Vandaag geopend: 09:00 - 17:00

vanaf US$ 35,74
vanaf US$ 42,90
vanaf US$ 21,46
Beoordeeld op 5 oktober 2021 via mobiele applicatie

Super snelle en correcte service. Dag voordien gebeld en aan de telefoon afgesproken dat de prijs 60€ Was. Bij levering aan ons hotel, stipt op tijd stond er 72€ op het document. Na melding van de afspraak via telefoon werd het bedrag aangepast zonder enige moeite. We hadden twee elektrische stadsfietsen met op beiden een kinderstoeltje. Normaal kostte dat effectief meer dan 60€. Toch werd het aangepast en geloofde de man ons op ons woord. Zeer klantvriendelijk. De fietsen waren in zeer goede staat en hebben een heel fijne dag beleefd. Een aanrader.

Datum van activiteit: september 2021
Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Super fiets en survice , 55km met batterij en nog 1 streepje . Zeer zwaar parkoer.Niet nodig om bij te betalen voor extra batterij ( 7€).

Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

Ik heb gebeld om een fiets te boeken en de volgende dag zijn ze de fiets komen brengen. Zeer tevreden over de service! Snel en professioneel. Ik raad ze aan!

bikerenttenerife, Manager van Bike Rental Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Heel erg bedankt voor je mooie recensie Jennifer! Ik hoop je snel weer te zien. Beste wensen!

Beoordeeld op 6 juli 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Fietsverhuur Tenerife

Mooie ervaring met super fietsen! (TREK)
Ze waren in perfecte staat, makkelijk om ons
Te verplaatsen.
Een aanrader!

Datum van activiteit: september 2019
BIKETENERIFE, Owner van Bike Rental Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2020

Heel erg bedankt voor je vriendelijke recensie 795eddyc. We kijken ernaar uit je binnenkort weer te zien in Bike Rent Tenerife.

Beoordeeld op 17 maart 2019

Heel goede service, kwaliteit van de fietsen mag beter. Fietsen worden naar het hotel gebracht. voor die prijs van 9 euro heel goed.

Datum van activiteit: maart 2019
BIKETENERIFE, Manager van Bike Rental Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2019

Heel erg bedankt voor uw beoordeling! We kijken ernaar uit om je binnenkort weer te zien om ons de kans te geven deze 4 sterren in 5 te veranderen. Met vriendelijke groeten!