“great stay”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Melia Jardines del Teide
Beoordeeld als nr. 16 van 60 hotels in Costa Adeje
23 november 2016 beoordeeld

Mooi hotel met ruime, schone kamer en een lekker bed.
Zeer vriendelijk personeel.
Voldoende keuze bij ontbijt, lunch en diner-buffet.
De a la carte keuzes bij de poolbar zijn een aanrader!
Alle ingredienten voor een relaxte vakantie!

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Ruth P, Director de Relaciones Públicas van Melia Jardines del Teide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear guest,

First of all, we would like to thank you for choosing Meliá Jardines del Teide for your holiday in Tenerife and for taking your time and share your experience with all the Tripadvisor users.

We are delighted to know that you have enjoyed a pleasant stay with us, and that our staff contributes to provide you a memorable holiday.

We are already looking forward to welcome you again to your second home in Tenerife.

Schrijf een beoordeling

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een prachtig hotel dichtbij het strand. Het eten is erg goed en uitgebreid , maar de bediening wat overijverig met het leegruimen van je tafel. Ook jammer dat ze de Engelse taal slecht beheersen. 's avonds is er in het hotel weinig gezelligheid te vinden maar dat kun je aan de boulevard zoeken.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner

14 november 2016 beoordeeld

We waren hier als eens in maart 2011 geweest en vonden het toen reuzegoed (in all inclusive en ondanks de vele russen toendertijd!)
Nu waren we in half pension van 7/11 tot 12/11 en genoten van het zogoed als volledig VERNiEUWD hotelmet , a very quiet room with a view : dat van de achterliggende bergtoppen en de rustige bananenvelden,, het cavaatje bij het ontbijt en een machtig zicht vanop het ontbijtterras...een prima keuken 's avonds...en heel lief zaal personeel .....je ziet dat ze ier met plezier werken : ze zijn vriendelijk, glimlachend zeer behulpzaam en zorgen voor een leukere optie qua desserten als je het even niet ziet zitten qua smaak .....ze zijn ook heel alert wat allergieën en allergenen betreft ...... het enige minpuntje : aankomen om 12 uur en moeten wachten tot 15 uur voor je je kamer inkan maar ja dat stond in de reserveringsbrochure dus 1/2 probleem .......prima is ook dat je midden in november niet tussen de 3de leeftijd vertoeft : het publiek is heel gemengd zowel jong als koppeltjes, als ouders met jonge kids en mensen van onze leeftijd (45 tot 65 jaar!) nee we komen zekers wel eens terug

Kamertip: wij zaten op het 7de - achterkant hoekkamer met 2 tarrassen & veel zon door 2 vensters ...geen s ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie

29 oktober 2016 beoordeeld

We hadden een zeezicht kamer geboekt. Mooie ruime kamer met een heerlijk matras. Bij aankomst hebben we de service level extra bijgeboekt. Dat gaf toegang tot een rustig zwembad, aparte ontbijlounge, open bar en tapas in de middag en andere extra's. Heerlijk in de watten gelegd. Het eten was prima, veel keus en vriendelijk personeel. Ook de bar was altijd netjes verzorgd. Het viel ons op dat ook veel keuze in drankjes en cocktails was. Meer dan verwacht. Kortom heel goed hotel en alles goed verzorgd!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer in mijn leven all inclusive, Absoluut geen spijt van. Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Eten goed, sfeer zeer vriendelijk en gastvrij, geen dronken gasten, voor onze dochter van 4 leuke activiteiten gedurende de gehele week, met als hoogtepunten de Kinderdisco en de Schuimparty. Kortom tot volgend jaar!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie

Guest experience manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Costa Adeje in overweging
op 0.7 km afstand
Iberostar Anthelia
nr. 5 van 60 in Costa Adeje
2.672 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Melia Jardines del Teide geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Melia Jardines del Teide

Adres: Avd. Agando, s/n | Urbanizacion Mirador del Duque, 38670 Costa Adeje, Adeje, Tenerife, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Tenerife > Adeje > Costa Adeje
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 3 zakenhotel in Costa Adeje
Nr. 7 beste resorthotel in Costa Adeje
Nr. 11 hotel aan het strand in Costa Adeje
Nr. 14 luxe hotel in Costa Adeje
Nr. 25 romantisch hotel in Costa Adeje
Nr. 27 familiehotel in Costa Adeje
Prijsklasse: 81 € - 321 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Melia Jardines del Teide 5*
Aantal kamers: 299
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Melia Jardines del Teide met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Melia Jardines Del Teide Hotel Costa Adeje
Melia Costa Adeje
Melia Hotel Costa Adeje

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?