“great stay”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Melia Jardines del Teide
Beoordeeld als nr. 20 van 58 hotels in Costa Adeje
Rotterdam, Nederland
“great stay”
Beoordeeld op 23 november 2016

Mooi hotel met ruime, schone kamer en een lekker bed.
Zeer vriendelijk personeel.
Voldoende keuze bij ontbijt, lunch en diner-buffet.
De a la carte keuzes bij de poolbar zijn een aanrader!
Alle ingredienten voor een relaxte vakantie!

• Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

Schrijf een beoordeling

4.026 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (44)
Datum | Waardering
  • Eerst Zweeds
  • Alles
Eerst Nederlands
Beoordeeld op 18 november 2016 via mobiele applicatie

Het is een prachtig hotel dichtbij het strand. Het eten is erg goed en uitgebreid , maar de bediening wat overijverig met het leegruimen van je tafel. Ook jammer dat ze de Engelse taal slecht beheersen. 's avonds is er in het hotel weinig gezelligheid te vinden maar dat kun je aan de boulevard zoeken.

Verbleef November, 2016, bezocht met een partner
Brussel
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 14 november 2016

We waren hier als eens in maart 2011 geweest en vonden het toen reuzegoed (in all inclusive en ondanks de vele russen toendertijd!)
Nu waren we in half pension van 7/11 tot 12/11 en genoten van het zogoed als volledig VERNiEUWD hotelmet , a very quiet room with a view : dat van de achterliggende bergtoppen en de rustige bananenvelden,, het cavaatje bij het ontbijt en een machtig zicht vanop het ontbijtterras...een prima keuken 's avonds...en heel lief zaal personeel .....je ziet dat ze ier met plezier werken : ze zijn vriendelijk, glimlachend zeer behulpzaam en zorgen voor een leukere optie qua desserten als je het even niet ziet zitten qua smaak .....ze zijn ook heel alert wat allergieën en allergenen betreft ...... het enige minpuntje : aankomen om 12 uur en moeten wachten tot 15 uur voor je je kamer inkan maar ja dat stond in de reserveringsbrochure dus 1/2 probleem .......prima is ook dat je midden in november niet tussen de 3de leeftijd vertoeft : het publiek is heel gemengd zowel jong als koppeltjes, als ouders met jonge kids en mensen van onze leeftijd (45 tot 65 jaar!) nee we komen zekers wel eens terug

Kamertip: wij zaten op het 7de - achterkant hoekkamer met 2 tarrassen & veel zon door 2 vensters ...geen s ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef November, 2016, bezocht met familie
The Hague, The Netherlands
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 29 oktober 2016

We hadden een zeezicht kamer geboekt. Mooie ruime kamer met een heerlijk matras. Bij aankomst hebben we de service level extra bijgeboekt. Dat gaf toegang tot een rustig zwembad, aparte ontbijlounge, open bar en tapas in de middag en andere extra's. Heerlijk in de watten gelegd. Het eten was prima, veel keus en vriendelijk personeel. Ook de bar was altijd netjes verzorgd. Het viel ons op dat ook veel keuze in drankjes en cocktails was. Meer dan verwacht. Kortom heel goed hotel en alles goed verzorgd!

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

Amsterdam, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 26 oktober 2016 via mobiele applicatie

Voor de eerste keer in mijn leven all inclusive, Absoluut geen spijt van. Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Eten goed, sfeer zeer vriendelijk en gastvrij, geen dronken gasten, voor onze dochter van 4 leuke activiteiten gedurende de gehele week, met als hoogtepunten de Kinderdisco en de Schuimparty. Kortom tot volgend jaar!

Verbleef Oktober, 2016, bezocht met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Costa Adeje in overweging
op 2.5 km afstand
3.212 beoordelingen
op 15.2 km afstand
Gran Melia Palacio de Isora Resort & Spa
Prijzen weergeven

In Melia Jardines del Teide geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Melia Jardines del Teide

Gelegenheid: Melia Jardines del Teide
Adres: Avd. Agando, s/n | Urbanizacion Mirador del Duque, 38670 Costa Adeje, Adeje, Tenerife, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Tenerife > Adeje > Costa Adeje
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 109 € - 281 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Melia Jardines del Teide 5*
Aantal kamers: 299
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Melia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Melia Jardines del Teide met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Melia Jardines Del Teide Hotel Costa Adeje
Melia Costa Adeje
Melia Hotel Costa Adeje

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?