Rob de Koning
Eibergen, Nederland

Zeer mooi hotel in Adeje. luxe kamers en uitstekende voorzieningen

Beoordeling van GF Victoria
5,0 van 5 bollen28 jan 2024 beoordeeld
Uitstekend hotel. Kamers zijn suites met een zitkamer met apart toilet en douche en een slaapkamer met toilet en bad. Erg luxe en prima voorzieningen, Zeer ruim balkon. Vriendelijk personeel, veel activiteiten voor kinderen, mooie zwembaden en apart zonneterras met klein zwembad en whirlpool voor naturisme. Erg dicht bij lux winkelcentrum en boulevard met allerlei leuke en goede eet/drink gelegenheden. Jammer dat het hotel rookvrij is, alleen op sommige plekken met rookpaal roken toegestaan maar niet op je eigen balkon. Verder best wel rumoerig met alle (kleine) kinderen die aanwezig zijn. In eetzaal apart gedeelte waar kinderen niet mogen komen. Prima SPA met zeer goede massage. Hotel en omgeving echt een aanrader.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
GF Hoteles, Marketing van GF Victoria, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 31 jan 2024
Beste Gast,
Bedankt voor het delen van uw opmerkingen, we zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.
Wij hopen u weer te zien bij uw volgende bezoek aan Tenerife.
Hartelijke groeten
  • Booking.com
1.2 km van GF Victoria
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 6 augustus 2023

Even de samenstelling van onze trip: oma, opa, jongen van 13, dochter, schoondochter en kleindochter van 3 jaar.
Algemeen: heel kindvriendelijk en holebivriendelijk 5* GL hotel met alles er op en er aan. Groot hotel maar het geeft nooit de indruk van drukte.
- Kamers: we sliepen in kamer nr 528 en 529 met zwembadzicht (een surplus). De kamers zijn comfortabel met zeer goede bedden en kussens. Nespresso. Lege minibar. 2de badkamer op kinderhoogte. Mooi en groot terras.
- Zwembaden: 1 voor families en 1 voor volwassenen. Kindvriendelijke zwembaden. Handdoeken werden wel gelegd (na 8u 's morgens), maar dat is echt niet nodig. Er is steeds voldoende plaats. Goede en vriendelijke bediening voor drankjes en hapjes. Aangename temperatuur.
- Resto's: ontbijt en dinnerbuffet zijn zeer uitgebreid en van goede kwaliteit.. Het redelijke rumoer van de kinderen hoort er bij. Resto Amaina is gezellig maar wel wat duur (prijs/kwaliteit). Er zijn enorm veel resto's in de buurt (Moon is een aanrader)
- Uitgebreide voorzieningen voor de kids (zie website)
- Elke avond een show: geen wow- effect maar het is gezellig
- Skybar moet je eens gedaan hebben
- Ligging: op 300m van het strand met een heel gezellige boulevard
- Personeel: zonder uitzondering bijzonder attent en vriendelijk personeel. Je kan ze vragen wat je wil. Ook de mensen aan de receptie doen alles om op je wensen een antwoord te vinden. Af en toe een fooi mag als je weet dat het gemiddelde maandloon voor 6 dagen werken per week rond de 1000 euro ligt.
Enkele opmerkingen:
- de kwaliteit van het WC-papier mocht beter zijn
- het licht op elk terras blijft (fel) branden tot 22u. Daarna doven de lichten. Je kan dat dus zelf niet regelen. Mijn voorstel zou zijn dat je het kan dimmen tot 50% want dat is niet alleen gezelliger maar ook energievriendelijker.
Uitstapjes 'must do':
- Teide na 16u; dan heb je voldoende parking en is het minder druk
- na de Teide iets gaan eten op het dorpsplein van Vilaflor
- Los Gigantes
- Masca: een fantastische rit er naar toe en wat een ligging!!
- Loro Parque
- Paragliding!! wat een ervaring
Tip:
airporttransfer via Solhop
Samengevat: we hebben genoten en het was zijn prijs zeker waard!

Datum van verblijf: juli 2023
GF Hoteles, Marketing van GF Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2023

Dear Guest,
We kindly thank you for the time you took to share your comments and positive rating about GF Victoria.
We are glad that you enjoyed your stay and we hope to welcome you soon one more time on your next visit to Tenerife.

Kind regards,
Ana, Assistant Manager, GF Victoria

Beoordeeld op 26 januari 2023 via mobiele applicatie

Wij hebben ongelooflijk genoten van ons verblijf.
Kinderanimatie, to do’s voor kinderen = TOP…
Redelijk druk in de vakantieperiode maar heel leuk om te zien vanaf de zijlijn & dit is ook perfect mogelijk.
Omgang van het personeel is uitmuntend.
Ontbijt is uitmuntend (vers fruitsap, lekkere koffie, cava 👌🏼).
De kamers = ruim & zeer proper.
Avondservice komt ook steeds voor je bedje open te leggen, handdoeken vervangen, flesjes water zetten…
Niks was opdringerig, alles is er, maar je bent vrij!
Er was ook een super fotoservice! 2 top meisjes!
Samantha & Szanette!
Als ik dan al 1 puntje zou kunnen zeggen: het is duur om iets te eten/drinken aan het zwembad/hotel…
5€ voor een pilsje Dorada van 40cl, eventjes buiten kan je het voor 1-2€ hebben…
Maar daarvoor zouden we het niet laten…

Kortom, met onze dochter komen we hier zeker terug, als de prijzen ‘betaalbaar’ blijven.

Kamertip: Ik zou een kamer aan het zwembadgedeelte vragen in de drukke periodes… Dan heb je ‘s avonds rust in je kamer…
Datum van verblijf: januari 2023
GF Hoteles, Marketing van GF Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2023

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.
We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Bedankt voor uw positieve opmerkingen We hopen uw snel te zien bij een terugkerend bezoek.
Met vriendelijke groeten,
De Manager, GF Victoria

Beoordeeld op 21 november 2022 via mobiele applicatie

Ongelooflijk kindvriendelijk, topservice, brandschoon en heerlijk eten. Werkelijk een droomvakantie beleef je hier. Dankjewel van een tevreden gezin met 2 kindjes (3j en 1,5j). We komen zeker nog terug (als ze ook op de grote glijbanen mogen)!

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 27 augustus 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel met meer dan behulpzaam personeel. Ontbijt perfect en de faciliteiten ook meer dan goed. Kamer met gezinnen top. Enigste minpunt een gym hoort voor een 5 sterren hotel top te zijn dit is hier ver ondermaatst. Wij hebben genoten van verder alles en hebben dit dus overgeslagen maar er is voldoende ruimte dus pak dit op veel mensen willen dat dit top is.

Datum van verblijf: augustus 2022
Samuel Andreu, Marketing van GF Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2022

Beste Gast,
Bedankt voor uw opmerkingen, we zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf. We waarderen de feedback over de sportschool en zullen dit meenemen voor toekomstige verbeteringen.
We hopen je weer te zien.
Met vriendelijke groeten
Maria, Assistent-manager, GF Victoria

Beoordeeld op 14 augustus 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel. De kamers zijn zeer mooi en ruim. Er zijn 2 badkamers aanwezig.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreken redelijk vlot Engels.
Gans het hotel is heel proper.
Het eten is super lekker als ik toch een minpuntje heb is dat niet alle gerechten even warm zijn. Dit is vooral bij het ontbijt.
De ligging is ook super.
Het hotel is geschikt zowel voor gezinnen als voor koppels.

Kamertip: Voor het eten kan je kiezen tussen binnen of buiten en dan kies je beter voor buiten.
Datum van verblijf: augustus 2022
Samuel Andreu, Marketing van GF Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2022

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw vriendelijke recensie.
We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Met vriendelijke groeten,
Maria, Subdirectora, GF Victoria