Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Persoonlijk prive jacht op de Atlantische Oceaan

Perfect schip waar max 12 personen op kunnen hierdoor heb je echt een prive ervaring, Gids spreekt ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Henri098
Ter Apel, Nederland
via mobiele applicatie
Aanrader!

Geweldige dag gehad! Thomas zorgde er voor dat de sfeer er goed in zat! Volgende keer als we hier ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Collinskii
Lees alle 29 beoordelingen

Beoordeeld op 29 juli 2021

Fantastische ervaring zou het meteen opnieuw doen! Heel goed ontvangen door onze kapitein en gids Thomas. Alles wat je nodig hebt is aanwezig inclusief de gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 8 juli 2021

Gastvrijheid: Top
Walvissen gezien: Natuurlijk
Schip: Prachtig
Covid19: Met maar 4 gasten op de boot ipv 50-100 personen op andere boten

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 8 september 2020

Genoten van de 3 uur durende trip met dit prachtige zeiljacht. Een andere groep had afgezegd dus we hadden het jacht voor ons als koppel geheel privé. Verschillende pilootwalvissen van heel dichtbij gezien (ondermeer een reusachtig mannetje en een vrouwtje met een babywalvisje). Een ervaring! Daarna naar een rustige baai waar we een broodjeslunch kregen. Esther is super spontaan en bedient je met een big smiley. Vers fruit en drank zoveel je maar wenst tijdens de ganse vaart. Absolute aanrader!

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Genoten van een 3 uur lange trip op deze schitterende zeilboot met max 10 gasten. Wij zijn opgehaald in Las Galletas bij ons appartement. De crew was erg gezellig en vriendelijk. Eerst zijn wij piloot walvissen gaan spotten om vervolgens lekker in een baai te snorkelen. Lekker eten en drinken inbegrepen en ivm misverstand in de booking was ook nog een flesje wijn / bubbels aanwezig. Echt de moeite waard en je krijgt waar voor je geld.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wat een gezellige crew en goede verzorging! Op tijd opgehaald bij ons appartement en vervolgens een heerlijke trip op de Atlantische Oceaan. De Nederlandse Esther heeft veel kennis van de dieren en de omgeving en is heel gezellig. Dolfijnen, walvissen, lekkere broodjes, muziek en snorkelen op een prima schip met voldoende faciliteiten! Echte aanrader!!!!

Datum van activiteit: augustus 2020