachten) aan onze deur v d kamer staan . Het hotel is heel groot waardoor we na 2 dagen nog moeite hadden om onze kamer terug te vinden . Er wordt daar veel gebruik gemaakt van lavstenen aan het zwembad wat niet zo aangenaam is aan de voeten .het ontbijt is super ! We zijn 1 avond in het Italiaans restaurant gaan eten en het was een aanrader .

Kamertip: Wij hadden kamer met tuinzicht en keken uit op opbouwappartementen ...
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie