ann
Javea, Spanje

Het aards paradijs…

5,0 van 5 bollen17 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een verzorgd hotel. Je waant je in een tropisch paradijs. Alles is tot in de puntjes verzorgd. De gasten worden elke dag verwend.
Ontbijtbuffet is tot in de puntjes verzorgd. De ligging van het hotel is ideaal, weg van de grote drukte en vlak aan de gezellige wandelboulevard. Alle kamers hebben mooie terrassen en zicht op zee.
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Er is een gratis ondergrondse parkeergarage
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 mrt 2024
Dear guest,

We are delighted to read this comment and hear that you had a great time at our hotel. Please come back and see us again in the future.

Best regards,
Restaurant
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 14 februari 2024 via mobiele applicatie

Wel verdiende nr1 en ‘best of the best’
Locatie en accomodaties zijn top, vrij groot hotel maar toch alles kort bij, goede buffetkeuzes. De ‘à la carte’ restaurants vonden wij wat minder. Vooral: gemotiveerd en vriendelijk personeel. Vrij rustig en stil na 23 uur. Aanrader!
Ronald & Roos Foncé - België

Datum van verblijf: februari 2024
online experience Iberostar, Owner van JOIA El Mirador by Iberostar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Dear Ronald & Roos Foncé,

Thank you for your thoughtful compliments and very helpful feedback. Please come back again soon so we can truly exceed your expectations.

Best Regards,

Beoordeeld op 5 december 2023 via mobiele applicatie

Valt ons wat tegen de kamers zijn oudbollig de decoratie beneden maats pluspunt is de ligging groot minpunt is de food an beverage en we waren blijkbaar niet alleen we zagen elke dag veel gasten terug die zoals wij gingen lunchen en dineren buiten het hotel. Het ontbijt was ondermaats alle wsrme gerechten waren lauw of koud op het belachelijke af De keukenstaf was blijkbaar niet echt van plan om daar iets aan te veranderen dus koude croque monsieurs koude pannekoeken koude zacht gekookte eitjes. De pate was uitgeslagen de serranoham verkleurd en ga zo maar verder. De lunch s'middags was evenmin een succes de clubsandwich met verbrande kip en zwart geblakkerd brood de pizza met verbrande kaas. Dus ja dat kan echt serieus beter.

Datum van verblijf: december 2023
online experience Iberostar, Owner van JOIA El Mirador by Iberostar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2023

Dear guest,

We appreciate your feedback regarding your recent stay at our exquisite 5-star hotel in Tenerife. We sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered.

We acknowledge that our culinary offerings did not align with your expectations and would like to mention that we are dedicated to providing a diverse and high-quality array of meals, meticulously prepared to perfection. Your observations have been duly noted and will be reviewed. On future visits, we encourage you to contact us during your visit, as we are always eager to address any concerns and ensure a flawless holiday experience for each guest.

Thank you once again for sharing your insights. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with an perfect experience.

Best regards,

Beoordeeld op 23 november 2023

Dit is gewoon het beste hotel die ik ken. Het personeel is uitmuntend. Zij doen er echt alles aan om je er thuis te laten voelen. Het ontbijt en avond buffet + keuze uit 6 hoofdschotels is gewoon zeer goed. Er is veel variatie en de kwaliteit van het eten is zeer goed. Ook de koks houden rekening met je wensen.
Echt een aanrader. Een mooi zwembad met voldoende ruimte, nooit vechten voor een mooi plaatsje.

Kamertip: Reserveer zo vroeg mogelijk.
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 20 november 2023 via mobiele applicatie

Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Alles is hier helemaal perfect. Het hotel ligt erg mooi direct aan de boulevard. De kamers zijn groot, mooi en van alle gemakken voorzien. De badkamer heeft een apart toilet, douche en bad. Op het balkon een fantastisch uitzicht over de zee. Er is een prachtig zwembad met voldoende liggelden die iedere dag voor je worden klaargezet rond het zwembad en in de tuin. In de 3 restaurants is het eten prima.
Het personeel is allemaal bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kortom echt een aanrader en wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 16 september 2023

Het was de vierde keer dat ik hier op vakantie kwam. En wederom: fantastisch, zalig, ....
Het is een rustig hotel waar geen blèrende muziek speelt.
Er heerst rust en dat is wat ik zoek en waardeer.
Wat ik vooral waardeer is het persoonlijke. Je bent er géén nummer, maar iemand; iemand die men kent, met wie men een persoonlijk praatje maakt, van wie men bv weet welke koffie men graag drinkt bij 't ontbijt...
Met vooral dank aan Tiziana. Ze is gewoon super.
Maar elk personeelslid is vriendelijk, hulpvaardig, ...
Het eten is voortreffelijk....
Je word gewoon in de watten gelegd van begin tot einde.
Een plek om naar terug te keren.

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde alleen