Beoordeeld op 3 december 2018

Het complex was heerlijk rustig, maar je kunt wel zo de boulevard op met het strand; winkels en veel restaurantjes. Het appartement was ruim en schoon. Niet super de luxe, maar dat zoeken wij ook niet. De bedden waren prima en het ontbijt kan bijna niet beter.

Datum van verblijf: november 2018
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2018

Dear Pensionados2014,

We are glad to learn that you have spent a nice time with us.
Hope to see you again in a near future.

Beoordeeld op 10 juli 2018

Appartementencomplex ligt aan een drukke gezellige boulevard met veel restaurants en winkels. Als je de poort van Barcarola Club doorloopt ben je meteen weer in de rust en stilte. Ontbijt is fenomenaal!

Kamertip: Uitzicht op zwembad of zee zijn de beste plaatsen
Datum van verblijf: september 2017
celia e, General Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Dear Anneke A,

Thank you very much for sharing your opinion on Tripadvisor. We are really happy to read that you enjoyed your holidays with us. Our complex is central located but also very quite and peaceful.

Hope to see you again.
Kind regards,

Beoordeeld op 13 april 2018

Leuke bungalows met goed ontbijt in een bruisende omgang maar toch achter de muren lekker rustig. Dicht bij zee en strand. In de omgeving van leuke winkeltje en veel restaurants. Voldoende keuze vor iedereen.

Kamertip: Geen bungalow aan de straat nemen maar meer in het midden of aan het zwembad
Datum van verblijf: februari 2018
celia e, Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2018

Dear riaveenstra60,

We are glad to hear that you and your family enjoyed your holiday in our complex. Thank you for your nice words.
Hope to see you in a near future,

Beoordeeld op 12 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer goede locatie aan de boulevard alles op loopafstand, grote spar supermarkt op 100 meter bushalte op 50 meter en de pinautomaat.
Perfect ontbijt met ruime keuze
Dagelijks wordt de kamer gereinigd en zelf de afwas wordt gedaan
In 1 woord geweldig
Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: april 2018

Dear Rick W

It is lovely to hear that you enjoyed your stay in Barcarola. How pleased to read that you were enterely satisfied with the service of our staff. .
See you in a near future.

Beoordeeld op 25 februari 2018 via mobiele applicatie

Het complex ligt aan de boulevard, supermarkt, pinautomaat, bus en taxi standplaats, restaurants, winkels en strand op loopafstand. Met de bus kom je voor €1,50 naar grote winkelcentra.
Het complex is zeer schoon en gezellig. We zaten in blok G aan het zwembad op begane grond. Ideaal dochter van 2 mee dus lekker veel zwemmen en toch dicht bij huisje. Mooie bijkomstigheid alle dagen badmeester aanwezig!
Voorzien van magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, twee pits gasfornuis, broodrooster, koelvriescombi. Echter verder summier aan bestek en benodigdheden.
Badkamer voorzien van bad/douche ook ideaal met kleine.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijtbuffet is goed en variërend.

Datum van verblijf: februari 2018
celia e, General Manager van Apartamentos Barcarola Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Dear Marleen,

First of all, we would like to thanks you very much for having chosen our complex for your recent stay in Lanzarote. We are really happy to hear that customers enjoyed their holidays.
Hope to see you again soon.