ronald f
Knokke, België

Verdiende nr 1 in Adeje !

5,0 van 5 bollen14 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wel verdiende nr1 en ‘best of the best’
Locatie en accomodaties zijn top, vrij groot hotel maar toch alles kort bij, goede buffetkeuzes. De ‘à la carte’ restaurants vonden wij wat minder. Vooral: gemotiveerd en vriendelijk personeel. Vrij rustig en stil na 23 uur. Aanrader!
Ronald & Roos Foncé - België
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 26 feb 2024
Dear Ronald & Roos Foncé,

Thank you for your thoughtful compliments and very helpful feedback. Please come back again soon so we can truly exceed your expectations.

Best Regards,
  • Official Website
0.7 km van JOIA El Mirador by Iberostar
Meer hotels in Costa Adeje bekijken
Beoordeeld op 5 december 2023 via mobiele applicatie

Valt ons wat tegen de kamers zijn oudbollig de decoratie beneden maats pluspunt is de ligging groot minpunt is de food an beverage en we waren blijkbaar niet alleen we zagen elke dag veel gasten terug die zoals wij gingen lunchen en dineren buiten het hotel. Het ontbijt was ondermaats alle wsrme gerechten waren lauw of koud op het belachelijke af De keukenstaf was blijkbaar niet echt van plan om daar iets aan te veranderen dus koude croque monsieurs koude pannekoeken koude zacht gekookte eitjes. De pate was uitgeslagen de serranoham verkleurd en ga zo maar verder. De lunch s'middags was evenmin een succes de clubsandwich met verbrande kip en zwart geblakkerd brood de pizza met verbrande kaas. Dus ja dat kan echt serieus beter.

Datum van verblijf: december 2023
online experience Iberostar, Owner van JOIA El Mirador by Iberostar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2023

Dear guest,

We appreciate your feedback regarding your recent stay at our exquisite 5-star hotel in Tenerife. We sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered.

We acknowledge that our culinary offerings did not align with your expectations and would like to mention that we are dedicated to providing a diverse and high-quality array of meals, meticulously prepared to perfection. Your observations have been duly noted and will be reviewed. On future visits, we encourage you to contact us during your visit, as we are always eager to address any concerns and ensure a flawless holiday experience for each guest.

Thank you once again for sharing your insights. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with an perfect experience.

Best regards,
Quality Manager
Iberostar Grand El Mirador

Beoordeeld op 23 november 2023

Dit is gewoon het beste hotel die ik ken. Het personeel is uitmuntend. Zij doen er echt alles aan om je er thuis te laten voelen. Het ontbijt en avond buffet + keuze uit 6 hoofdschotels is gewoon zeer goed. Er is veel variatie en de kwaliteit van het eten is zeer goed. Ook de koks houden rekening met je wensen.
Echt een aanrader. Een mooi zwembad met voldoende ruimte, nooit vechten voor een mooi plaatsje.

Kamertip: Reserveer zo vroeg mogelijk.
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 20 november 2023 via mobiele applicatie

Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Alles is hier helemaal perfect. Het hotel ligt erg mooi direct aan de boulevard. De kamers zijn groot, mooi en van alle gemakken voorzien. De badkamer heeft een apart toilet, douche en bad. Op het balkon een fantastisch uitzicht over de zee. Er is een prachtig zwembad met voldoende liggelden die iedere dag voor je worden klaargezet rond het zwembad en in de tuin. In de 3 restaurants is het eten prima.
Het personeel is allemaal bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kortom echt een aanrader en wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 16 september 2023

Het was de vierde keer dat ik hier op vakantie kwam. En wederom: fantastisch, zalig, ....
Het is een rustig hotel waar geen blèrende muziek speelt.
Er heerst rust en dat is wat ik zoek en waardeer.
Wat ik vooral waardeer is het persoonlijke. Je bent er géén nummer, maar iemand; iemand die men kent, met wie men een persoonlijk praatje maakt, van wie men bv weet welke koffie men graag drinkt bij 't ontbijt...
Met vooral dank aan Tiziana. Ze is gewoon super.
Maar elk personeelslid is vriendelijk, hulpvaardig, ...
Het eten is voortreffelijk....
Je word gewoon in de watten gelegd van begin tot einde.
Een plek om naar terug te keren.

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 juli 2023

Wij zijn al bij heel veel hotels geweest maar nergens word je zo in de watten gelegd als bij Iberostar grand El Mirador. Het is ook gewoon het mooiste hotel wat we tot nu toe hebben gezien. We hadden een upgrade gedaan van een prestige kamer naar de royal suite. Deze ligt op de 6e verdieping. Het uitzicht hier benam ons echt de adem. Wat prachtig. Ook het personeel is heel vriendelijk en zeer behulpzaam. We waren voor de tweede keer hier en waren ook verbaasd dat ze ons weer herkenden.Speciaal Tiziana gaf ons een warm welkom. We zullen snel weer eens gaan naar dit prachtige hotel. Dankjewel Iberostar grand El mirador voor onze heerlijke acht dagen!

Datum van verblijf: juni 2023