Vandaag geopend: 09:00 - 22:00

vanaf US$ 68,26
vanaf US$ 68,26
vanaf US$ 1.445,11
Beoordeeld op 3 oktober 2021

Wij hebben met zijn drietje de boot privé gehuurd. We vonden het prettig om genoeg ruimte te hebben aan boord te hebben zodat onze kleuter ook de dolfijnen goed kon zien. We hebben andere boten gezien die erg volgepropt waren met mensen. Onze kleuter kreeg gelijk bij aan boord gaan een reddingsvest aan (een absolute vereiste natuurlijk want de catamaran/hekjes zijn niet kids proof). De schipper en matroos waren vriendelijk en professioneel en lunch was ook erg lekker. Er zijn heel veel pilot whales die voor de kust leven (ondanks de naam zijn het geen walvissen maar ook dolfijnen soort) en we hebben er ook heel veel gezien. Er wordt weinig verteld over de dieren maar dat kan je zelf ook wel googelen. Conclusie is dat deze trip zeker een aanrader is. Alleen pas goed op je kids.

Datum van activiteit: september 2021
Beoordeeld op 25 september 2021 via mobiele applicatie

Was een mooie trip. Netjes opgehaald bij ons hotel en met een kleine groep aan boord. Onderweg diverse dolfijnen en grienden gezien tot vlakbij de boot. Een stop om te eten en te zwemmen en aansluitend weer terug naar de haven. Een mooie beleving.

Beoordeeld op 14 september 2021 via mobiele applicatie

Het was een leuke ervaring en hebben tijdens de boottocht walvissen gespot, daarna mochten we nog even zwemmen. Tijdens de boottocht kon je zoveel drinken als je wilt en kreeg je lekkere tapas.

Beoordeeld op 7 september 2021 via mobiele applicatie

Goede service, vriendelijk personeel. Veel dieren gezien. Kunnen zwemmen. Lekker hapje en drankje erbij. Zeker een aanrader

Beoordeeld op 27 augustus 2021 via mobiele applicatie

Heel professioneel en vriendelijk. Een dag op voorhand een telefoontje gekregen dat ze ons 10min. Later zouden oppikken. Mooie boot, lekker eten en drankjes. Veel walvissen gezien