Beoordeeld op 27 februari 2019

Een weekje geweest in de voorjaarsvakantie.
Wij waren met 2 kinderen. We hadden een gewone “oude” kamer. Deze was prima. Alles wat je nodig hebt is er, en het was schoon. Elke dag schone handdoeken en 1 x een goed bed, prima.
Het zwembadwater van het verwarmde bad was heerlijk, bijna warm.
Het entertainment vonden wij een beetje om te lachen, zo simpel, maar ach je moet er zelf wat van maken.
Het eten was dik in orde, de mensen die hierover klagen begrijp ik niet. Voor de kinderen is er van alles, milkshakes en kuipjes ijs, sluspuppies, bij de zwembarbar. Bij diner elke avond choco fontein en ijsmachine. En toen we naar huis gingen kregen we nog een tasje met wat lekkere snoepjes en chips, dit vonden de kinderen geweldig!
Minpunten: de WiFi is echt een groot minpunt. In de WiFi zone werkte het vaker niet als wel. Dit moeten ze echt gratis en beter maken, kinderen en ouders willen gewoon WiFi in hun vakantie.
Ik zou zeker nog eens teruggaan!

Datum van verblijf: februari 2019
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Dear guest,

Thank you so much for your words. We love reading that you have enjoyed so much during your stay with us.

Likewise, we will take into account what you tell us about the WiFi service to improve this item for the future.

We hope to see you again very soon.

Beoordeeld op 20 februari 2019

Wij zijn net thuis gekomen van 1 week verblijf.

Omdat we gelezen hadden over gerenoveerde kamers hebben we voor aankomst al gemaild met het hotel om een upgrade te krijgen naar een gerenoveerde kamer. Dit bleek een schot in de roos ivm de "oude"kamers. Qua prijs/kwaliteit van de kamer komt deze overeen. Kamer is schoon en netjes, heeft een groot balkon, met zij uitzicht op zee.

Omdat wij half pension hadden, waren een aantal dingen tegen betaling. Dingen waarvan wij denken wanneer je de prijs iets hoger had gelegd, dan hadden we daar nog wel voor willen betalen.

Bij half pension is wifi tegen betaling (€ 7 per dag), kluisje tegen betaling (€ 6 per dag), evt lunch (€ 17,50)

Minpunten: airco werkte nauwelijks, gehele kamer voorzien van 1 klein prullenbakje (stond in de douche), kamer is heel heel gehorig. Wij zaten in kamer 3096 en dat is pal boven de ruimte waar s'avonds het entertainment los barstte. En niet zo'n klein beetje ook. Geen waterkoker aanwezig om koffie of thee te zetten.

zou ik dit hotel aanbevelen : ja, voor een weekje. Maar stel wel je eisen bij en weet dat je overal voor moet bij betalen. Kom je echt voor je rust, weet dan dat er in deze periode heel veel jonge gezinnen zijn die bij het zwembad zitten en er dus volop geschreeuw en gekrijs is.

Pluspunten: wil je toch een goedkope lunch -> ga naar Siroco (nog geen 5 minuten loop afstand) waar je voor € 7,50 een lekkere sandwich met drinken hebt. Wil je zelf voor eten en drinken zorgen, genoeg supermarkten in de buurt.

Kamertip: Ben je een slechte slaper, vraagt dan om een kamer aan de andere kant van de entertainment bezigheden.
Datum van verblijf: februari 2019
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Dear Mirjam,

Thanks for let us know your opinion about our hotel, every single comment is important for us and it is take into account. We appreciate your positive feedback about some of our facilities and services. We also appreciate your tips for improvement. We'd like you to know that we plan to make some improvements soon.

Beoordeeld op 19 februari 2019

Zeer aangenaam hotel.Goed gelegen aan promenade en dicht bij de luchthaven.Van de vliegtuigen die landen of opstijgen heeft niemand last.
De kamers zijn echt ruim en proper.
Het hotel straalt rust uit.Ook omdat het zo ruim is.
Het eten vonden wij ook lekker en wat vooral een pluspunt is is de keuze tussen de verschillende restaurantjes die je s'avonds kan maken.
Drie keer per week kan je een ontbijt reserveren aan het zwembad.
Echt een aanrader.
Niks dan lof voor het personeel.

Dear Ann,

Thanks for letting us know your opinion about our hotel, we really appreciate your polite and kind words about our hotel. We appreciate anyway that you have taken a few minutes of your time to write us such a detail review. Thanks to all the comments, positive or negative, we are cappleable to improve our service working hard everyday.

Beoordeeld op 11 februari 2019

Samen met mijn vrouw begin februari geweest voor 8 dagen. Iedere dag 20+ graden en zon. Hotel is ruim opgezet en zeer schoon. Mooie gerestyled kamer, ruime bedden, 2 wastafels, bad en douche samen en apart zitje. helemaal top. Het eten is heel goed en ruime keuze Personeel groet je altijd. Prima zwembad met veel ligbedden. Kortom een aanrader voor iedereen.

Kamertip: Onze kamer aan de voorzijde was rustig. Geen last gehad van lawaai of iets dergelijks.
Datum van verblijf: februari 2019
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2019

Dear guest,

Thanks for sharing your experience with us. We are glad to hear that your stay was such an amazing experience.

We'll be waiting for you for the next holydays.

Beoordeeld op 18 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer goede en kwalitatieve service in mooie spa!!! Heerlijke massage gehaad door professionele Penelope! Bedankt en groeten aan Penelope en Laura!!!
Een mooie kamer gehad. De keuken is ok. Maar de personeel zijn niet echt behulpzaam.
Algemeen is een mooie hotel.

Datum van verblijf: december 2018
DireccHBeatrizPlaya, Manager van Hotel Beatriz Playa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2018

Dear guest,

Thank you so much for your nice comments about our staff, these kind of comments inspire our staff to continue working day by day. We hope to see you soon again in our hotel.