Melia Jardines del Teide
  • Aan het strand
Iberostar Anthelia(Costa Adeje)
263 US$
  • Gratis parkeren
Iberostar Grand Hotel Salome(Costa Adeje)
613 US$
  • Gratis parkeren
GF Fanabe(Costa Adeje)(Heel veel waar voor je geld!)
120 US$
115 US$
  • Inclusief ontbijt
Tinerfe Garden(Costa Adeje)
61 US$
  • Zwembad
H10 Gran Tinerfe(Costa Adeje)
186 US$
HotelsClick
  • Aan het strand
FilterenAlle talen
14 november 2016 beoordeeld

We waren hier als eens in maart 2011 geweest en vonden het toen reuzegoed (in all inclusive en ondanks de vele russen toendertijd!)
Nu waren we in half pension van 7/11 tot 12/11 en genoten van het zogoed als volledig VERNiEUWD hotelmet , a very quiet room with a view : dat van de achterliggende bergtoppen en de rustige bananenvelden,, het cavaatje bij het ontbijt en een machtig zicht vanop het ontbijtterras...een prima keuken 's avonds...en heel lief zaal personeel .....je ziet dat ze ier met plezier werken : ze zijn vriendelijk, glimlachend zeer behulpzaam en zorgen voor een leukere optie qua desserten als je het even niet ziet zitten qua smaak .....ze zijn ook heel alert wat allergieën en allergenen betreft ...... het enige minpuntje : aankomen om 12 uur en moeten wachten tot 15 uur voor je je kamer inkan maar ja dat stond in de reserveringsbrochure dus 1/2 probleem .......prima is ook dat je midden in november niet tussen de 3de leeftijd vertoeft : het publiek is heel gemengd zowel jong als koppeltjes, als ouders met jonge kids en mensen van onze leeftijd (45 tot 65 jaar!) nee we komen zekers wel eens terug

Kamertip: wij zaten op het 7de - achterkant hoekkamer met 2 tarrassen & veel zon door 2 vensters ...geen straatlawaai
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie
Ruth P, Director de Relaciones Públicas van Melia Jardines del Teide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear guest,

First of all, we would like to thank you for choosing Meliá Jardines del Teide for your holiday in Tenerife and for taking your time and share your experience with all the Tripadvisor users.

We are delighted to know that you have enjoyed a pleasant stay with us, and that our staff contributes to provide you a memorable holiday.

We are already looking forward to welcome you again to your second home in Tenerife.

29 oktober 2016 beoordeeld

We hadden een zeezicht kamer geboekt. Mooie ruime kamer met een heerlijk matras. Bij aankomst hebben we de service level extra bijgeboekt. Dat gaf toegang tot een rustig zwembad, aparte ontbijlounge, open bar en tapas in de middag en andere extra's. Heerlijk in de watten gelegd. Het eten was prima, veel keus en vriendelijk personeel. Ook de bar was altijd netjes verzorgd. Het viel ons op dat ook veel keuze in drankjes en cocktails was. Meer dan verwacht. Kortom heel goed hotel en alles goed verzorgd!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer in mijn leven all inclusive, Absoluut geen spijt van. Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Eten goed, sfeer zeer vriendelijk en gastvrij, geen dronken gasten, voor onze dochter van 4 leuke activiteiten gedurende de gehele week, met als hoogtepunten de Kinderdisco en de Schuimparty. Kortom tot volgend jaar!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie

21 oktober 2016 beoordeeld

prima service personeel, Goed eten, Goed personeel, prima kamer, zwembad kan beter, eten is goed, zwembad gevaar voor kleine kinderen, verder weg van zee dan aangegeven vooral terugkomen-klimmen- Bouwput achter hotel, niet aangegeven vooraf. Rustige lokatie, 10 km van bruisend stuk Tenerife.

Kamertip: geen tip, geen dranken in bar koelkastje
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International

14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het 4 sterren hotel heeft onze verwachtingen waar gemaakt!Na 25 jaar Gran Canaria wilde we wat anders!Het reataurant is voor een 4st. hotel gemiddeld!Bediening echter heel goed en dan wil ik wel een paar namen noemen,die er bonen uit stijgen:Estefania,Elis,Gwendolyne en Tamara!
Wel veel hoogte verschillen,maar wel een prachtig uitzicht!De Wifi is echter slecht!
De muziek s'avonds op het Blue terras was een paar avonden naar onze smaak leuk,maar een Rockband en een hele avond een klassieke zangeres zijn niet aan ons besteed en dat was bij meer gasten!
Kamers waren netjes en schoon!
Het hotel is een aanrader,maar men zal aan een paar minpunten moeten werken!Wij zullen nog wel eens terugkeren hier!
Jan van Etten.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner